A razza hè una miniatura americana esquimica Spitz

L'Esimogliu Spitz miniatura in i francesi hè un cane petite, pisci è forti è prutivamenti plegati. A lana di u Spitz hè biancu, longu è densu, chì hè tipicu di a razza Spitz. Ci hè chì parechji altri culori di lana - sò crema o biscuit. L'altezza di u pomeranu righjunghji circa 30 cm, è u pesu hè di 2,5 a 4,5 kg. Spitz hà una spazzula chjuda è erghunata triangulule in forma, è arrotulatu à a fine; L'arechje sò proporzionale à a testa di u spitz. A testa hè una forma di cuviata cù una crana tonda è un poco larga. E ancu se a cunta hè abbastanza chjuca, pruduce forza. U fogghiu di un Spitz rememendu di un raposo. A so spartenza hè larga, diretta, è a cuda hè stata alta è assai mucosa, mentre ghjucata nantu à a so back.

Storia

A storia di u Spitz hè di circa sei mila anni, è questu hè u piriu Neuliticu, chì si cunferma cun trouvez archeologi, chjamate i tracci di i cani spiss-sò stati trovanu in parechni parti di l'Europa.

A razza hè una miniatura americana Eskimo Spitz - hè a razza più chjucu di tuttu Spitz americanu. U Kennel Club registra Eskimo spitzi di u pequeño è mediu tene, ma ùn hà micca ricanusciutu miniature. Tutti i cani sò un standard. Sta razza hè di u spitz biancu. L'urganizzanti prefettinu u culore biancu, cusì vede solu spitz bianco. U periodu longu di u Spitz americanu era chjamatu chjamatu "Spitz", chì hà parmissu à u fattu chì stu nomu s'utilice à u ligge da espertevuli chì ùn sò micca familiàri di sta razza.

Per a prima volta, u nomu "Eskimo americanu" hè stata utilizata in 13 anni di u XXimu seculu, quandu sta razza hè stata registrada in u club di cungii cumuni. Finu à u 1969, quasi nissunu ùn sapia sta razza, ma prestu hà apertu un club naziunale, chì hà stallatu una tareta - per a priservà a razza, dopu a quale a razza divintò cunnisciutu è hà principiatu à acquistà popolarità. In u 1996, ACS includia sta razza di i cani in un gruppu antipemiali chì i so rapprisentivi sò spartuti in varietà in grandezza.

Caratteristiche

Recreazione, divertimentu, ghjochi: L'Eskimo americanu hè assai faciule d'adurmà, è u prucessu di vestitu hè cunnisciutu per solu un ghjocu - divertente è divertente. Hè assai piacevule à passi longu in l'aria aperta, mentre aduranu ghjucà à mezu à i membri di a famiglia ospitale.

Funzioni attraenti: A razza d'Eskimo Spitz difiere da chì hè assai piacevule è faciule d'acquistà novi sapè. Ci sò una bona salute, chì permette di un bellu pezzu per serve à u patrone è à u stessu tempu per esse attivu, felice, è dunqua un membru di a famiglia favorita.

I prublemi di salute: Possibbilmente u sviluppu incorrecte di l'articulazione di u malu, ancu prublemi cù l'articuli di i ghjinochje è l'occhi.

Caratteristiche di u cuntenutu

Un scaricamentu distintivu di l'"Eskimo americanu" hè u rughju eccessivu. Sè ùn avete micca attentatu à questu duranti u furmazione è a furmazione, in u futuru pò esse diventatu u prublema, u grevagile chì u cane sarà permanente. Certi cani ùn ponu micca tastata à l'autru strangenti, in casu di u cumpurtamentu avvista in a zitella di u ghjattu di u cucciulu, hè necessariu di capacità di capacitarà cani à strangers.

Miscelanea: Eskimo Spitz in i tempi recenti eranu una di e razzi preferiti utilizati in l'arti di circus da formigai. Sta razza hè stintivamenti propiu à difenda nantu à e persone è l'animali chì invuccaranu nantu à u so territoriu. In casu averebbe venutu à l'appartamentu duv'elli viranu, ancu i so i cani sò salutati da abbaghja corsa. Questu pruprietà hà una effetti assai positiva à a popularità di stu ghjacaru cum'è guardianu.

L'Eskimo Spitz manteneu tutte e caratteristiche di u so fratellu incruchjutu, per esse una copia di quì. U cani certi voti americani chì u cresce in casa, chjamatu "bellezza senza vanità".

Perchè un Eskimo americanu ùn sarà micca facilitu. Prima, questu ghjornu necessa bisognu di esercizii fisichi constanti chì sustenemu u so tonu. In questu casu, dumandate assai spaziu per ghjochi. À l'aria aperta questi i ghjacari sò assai aligri è attivi, chì deve pacienza da u patrone, se u pussibule, u cane pò esse occupatu cù qualcosa interessante. L'Eskimo sò assai piacevule à vive nantu à un regimu di u ghjornu. Inoltre, ci sò difficultà à aspittà l'aspettu. Siccomu sò troppu attivi, pò assicurà parechje volte à u ghjornu, è assai di città se stinchera à a lana, cusì avè bisognu à bagnarli e so capelli. S'ellu ùn hè micca fattu, allura a lana pò cumprà cun lumps. L'educazione hè ancu difficiuli per via di a natura inquieta di u cane: u Spitz hè pocu pocu è per quessa chì ùn volunu di fà cumandamenti. Ma ci hè un momentu pusitivu in tuttu questu - questi sò e cundizzioni di vita. Ùn pudemu campà micca solu in i abitati privati, ma ancu in i cundizioni di un appartamentu ordinariu.