Risponsa di caratteri umani è punti di punctuazione


Ci sò i simboli chì purtanu infurmazione impurtante è sò usati in diversi lingui. Signs chì s'assumiganu à e persone è riflette i so caratteri. Codici chì anu influenatu a qualità d'esse. U nome hè punctuazione. Chì hè a cunnessione di i caratteri umani è punti di punterazioni? Leghjite - è scopri ciò chì "signu" persone sò. Tutti i so sicreti sò quì.

Dui scrivi, trè in mente.

A diffirenza più grande di a cumunicazione hè furnitu da questi privati. Ùn mai micca sapè se u so discursu hè direttu o tuttu s'hè sappiutu in un sensu figuratu. Hè difficiule di stabilisce quale hè nantu à a so mente è s'elli deve fiducia. Ùn sò micca fàciule per elli, perchè stanu aspittendu un trucu bratu da e persone è di u mondu, a disgrazia di queste populu hè automaticu, innate, cum'è un riflittura. Dudittàranu in elli, micca solu in l'altri. Ciò chì anu paura, anu riceve. Ùn si veramente micca vulerà esse amici cù elli, sò "sustituiti" è tradutu, sò scunfiniti è ùn piace micca. Fate a vita più sèmplice per sè stessu

è l'altru pò esse solu una manera: maximizà u sviluppu di a sincerità è abbanduneghja i valutazioni. Aduprate micca questi solu per un discursu direttu, scurdate di a so capacità di cambià u significatu di a parolla à u cuntrariu. A tecnica "Ghjè questu questu?". Hè sempru, hè bisognu di risaltà sta quistione per ognuna di e so affirmazioni.

- Mi piace stu articulu.

- Is this true?

- Oghji, veramente, hè avellu è avanti ùn hè micca ...

- L'articulu hè abbastante abituale, ma qualcosa in questu interessu.

L'ultima frase hè un discursu direttu chì pò esse voce, i precedenti trè - di dialogu internu.

Opere i parchetes.

I prublemi di sincerità è d'apertesse sorgienu micca solu per quotes. E parolle, chjusi è remoti, ristrutturati è lacrime, sò spessu perciuti cun apprehensione è suspicion. Ùn hè micca assai cunfortu di cumunicà cù un iceberg, a maiò parte di quale hè hidden under water. À u listessu tempu, queste persone attrae u misteru è inconspicuità, a so erudizione ispira u rispettu. Puderete esse parechji parèntesi hè cum'è l'apertura di i vostri brazzi: vi riceve un nivellu novu novu è assai piacevule di cumunicazione. Aduprate in conversazione cun elli un ritruvamentu - è accogliu assai di infurmazioni supplementarii. I Re-phrases spicificanu i suggerimenti cum'è:

- se iu capitu ...

- dì chì ...

- se ti descipribuisce ciò chì dicenu, hè ...

- Se i correttu hà pigliatu u vostru pensamentu, hè ...

Ci hè a cuncertazione, è hè esattamente ciò chì avemu bisognu.

Ritorna i sguassati.

Dash - quarchi cosa ecciteghja chì ùn valenu a pena di parlà, un dash, è nunda più. Sò u patronu, sì un stupidu, hè intelligente, è sì un mità pruduttu. Una zitella da a tappa di una rivista spiegata ghjè sopra, è sò una rifarenza in un speecche torcu. Ciò chì ci hè da discorsu? Tuttu hè chjaru, in una parolla - un corpu. Ma! Ciò chì si dice senza dì per una persona-dash, perchè u so interlocutore hà pussutu un significatu assai diffirenti. Ci hè un capu, ma e capacità mentali ùn sò micca determinate da a sedia chì ova. A zitella da a tavola hè perfetta è indiferente, ma a mo apparenza non standard hè qualcosa per piglià. E l'omu intelligente ùn pò micca dà novu novu à u mondu, è u mità Einstein, chì ùn hà micca maestru di l'esami finale, creà a teoria di a relatività.

