A Restaurazione di la nfurmazioni

Spessu, l'ameglie hè interrotta davanti à u limitu di u tempu, a mo mamma scurrianu è doluri, chì u zitellu ùn si manghjate u latte. L'Eschja sparisce per diverse razze. Succece chì u zitellu ùn lu ricivite da perchè a malatia, quandu u zitellu retida à l'ospitalu fora di a mamma - a tannu ùn hè sempre cunservatu. A volte un zitellu nasce assai debbuli è ùn pò micca chjucà u pane, è a ghjovana mamma ùn sape micca manera di mantene u latte è si sviluppau gradualmenti. Ùn tutti i pene pò sopli un friddi di noite o intervallati di trè anni, è i zitelli ùn sò micca sempre facilmente movendu da u pene à l'impiccati, è da u boiu à u pettu.


In generale, cumu esse a mamma, se u latti si stà o ùn era micca? E hè alimentatu artificià l'unicu modu?

Eppuru ùn hè micca! Ci hè un altru modu per pudè riperta. U nostru corpu hè cusì unicu chì ci sò parechji quandu l'ammi chì anu nurse babies sintendu in parechje o quandu u zitellu hè allatu di e donne chì ùn anu mai spessu di nascita. La ponnu essiri restauratu. Ci hè parechji esempi quandu ci hè a lattazioni e donne chì ùn anu mai anu pregnant è anu sguassatu l'utru. A relaxazione hè u prucessu di ristabilisce u latti.

A più impurtante hè creendu in successu .

Un studiu hè statu cuncessu in quale 366 donne anu dumandatu, pruvò di restituurà a taccioni, è a mità hà purtà senza prugramma in pocu di un mesi, una altra quattera di e femine hè vinutu à questu in un periudu di tempu, u restu alimentau i zitelli imbiancati. Quandu u zitellu hè menu di dui mesi è a cessazioni di l'alimentazione hè stata ricentimenti, hè più faciule per rinforà a lattazioni. Ci era questione chì u latte per a donna hà apparevutu per un criaturu d'un annu.

Hè impurtante chì e persone sustene a ghjovana mamma è aiutanu à a famiglia. Hè necessariu per preparà per u fattu chì u prucessu di ricuperu passà un pezzu assai tempu durante e primu dui simane.

Per esse successu, a mamma hà da fà chì:

U più impurtante hè un cuntattu corpu

Un momentu impurtante di prreeleasement hè un cuntattu fìsicu cù u surrisu. Sì a to pelle tocca u pelle di u babbu, da respira, a temperatura, u latru di u zitellu sò ritornu à u normale, u livellu di l'hormone di l'estressu diminuinu ancu di più, ùn pudere micca solu per esaltà l'estressi à ellu stessu è u to babbu, ma dinò stimulà a produzzione di l'hormone di l'amore è l'hormone di a maternità chì sò responsabile di a lattazioni.

Quandu u zitellu hè stanu nantu à u pettu di a mamma, hè quasi sempri pronta à chjappà - forsi ora per a cunsulazione, ma hè quì chì avemu intesa d'alcuni.

Sì u zitellu ùn hà mai anzatu un pettu o riffesi, ponu cumu riscertu u so pellu, se duverà esse cù a so mamma vicinu - di a pelle à a pelle. U zitellu, chì era solu nascita è lezhitotdyhaet à u pettu di a mamma, a più frequenza trova u pezzu stessu. L'instinctu di migliori ùn sparisce micca, ellu ùn deve ricurdà ciò chì hè.

Mamma è u zitellu deve esse durmi together, perchè u pettu hè sempre à a dispunione di u zitellu, in particulare durante l'ore tempi è di notte - u tempu più impurtante per a lattazioni.

Hè bellu, se andate u vostru figliolu fate bassa cù u più freti in canguru, anu più chicchiate è carità. Chì u zitellu dorme nantu à u to pettu.

Se u zitellu hà pigliatu a succione un pettu, chì faraghju?

L'ottima scelta - quandu un zitellu puderà and sucerà un capezzione. Avà u vostru travagliu hè ogni 1-2 ore d'appiecà u zitellu à u pettu. Ùn aghju micca stette finu à chì u zitellu si chjassi è - hè un signu assai tardu di famu. Cumincià à offre à u pumu un pettu, quandu imprenta i manichi, rassegna, girà è torce a testa. Chì sucerà u so casti ùn solu per l'alimentariu, ma ancu per u cunfortu. Cù cresce un zitellu babbu, più forte vene u latti.

