Ghjornu per a riceve di i visitori

Vera: aghju pigliatu Antoshka à a mo mamma, u venneri sera. U figliolu hè sempre felice cù visità a so avutru: ùn a forza micca à andà à sedia à l'età di trentà, ma si pò esse trovu un insinsatu è permette u bisfigliatu per si sbuffà finu à chì i so ochji partenu. È ghjucanu ancu un ghjocu di guerra, rirennu cù l'acqua cù pistole. In generale, l'area di l'Abma Antonia. Quandu i bacio è l'abbruciati eranu, Antonu dumandatu prima:
- Lelia, è chì duvemu in gustu? (Hè persistente chjamà dinò l'abuela, ancu s'e torneraghju per trattà a ghjustizia).
- Sopra palla, patate cù aringa è pasticci ... - Mom vittata. U figliolu chinu cù piacè: l'aringa è i pasticciosi sò i so prudutti prediletti. Aghju rigalu riguardu ch'elli cumincianu cù a sopa, è andonu per fà l'arbre. Anton, prubabilmente, hè l'unicu figghiu in u mondu chì ùn vole micca di decorar un arbre di Natale. "Hè picchí", dici chì tutti i tempi chì mi tratta di piglià à questu avvenimentu. E a mo mamma hè cum'è un zitellu. Forsi queste perchè ellu è Antosha anu fattu cusì bè cumunite: cumunicà in una piena equitazione. Hè stata annunzia in tuttu ciò chì vi pudè accede à mè.

Quandu u mo babbu hà abbandunatu , sò quattru anni. Dopu da quandu sò struitu u capu di a nostra petite famiglia. Aviu avianu a planificà u budgetu di a famiglia, perchè a mo mamma puderia miglià paiò per qualchi statuette o cumprà trè pane pastte una volta. Aghju chjamatu un locksmith per riparà a tappa attuale, è hà trovu l'imbastu per fassi u mare compru imprese. Ma aghju vogliu a mo mamma a via chì hè stata: kind, indefensa è senza supportu per a vita. Hè un optimista incorrigible è infecta l'umore bellu di quellu chì hè vicinu. Quandu fugliu l'arvulu in a cruci, sintia chì a mo testa era inghjutta per dolore. Probabilmente, per cambià di u clima. Pudete, finu à quì, di sta slush end, è questu invierno vene?
Iu intrì in a cucina per rummage around in u gabinariu di medicina in cerca di un anestèsimu. Mamma e Antosha eranu cututi in un flip-flop, altercidamenti facciale e so braccialetti in l'espiranza. Una gran boxa di pastiscerdi sò stati vacanti. Ùn aghju dettu nunda: a mamma ùn pò micca esse mudificata altri, è Antoshka deve esse vacanze di disubbidenza. Hè abbastanza chì l'aghju pigliatu in una entru di ferro.

In u gabinariu di medicina, cum'è l'aghju benvutu , ùn era micca analgin o citramone. Ma aghju trovu a me mamma quì un broche di fronte è un sciincu di corda. Quandu finiscinu u travagliu, Antosha rumpia dolci in u lettu, è a mo mamma, chì si senti à a bufalina, lighjia Bunin. A mo testa era rassicazione - Iu avia avutu malatu cun dolore.
"Puderete averemu a notte." - In vista di lettura, a mo mamma avia dumandatu.
"No, fate torna a casa". Prima, aghju parechje travagliu di fà in a mattina, è in sicondu, ùn aghju passatu santu adattu à stu sufettu cù Antoshka. Eppo, ùn avete nunda da u to core, èiu, sè ùn avè micca bè un pillucciu, andaraghju prontu à u muru.
"Cumu pò esse? Cumu hè - micca da a testa? - Mamma hà suffocatu cù indignazioni noble. - Zoya hà purtatu una medicina maravillosa per migraine! Americana!
"E unni hè a vostra medicina?"
"Hè marrone nantu à u sillu di a finestra". O in un pezzu di carta? No, hè sempre in l'buttiglia. Precisamente - in una buttiglia! Sulluzzate in u vitrudu, pruviste à excavà nantu à u vitellu di a finestra di a mo mamma. À cinque minuti, aghju trovu un vial biancu di pidini. Aghju avutu bei dui pezzi in casu, basgiò a mo mamma è andò per esse dressed. E strati eranu spugliati da a neve, è aghju tombu da u friddu in a me chjama ligera. U ceutru ùn passava, ma era mortificatu di dorme. Questu ùn hè micca surprisante: per a settimana sana, ùn aghju mai dorme.