L'umani facini in una situazione cunflittu si preferenu silencià, perchè u societale stessu ùn sapiera duv'ellu hè stata offrittu u silenziu è perchè andò "in i difetti mortas". Da ogni esicuzzioni di e relazioni chì l'omu di ricusà. Sì stati in silenziu, hè a to tortu, chì ùn hè chjaru? Ma questu hè u modu di nimu, perchè più tardu o dopu u sughjettu sarà fatta di guessare nantu à u coffee bastille, circà i so sbagli, è ellu dicerà: "Eccu? È esse in silenziu à a vostra salute. Aghju qualcosa per fà?

Parolle assai impurtanti sò oculeti sottu u dash: "hè", "hè" "significa". Sustitulienze cun un piazzu simplici, cacciammu i vibrazione, sguassate u significatu è interrogate a propia esistenza. Eliminate u dash - hè assai sicuru.

Pronuncia la parola "hè", dicemu è discussione di greghje, scopre a relazione in u sensu più litterale di a parolla. Avìri cunsigliatu di voi per aduprà l'I-affirmazioni di stu casu: ùn pasite micca pezzu pocu cun mè, è aghju saziunatu da u fattu chì spent spend little time together. Ùn avete micca scurdatu di l'anniversariu di u nostru casu, ma ùn avete micca ricurdatu di quellu. Ùn avete micca carpida nantu à mè, ma i riduceru morsivu à i fucili i prugne. I-affirmazioni aiuta per portà a vita à u livellu di punti, è questu ...

Una novella cù una sequenza.

Sì aviti furtunatu per esse nascitu cum'è ellipsis, hè significatu è demucraticu, apertu à a nova è dinamica, misteriosa è micca standard. Sì da u nascita, sti qualità ùn sò micca, pudete è esse sviluppati, perchè l'ellipse - questa hè a vita cù l'eufemazione è sorpresa, multivarianzi è imprevisible. Questa hè una occasione di vene cun a vostra versione di u sviluppu di l'avvenimentu, acquistà u putere nantu à circustanzi. Qualchese signu pò esse un ellipsis, esse un scantu, cunfirmata da azioni.

À quell'èpuca, quandu a gloria di u profeta Mosè hà righjuntu à i paesi vicini, unu di i re, mandò un artista à Israele per draughta è purtalla un ritrattu di un grande omu. U tsar avia un fortuneteller chì, da u ritrattu, puderia revelà u caratteru di un omu, è era dunqua pussibuli scoprprà si a gloria di Mosè currisponde à u so talentu veru. U ritrattu hè statu fattu, entrì, è l'indirizzo hà dichjaratu chì ùn ci hè micca una manighjà di tagliu cum'è una persona repudiata nantu à a tela ùn anu micca capacissimu. U rè inghjangatu dicisioni di eseguisce l'un artista inepto, o un addatore visionario. Ma prima anu bisognu di scuntrà à Mosè per vede s'ellu era un profeta veru. S'ellu pare chì u so daveru moriri, senza chì a morte aghja à l'artistu. Eccu a ghjustizia cum'è a ghjustizia, Moses hè vinutu à scuntre u rè, cum'è dui zicchini d'acqua similari a so figura ... U rè chjamà u verduzzo.

"Perchè avete bisognu d'un vaghjatore?" U prufeta Esigette.

- Eseguisce un corpu chì hà dettu chì unu, un grande omu, sò capaci di i atti minimi.

"Ùn hè a pruricari di l'esicuzzioni, sò veramente capaci di i atti minimi, ma a mio grandissimia ghjocu in u fattu chì l'aghju pudè sopr'à queste in mè."

Forsi a vintu è cunvertisce un minus à una plus è l'essenza di a grandussione di transizione, à quale tutti i punti di punterie marca vede cun noi?