Chì l'indurisce di pudè pisà u zitellu da u pezzu?


Un picciottu piace à sucità un prugna. Questu ci dessi un sensu di cunfortu è tranquillità, sustituisce a proximità immediata di u pettu di a mamma. Ma orate dopu o dopu u tempu vene quandu u pughjale sarà micca necessariu. Ma u zitellu hè cusì utilizatu per ella! Per ùn fà per fà per fà per noi o di u vostru picciottu, avete bisognu di sapè a manera di disaccustom dolorosa un ziteddu da un pezzu è un chipellà.

U "instinctu" di u zitellu si prisenta casi sùbitu dopu a nascita è constantement accumpagna u zitellu durante i primi anni di vita. A maiò spessu, u desideriu di avè un chitru in a bocca hè assuciata cù l'instinctu di sucaccià u pettu di a mamma. L'attacheti à u boiu hè degutu, curiosamente, à i ricordi di a zitiddina. Dopu tuttu, stu prucessu implica i moments più piacevuli in a zitiddina. U picciottu mangia, ripose è hè assai vicinu à a so mamma. A maiò parte di i zitelli spencinu in l'alimenta, quandu sò digià chinu. Un zitellu in 3-4 mesi si cumincia à scuzzulate diverse objettivi in ​​a so bocca, perchè ellu intende esplora u so mondu. Una maiuranza più grande di qualcosa di vive o chjappà hè manifestata in quelli mesi chì i so primi dentalli anu da girle. Tutte questi azzioni necessarii anu fattu un abituu. È quandu ci hè veramente un mumentu di scorcherà u zitellu da u buccale è u chipà - ùn ci hè micca prublemi cume.

Aggravate a situazione paisani compassionati. Se u babbu chianci o s'addrumme malamenti - u caprettu, per regula, allughjà u zitellu. L'associazione chì s'hè stabilitu da i primi misi di travagliu di vita - u zitellu pensa chì questu hè u pettu di a mamma. Cusì à vende à l'alimentazione, a cura di a me mamma è l'amore. U zitellu si sà prutettu. È sta retazioni hè assai cum'è parenti novi. Ùn avete capì chì micca solu perdurà. U zitellu averà più difficultu di rinunzà u pezzu ogni ghjornu. Tuttavia, ùn hè micca solu una materia di psicoluggìa è abitudine. Assorbenza eccessiva di l'alimentu in un pezzu perchianu pò causà l'infeccion da ucechjaru o stomacu disturbi. Inoltre, traversu u capezzolu, hè più faciule per aghjunghje u virus due à a contaminazione ambientale.

Forsi u pico hè spessu criticatu più di ciò chì meriteghja. U zitellu è a mamma necessitanu una buttiglia, per esempiu, nantu à un longu viaghju. Inoltre, in l'absenza di un capezzolo, un zitellu pò sculaccià un ditaghju, chì hè periculosa. Parechji zitelli so propiu quellu. Però, u dettu di u zitellu hè sempre assai ligne è a pressione constante da u succorsu da u dettu pò ferà. Ma, anche qualchì punti pusitivi, ùn avete micca abusatu u mugliera.

Chì tecniche pò esse usatu per scorcherà u zitellu da u babbone? Comu accumincia, si deve esse cumpresu chì simule pulling the nipple da a bocca, u prublema ùn si pò esse risoltu. U zitellu face u capricciusu, è dopu un pezzu chiancennu sughjetti. Pudete u core di i genitori ripiglianu a prighera per l'aiutu di u so figliolu benamatu? Comu cumincià à pruvà distractà l'attinente di u zitellu per qualsiasi altra attività mentre ch'ellu ùn hà micca unu piqueru. Almenu per un pocu tempu di tempu. Scaricatu cun ella, cantate una canzone, parlate, arrange a splendid performance. Fate horiscale regularmente, aghjustà a larghezza di a sughjera di u zitellu senza u babbone. U zitellu deve esse un estereotipu chì senza un capezzione pò ancu esse bonu, è ancu divertenti! Di sicuru, questu hè pacienza è una certa perseveranza. Ma u risultatu hè vale.

Hè pruvucatu chì l'usu prolongatu di una buttiglia cù un pacifier rallenti u sviluppu di u discorsu di u zitellu. Cusì, pruvate stimulerà u zitellu perch'ellu aprende di parlà. I sillabuli più larghevuli di a parolla chì ripetiremu, l'hà menu ch'ellu vole di piglià u chjucheghju in a so bocca. À questu tempu u zitellu amparisce novi faciti di u mondu, capisce. È l'appressu è una sedimentu di cunniscenza hè ancu un instinimentu forti chì distrae l'attenzione. Di sicuru, ghjucate di ghjucà cù i zitelli chì utilizanu un pacificu ùn hè micca cunsigliatu. Ma in un casu particulari pò esse utile.

Se u vostru zitellu hè difficiuli di rinunzà un pezzu, forsi un maneuver deve esse usatu. Cumincià cù u fattu chì sempre è sistematicamente eliminate u chipellone da a bocca durante u so sonnu. Quandu u zitellu (è un adultu) si svilò, piglia pocu tempu per urienti. O, cumu dicenu, esse risparmiatu. Hè assai difficiuli per ellu puderebbe imaghjine ciò chì necessita. E l'buttigli, pocu à pocu, i zitelli partenanu di scurdà. Ùn tenite un chupetazione vicinu à u zitellu durante u piriudu di u scheligatu. Chì ùn esse visibili, perchè u zitellu ùn pensa micca. Se necessariu, spiega à u zitellu chì hà digià "grande". È "grande" ùn ne micca bisognu pezzulli è chupi. Altra opzione (ellu, per mezu di a strada, hà travagliatu in a nostra famiglia) - cunvince u zitellu chì u pezzu hè persu. Ma l'affirmazione verbalistiche di u zitellu ùn pò esse fidatu! Fighjulate a perdita cù u zitellu è di sicuru - ùn truvate micca. Avà hè definitu di sicuru chì u pughjale ùn hè micca veramente - è hà amparatu à fà fora stu subjecte. Per via, quandu cercate un zitellu è ricevi un piacè di u ghjocu. Duranti stu tempu, puderete chjave l'attinzioni à l'altri attività, è u zitellu scurdà di u pezzu per un pezzu. U scuzzulà in modu ridernu di u zitellu da u capezzone è di u focu, affissà a dulcezza. Ma à u stessu tempu attu di vulintà è perseveranza.