Cumu insignà à u zitellu per scrive l'essai

No tutti i zitelli anu u talentu littirariu. In ogni modu, ugnunu ha di scrive ghjunti. È per esse cumpunimentu per esse interessanti è i zitelli sappenu qualificazioni boni per elli, anu bisognu à esse entrenatu per espresi i so pinsamenti nantu à i so propii. Cumu insignà à un zitellu per scrive l'esseri senza recite à l'aiutu di i genitori è l'Internet? In fatti, tuttu ùn hè micca cusì difficiule perchè puderia parerete di prima visu. Per scopu di scrive, avete bisognu di diventà ghjustificà. Parechji parenti ùn pò micca insignà à un zitellu per scrive un assaju, perchè si cumincianu a gridari, giuramentu, pressu nantu à ellu. Stu cumpurtamentu ùn hè micca correttu. À u cuntrariu, invece d'insignà, avete ghjiniratu in generale u desideriu di crià di creà.

Ùn scrive micca di un zitellu

Per scopu di i zitelli per scrive nantu à a so propiu, u primu a cosa di fà hè di scurdà di scrive per elli. Parechji parenti anu da perditu per u zitellu o teme chì ellu riceve mali tagi. Questu porta à u fattu chì ellu rigala boni boni, ma à u listessu tempu ùn ùn sape micca cumu fà u so pensamentu. Inoltre esse necessariu di scorcherà u zitellu per utilizà a critica. Spiegà à quellu chì, per scrive, pudete acquistà cun u pensamentu di l'altri pensioni, ma elli deve esse trattatu, spressione u so propiu opinione. Ancu s'ellu pare avè chì l'Internet hè scrittu più bella chì pò esse dichje, in a rialità ùn hè micca cusì. Spiega à u zitellu chì ogni autori hà u so propiu scrittu di scrittura, perchè s'ellu ci hè scrittu in altru modu, questu ùn vole micca chì i so operi sò mali.

Turn tuttu in un ghjocu

Siconda, ricordate chì micca tutti i zitelli anu una mente spirituale. Per quessa, hè più difficiuli di insignà cumu per scrive i so propie cumposti. In ogni casu, nuddu dice chì questu hè impussibule. Solu bisognu di tene di aiutà u zitellu è sceglie a forma di furmazione chì hè interessante è piacevule per ellu. Per i studenti juniori hè, sicuru, un ghjocu. Per interessà i zitelli in scrittura, puderete suggerisce inseme scritto un ensayo. In questu casu, l'esempiu hè implice: tutte e figliolu scrive nantu à a linea per avè u travagliu tuttu finiscinu i risultati. Avete bisognu di avè da principià. Quandu accumincia à esse scritte assezione cumune, hè di voi quì "facemu u primu violino". Avete bisogna à fate u tonu basu, avvicinà cun l'eventi, è u zitellu continuà. Ma doppu parechji articuli cumuni, vi vede chì u zitellu hà principiatu à inventà qualcosa stessu, per stabilisce u tonu per a cumpusizioni. E questu hè esattamente ciò chì vulete ottenevule.

Spiega a struttura

Hè ancu necessariu d'insignà u zitellu chì ogni travagliu, in generale, ogni travagliu littirariu hà una certa struttura. Se ùn avete micca adiritu, u lettore ùn capisce nunda. Dìti à u zitellu chì l'insegamentu deve esse entruvatu, a parte principale è a cunclusione o annunziu. In l'intruduzioni, u zitellu deve esse statu bellu raghjone ciò chì esattamente u so prerequisite per ciò chì ellu voli contà di stu tema. In a parte principale, ci vole à scrive ciò chì pensa à u tema chjamatu, per spiegà i relazioni cause-effect. E in cunchiudioni, ci vole à spressione rilazioni propria, per dà una definizione generale per tutti l'articuli è sopratuttu.

Quandu si puscia à scrive cù u zitellu di a cumpusizioni, ùn briunanu micca à ellu è ùn ghjurà micca. Per pudè insignà, avete bisognu à esse pacienti è esse preparatu per u fattu chì u zitellu ùn mancunu tuttu u travagliu. Ogni nimu possa a so visione di u mondu è certe cose. Dunque, se vidi chì i so pinsamenti ùn anu micca cunfinitu cù a tòia, ma in principiu, puderanu avè u dirittu di esse, ùn deve micca mai correcte un ziteddu, dì chì ùn hè micca dirittu. Se u zitellu vole, dettà di fà ralegra ciò chì hà scrittu nantu à una carta di carta separata. Allora u zitellu sera più faciule d'imaginassi è imagine ciò chì deve necessa per dì in a cumpusizioni. È avete da vede u seguitanu. A vostra tarea hè di insignà di manera chì ferma espresione i vostri pensi, è ùn pensate micca a manera di dilla. Ricurdativi di quandu avete da principià a insignà à un zitellu per scrive l'essai.