Funzioni di l'età di scola primaria

L'età di scola di u zitellu era cunzidiratu di età di sei à sette anni, quandu u zitellu annunzià à a scola, è cuntinua finu à 10 o d'11 anni. L'attività principale in questa età hè furmazione. Stu piriudu in a vita di u zitellu hà un significatu especial in a psiculugia, chì questu ora hè un stadiu qualitativu novu in u sviluppu psicologicu di ogni persona.

In questu tempu, u zitellu sviluppava attivamente intelligenza. U pinsamentu chì sviluppeghja, chì cumportu cuntribuisce à una ricustituzione qualità di memoria è per percepzioni, facenu per elli regulati, i processi arbitrarie. À questa età, u zitellu pensa à categurie specifiche. À a fine di l'età di scola primaria, i zitelli anu da esse capace di ragiunà, cunparate è analizà, sughjate cuncludii, puderà distingue cù generale è particulari, per definisce patterns simplicanti.

In u prucessu di l'impresa, u memoria si sviluppa in dui direzzione: hè una intensificazione di u rolu di memorizazione semantica è verbalica-logica. A l'ora di u principiu di l'scola, u zitellu hè duminatu da una memoria visuali, i zitelli remembranza per a repetizioni meccanica, senza rializà i cunnizzioni semàntici. È hè duranti stu piriodu chì ci hè necessariu d'insignà à u zitellu per distinguish entre i cumpitenzii di memorizazione: qualcosa deve esse memorizzati accurately è verbatim, è qualcosa hè abbastanza in termini generale. Cusì, u zitellu annunzià a gestione a so memoria conscientemente è regulheghja i so manifestazioni (riproduzione, ricurdà, ricurdendu).

À questu tempu, hè impurtante di motivà degnu u zitellu, perchè a larga dipende nantu à a produtività di memorizazione. Memoria arbitraria per i zitelli hè megliu, ma perchè sapianu cumu forza. Li carusi sunnu cchiù successi di maestru di i metudi di memorizazione.

In u prucessu di l'insignante, l'studiente ùn solu per capisce l'infurmazioni, hà digià d'abonnierà analisi, chè l'percepzioni hè diventata in a forma d'assicuranza organizzata. U cumpagnu di u maestru urganizà l'attività di i scoli in a percepzioni di varii oggetti, hà amparatu à insignà à identificà i signali impurtanti è e proprietà di i fenomeni è l'ogetti. Unu di i metudi più effikausi per a sviluppà a percepzioni in i zitelli hè a paraguni. Cumu stu modu di sviluppu, a percepzioni diventa più profonda, è l'apparizione di i errori hè ridduzzatu significativu.

U scuventu di età più giardia ùn ponu micca rigulari a so attenza cù a so decisione forti. A cuntrariu di un scudu di età chi sapi manera di centru nantu à u travagliu cumplicatu, ininterestante per ottene u risultatu in u futuru, un studiente di u battaghju à u furmale pò esse forza di travaglià dura solu s'ellu ci hè una motivazione "estreta", per esempiu, in forma di lagnazione o una marca positiva. A mantenimentu sia più o menu cuncintratu è sustinibiliu solu à l'epica, quandu i materiali di l'insignamentu sò sottufrisgati cù a chiarazia è a chiarità, facendu perchè u zitellu à avè una attitudine emozionale. A pusizioni interna di i scoli hè cambiatu. Duranti stu piriu, i zitelli anu pretendiente à una certa pusizioni in u sistema di relazioni personali è di cummercializazioni di a classe. U spaziu emutivu di i scoli sò influinzati ogni più da quandu a relazione si sviluppa cù cumpagni di classe, è micca solu cumunicazione cù u maestru è u successu assolutu.

A natura di u zitellu à sta età hè carattarizatu da e seguenti funziunalità: a propensità per l'attu di seguitu, senza pesa ogni circustanza è senza pinsà, impulsità (questu hè dovutu a regulazione vuluntaria di u cumpurtamentu); a mancanza di vulintà, postu chì un zitellu à questa età ùn pò micca cun perseveranza superarete e prublemi per avè l'ughjettu pensatu. Cugliunanza è capricciosi, per regula, sò u risultatu di a crianza, stu cumpurtamentu hè un tipu di prutesta in contru à e dumandesi imposti da u sistema di scola, contru à a bisognu di fà ciò chì hè "necessariu", micca ciò di "voli". In u risultatu, in u periodu di l'educazione à una età più ghjera, u zitellu deve avè i so qualità seguenti: pensendu in cuncepzioni, riflessione, arbitrariità; U zitellu deve a maestru di maestru di u currículum scrittore; a relazione cù l'amichi è i duttori deve esse in un novu, "adulti" livellu.