Principi tendini in a moda di staghjoni invernu

Autunnale hè in un'interessa assicurata. Winter hè avvicinà. Hè u tempu di pudè ricerete u vostru libruveru cù e cose novi. Ma sti cosi ùn deve esse micca novu, ma in veramente muderatu. Prima di cumprà una nova cosa, vale averisce l'acquisto di i tendenzi principali di a moda di staghjoni d'inventi.

L'attuali invernu attuali in u so enfaticu si sviluppà i tendenzi. Ci sò sei punti fundamentali. Questa tendenza sò manteni in tutti i cullezzione di vesti invernu. Allora accuminciamu.

A prima tendenza: sopra à nantu à u ghjinochju.

Oghje di u fashionista ùn pò fà senza stu cunsigliu è assai attraente à u vestibule. Trevanne hà guadagnatu micca solu i posti di moda, ma ancu i strati di a cità. Specialista in u campu di a moda è di l'estilu argumenu chì a moda per stivali alta ùn ci lascià micca in e postu di l'inviu di u staghjunale. I curati entrì in l'ultimi ricetti di parechji venerable disinfettori di moda. Prada, Rodarte, Louis Vuitton, Marc Jacobs ùn hà micca fà senza stivali. Ma l'uvizzu hè diversu. Ma a crescita principalu resta. A durata deve esse ghjustu nantu à u ghjinochju è à a pussibilità di e gambi. Ogni tutti sceglie un materiale per ellu stessu. E cuir, suede è sita, è poliester, è ancu vinili. L'annu d'annu hà ancu allungatu. Oggi-boots cun noi per parechje tempu.

A seconda tendenza: suscitatu spaddi.

I svinni addiventanu. Eighties venenu tornatu. Hè u tempu d'uttene u perchè martellatu è stuck u so perciò. Invece chì u cuteddu mudernu di u vestitu hè più femininu, u stilu di a ropa hè più elegante, in ogni casu, i rigali è l'aluzzi stanu. Questi vistimenti è brusgi è capelli. Aghjunghjendu e cose cù anziani anch'elli cù una robba casualte risultati imprevisti. Cusì, per esempiu, cù un jeans stinninu cù una ghiglie di moda, avemu un vistitu per una oficina o cammina per a cità. E si porta a stessa giacca cun una skirt classica, vi vene un bonu vistitu di cummerciale, chì ùn hè micca a lotterie per esse di una reunione di ogni livellu. E chjovi elevati aparicenu in i cullezzione di a moda di parechje casamenti di moda. Chanel è Dolce & Gabbana, è Donna Karan.

A terza tendenza: catene.

Chini in sta stagione sò assai populari. E catene in ogni locu. Collana, ardi, cinturi, cinturi, accessori. E catene sò decurati cù bossi, sivelli, scarpi. Sò chjamati cadenti massivi o chjassi elegani. U materiale hè quasi nisunu. Metalli, plastichi brillanti, oru, argentu. I vampire donna sta staggioni cumplementaria perfezione a so imaghjina cù questa accessori in moda. Stu ditagliu pocu appendicenti sò solu trasfurmà l'imàgine, dà u cumplettimentu.

A quarta tendenza: u lampu.

Oghje, u lampu ùn hè micca solu un corpu. Questu hè una parte indipendente di u vestitori. Lightning at the peak of its popularity. Una di e tendenze principali in a moda di u tempu di l'inviu hè a presenza di u lampu nantu à ogni cosa. Senza senza ellu, ùn sarà micca un pienu o borse. Lightning adora vestiti, capelli, pantaloni è faldidi. Questu lampu hè un rematate decoru, originale è attrattivu.

Quinta chjave: stivali.

Ùn avete persu in u giardinu di l'invernu. Li piace neve in u sole. I fiori è cristalli ti aiutà in questu. Sò apprupti in ogni locu. Saiali, ghjunti, vestiti, scarpi. Tuttu putissi rintra tuttu. Di solitu era solu u vistimentu di ghjornu. Ma sta staciuni hannu suffertu radiance e rutina ghjurnata. U regnu discanu rignatu. E micca solu in i club. In l'Uffiziu, in a strada - in ogni locu.

A secunna tendenza: androgynia.

Chì ghjè sta? Puderanu. Solu unisex. Ogni vittoria voli vulè aghjunghje a brutalità à a so imatge. E cumu scopu di ottene quellu. Cume simplice più chjaru. Pusendi nantu à e cose infurmati in u vestitu di l'omi. Chistu pò esse un vincitore, i scarpi chì s'assumiganu à un omu, chaqueta o camisa di a vostra secunna mità (se ùn avete micca ancu cunsigliatu un mezu, u porossu in u vestitori di u so babbu o fratellu). Ma ùn avete u mastru. Eppuru ùn deve micca bisognu cun un omu. Remain una donna ancu in ropa di l'omi.

Eccu i tendini principali in a moda di u tempu di l'inviu. Serebbe fashionable.