Assicuratevi chì u zitellu sissene ogni mumentu per 15-20 minuti. Se ellu succitavanu un pene per un tempu, dopu altru, cambià novu in u primu è cusì unu in un circhiu. Questu serà un stimulante per l'arrivu di u latti.

Sì dapoi qualchì ghjustu u zitellu, una alimentazione prolongata ùn dà micca i pezzi.

Chì fà cù l'alimentariu complementarii?

Ricurdativi chì un zitellu ùn deve mai famatu, ancu s'ellu vulete pruvà a latte quantunque pussibule. Se u zitellu scena, ùn pò micca piglià un bagnu bè o ancu ricusate. Se ti cumincià à restriverà u zitellu à u Veda, diventerà diventatu è ùn puderà micca micca chjappà.

Cumplementu u vostru zitellu in u calendariu, solu l'ammontu chì dùnanu oghje, dividite in parechje parte. Cusì vaghjime chì u pettu di a mamma hè sempre vicinu, mette u zitellu à u lettu, u calmalu, è parechje volte à u ghjornu duna supplementazione.

In prima, u zitellu ricevi tutti i so manciari o una grande parte di quellu di u supplementu. Ma quandu u latti accumene per crescita, u supplementu diminuinu. Un ghjornu, a mamma hà truvatu chì u supplementu ùn hè micca utili à tutti.

In u prucessu di rilurisce a tacquante, ùn dà micca à u zitellu in una buttiglia o un chipellenu, perchè duverà spalle morta.

Cumu si si u zitellu hè rifiutu da u pettu?

Sì u zitellu ùn ricusa u pettu, allura significa chì a mamma devia restaurà a lattazioni. Quandu quandu u pettu pari avà almenu un latti pocu, u pigghiallu, ma per avà ùn avete da guadagnà. I Hormoni di amuri è di maternità sò attribuiti à l'stimulazione di un capelli di aureola, da cunsiderà per restituurà una latìtena, hè pussibule, micca solu per via di u succorsu di u zitellu, ma cura. Pudete fà cusì cun una pompa di coghju è manuale. Se hè più faciule per voi usà una pompa di pustule è da ottene una opzione di qualità è hè megliu se hè una doppia d'electricità. Puru stimula u pettu è u pumutu manuale. Sì sempri di espressione latte, pò esse apparse dopu à una settimana, ma spessu si pò durà assai. Hè necessariu esse espressu per 15 minuti è hè desideratu chì ci sò 8 culti per ghjornu. Sicondu un altru mètudu di cuntà, l'esperti dì chì un ghjornu devendrà spressione circa 100 minuti. Hè megliu per spiegà sposti à spessu, ma per un bellu pezzu, ma rapidamente è spessu. Se u zitellu puderanu è vulete fà questu, ùn hè micca necessariu reemplazarà cù un encorchamiento manual.

Ricurdativi chì micca tutte tutti i babysi sò immediatamenti pronti à agnelli. Hè impurtante chì a me mamma hà abituata per quellu.

Cumu possu turnà? Se u zitellu hà famu o resiste, ùn avete bisognu di caccià u so cascatore in a fàccia, u primu hà abituutu à esse à u mammali tuttu u tempu. Feed tu baby un alimentu. E sempre stampa la soffrava à u so casatu. Ricurdativi di a magia recepzione - pelle à a pelle. A volte, u zitellu sperene interessu, quandu si gattu a latte da a pietta fin'à u pienu. Si qualchissia vi aiuta, allura serà più crescente. Quandu u zitellu hè in modu bè, è ùn hè micca guasi fami, ùn pruducerà un pettu.

Ci hè ancu stimulanti naturali di a tacchizzà: sò stati erbi: cuminu, nettle, anise, fenugreek, gazleg, finocchiu. Pudete vìddu infusione, ricette di quale puderà truvà in ogni libru nantu à i zitelli à un annu. Hè pussibule stimulerà a tacchizzata cù i medicini chì affettanu i hormone in u corpu maternu, ma prima di l'usà, hè necessariu d'andà à un duttore è preganu cunsigli.

Per monitorizà u prugressu è verificate chì u zitellu ùn hè forza abbastanza, pruvate, hè cunsigliu chì assistite à un calendariu induve marcà è scrive:

Mamma chì hà pruvatu à restaurà a tacchizzata, in a maiuranza sò felice chì l'avìanu fattu per u so zitellu. Eranu felici, ùn sò solu per chì i zitelli nevanu mancianu a so latti, ma ancu particularmente vicinu à l'intimità chì pareva quandu allargatu. Se ùn avete micca cusì chì a vostra alimentazione hè stata rapida, pruvate di rinforzà a lactation, forsi questu metu hè per voi.