Donna è Internet

Ùn hè micca sicretu chì l'Internet hè oghje più a fonte d'infurmazione è cumunicazione più frequente è u numaru d'utilizatori di a retama glubale sviluppa à una grandària enormosa. Sicondu statistiche, e donne facenu u 45% di l'audience di Internet. Perchè una donna ùn dà un telezette per un prezzu? Chiddu què fa ogni ghjornu per piglià un viaghju per i siti è fori? Ùn avemu micca pigliatu a ricerca di l'infurmazioni o di travaglià in Internet - quì l'omu è a donna ùn anu micca diverse. No, avemu interessatu in i prublemi di e donne in Internet.

A ragiunazione principali hè sempre u stessu. Se dumandassi una donna chì pensa a maiò spessu, e risposte pò esse sfarenti: à i zitelli, à a famiglia, à u travagliu, ... Ma u primu ancu avè l'idea di "un omu". L'omu è rilazioni cù l'omi, quantu unu diri, hè u principali "prublema" di una donna. Ci sò e donne.
Allora, prima, una donna nantu à Internet hè circà un omu. Certu, assai pirsuni piacìanu sughjate cun un cumpagnu di vita in u web, ma un petit "E de sùbitu ..." resta sempri, è veneranu cuntentu cuntenti cù tituli cum'è "U truvonu u so amore nantu à Internet".

In più di u datanu, per una donna flirting vitaliche hè impurtante, è ancu in ogni foru è chats, più ch'è abbastanza. U pussibule hè pussibule, ancu discursendu modi per riparà a machina. Sempre hè piacevule per sente l'attitudini di l'omu è per sente un cumplimente in l'indirizzu, ancu s'ellu ùn cunnosci micca a persona verita è u nome di l'interlocutore. E spessu spessu chì u so flirtante di u lume creci in un amore più seriu è ancu in "amore", chì, sicondu u calore di passioni, ponu rendinu à u presentu.

Ciò chì solu di flirtear? Un vulintà simplici di cumunicà. Parechji fori di donne discussanu tuttu: famiglia, i zitelli, omi (naturalmente!). Ci sò muntagne di ricetti, cunsiglii utili è referenze. Eccu a donna truverete amichi, l'omu cummincianu, cumprà a so sperienza è i so prublemi. L'Internet aiuta per rilassate, ancu i persone cuncurdati ùn abbia micca esse ellu stessu - ùn ci hè micca una regule stritta in u web, nimu vedi, è ùn vedere nimu.
U desire di cumunicà hè a seconda ragazza perchè una donna visite l'Internet.

Ci hè chì esce chì una donna nantu à Internet o scappò da a sulitudine, o participa in "clubs d'interesse". Hè simplice? Eppuru ùn hè micca. Ogni donna hà u so prublema unica è gioia, è tutti quelli riflessu in Internet.

Elena Romanova , in particulari di u situ