Avìa avutu per andà in l'altru finale di a cità, è aghju intesu, senza penserà dui volte, u passatu di u stradale di a strada è hà risuscitatu una manu. Sergey: À quattru sette in a sera, quandu tutti vultonu in casa, IGOR è Gleb aghju chjusu in my office, è si pusonu à prumessa. Avemu fattu fin'à l'oghjincu è hà cuminciatu à turnà in casa. À l'altru, aghju vistu una bella donna votendu à a strada. Flakes di neve cascò nantu à a so scupessa senza testa, è si stalla, sopra com'è un pappulolo. "Si conduzennu a strada," Pensu, mi accuminzava a rallentisce. "Avete da dà un passaghju in Gogol?" Ella dumandò.
donna. Aghju niscì. A sposa hà travagliatu in un postu sicariu. "Eppuru, drittu" pensu. "Ùn sò micca sapendu chì tipu di idiot pruvucanu à a cità!" Esperia passà u tempu in conversazione - ùn hè micca un longu per andà. Ma tutta a manera chì a donna era in silenziu. Ùn hà micca dettu una mozzu quandu avemu turnatu nantu à Gogol. Avèndulu righjunu à a fine di una strada rapida, è ùn avè intesu una parolla, aghjunghjeghjammi u mutore è li dumandò: "Quale casa ti bisognu?" Ùn ci hè nisuna risposta. Doppu a luce in a cabina, volta in daretu. A donna s'assittò cunfessi in una pusizione incunificata, chì tirava a testa. "Forsi si sona?" - Aghju scantatu, sata da u carru è apre a porta da porta. Ci hè caputu chì u strangeru era dormitu. Aghju toccu u so spalle: "A chjude, hà ghjuntu ..." Nisuna reaczione. Eppo più forte - ùn aiutò micca. A fine, si stende cun tutti i so putere, ma tutta era vanu. A donna ùn hà cambiatha a so postura, chì hè sempre dinò, alloghju ind'è reste, è ancu ronche in u so sonnu. Aghju decisu di utilizà l'ultimi rimedii - chianciava chì ci era urina: "Arrìzzati!", Ma ella hà continuatu à sempre dorme serenamente.

Ùn ci era nunda di fà , è aghju chjamatu "bellezza di dorme" da parechji parolle dolenti, a purtò à a mo casa. Quand'ellu si firmò in l'ingressu, u chjeru li dimustrava passatu à quattordeci. Dopu aprì a porta di a porta è cuminciò à piglià à u stranieri da u carru. Ùn era micca una cosa simplici. Finalmente, puderà mette nantu à a spalla. Ma era cuntentu di prima. Slipping è pruvatu di mantene l'equilibriu, abbandunò e so bagagli direttamente in u fangu. Ùn era ancu esce! Dopu qualcunu l'hà purtatu à a so porta è, sudatu, l'arricò in l'appartamentu. Ci era scantu di guardà a robba di un invitatu senza invitati. Hà scuzzulata da i so jeans, tira a so bracera è a purtò à u lettu. E ellu stessu in trumbetta in u bagnu per lavà l'affari di un stranger - più prestu secaranu, prima avè da puderà disperse di questu obsessione. Hè colpi u so panni nantu à a bateria, si pusava à a catedra in fronte di a TV è hà pruvatu à dorme.

Durà in u bramatu era incredibile inconvenient. "E perchè, in fattu, ùn aghju pututu turminta? - Pensu cù l'ingerimentu dopu à un tentativu successu di cunfortu. "Dopu tuttu, questa era a mo casa!" Iu intrì in l 'uttùvulu, cuntenùssenu stretchjata nantu à a so punta di un largu lettu è si sughjò. Vera: Quand'i svegliate, era già lumicinu in a strada. Ella straggiau à a nightstand, induve hè statu u reloge. Hours ùn hè micca. Tuttavia, ùn aghju micca truvà e notti di notte. Ma aghju vistu un wallpaper in straggiati (ùn aghju micca dichjarà!) È un tabbrezzu di finestra, chinu di caccii. Mentre ch'e aghju avutu cun mè cù u sorpresa è pruvatu di ricurdà quantu aghju intrutu in questa stanza micca solida, detta a spiaggia di colpu mi sintia un rossi stòricu. In tuttu, tuttu chjelu di u scantu. In u core ci ne spirannu e dumande: induve sò quì, cumu aghju pigliatu quì, è di quale l'omu hè vicinu à mè. A paura di spustà, accuminciava a ricurdari d'aiutu. Eru travagliatu, aghju pigliatu Anton à Lola, andà in casa, impedisce u traderu privatu. Mentre ch'e aghju cullatu in u carru, aiu ancora ricurdatu, è dopu - un pirtusone, un pirtusu nicu. Probabilmente, mi dispiacò, cundiscendu à a testa (à a strada, a mo testa facia sempre), è mi purtò à a mo lair. Pruvvidendu micca di fà u so minimu rughjoni, hà risuscitatu da u lettu è hà guardatu à l'omu dorme. Accusamente - driver d'aiutu.

Un manicu vilu! Chì hà fattu per questu cun mè mentre ch'ella era inconsciente? Sughma in silenziu cù l'appartamentu per circà una sera. I porti d 'ingaghjamenti sò chjappi, senza chjavi. Mirò a finestra - u primu chjaru. In a battezza, per una gran gioia, aghju trovu a mo tocca, ma ... era un pocu umitu. Vidite un ferru in cucina. Ci era una bona idea: "Avà tornu a sicchiari la chaise è i jeans cun un ferru è ghjunghje à a finestra". Quand'e chjucu in u ventu di i club, strapped a seconda strada, aghju intesu dopu à a so volta una voce: "E ùn puderete micca toccu a camma à u stessu tempu?" Sergei: Tonight ne necessitamu piglià Antoshka à a so mamma. Vera hà dettu ch'ella vole esaminà cun noi, è m'hà dumandatu à fà per ella per fà u travagliu. Ùn bisognu di cumprà un pastu furnitu per tè. Vera: Hè u destinu, un villano! U maritu, cum'è sempre, si pò esse cun Lelay è Antoshka in u paddling o avè amparate à insignà à quelli giochi di ghjocu per esse preferitu. E haiu aduprà da mette è dighjunà l'arbre!