Influenza di fiori nantu à a salute umana

In u nostru munnu mudernu, sfurtunatamenti, duv'è vede chì vede, a maiò parte di a persone si trovanu in constant stress, solu in diversi gradu di gravity. È a maiò parte di noi sapemu i causazioni di l'stress. Sicondu i scenzi, u stress, particularmente crunulicu, pò pruvucà cambiamenti riversibili in u core di una persona, chì anu da esse un impattu negativu annantu à l'estatus generale di a salute. Di sicuru, in a vita di u ghjornu, hè impedente di eliminà di u stress, ma puderamu libbirà di certi cunsiquenzi. Oghje chì l'estresse hè trattu cù l'sport, nutrimentu addiu, relaxazione, omeopatia, floricultura. Hè nantu à a influenza di e fiori nantu à a salute umana chì avemu da parlà oghje.

L'arti di a floricultura hà rivoluzionatu in l'Asia suduriintali per un tempu assai longu. Floricultura - trattamentu cù fiori freschi. In i tempi antichi, l'avutri connoscati è i duttori di u populu anu sapianu chì secondu u statu internu di una persona dipende di cumu si vede à u mondu à quellu ellu. Cu l'angustia mentale è u soffrenu, u mondu pare mancu sbagliatu è grisgiu, ma se deve esse rimettutu di stu statu, in questu tempu u munnu diventa bellu brillante è luminoso. Sages orientali, per esempiu, hà cridutu ancu chì, si una persona à u circondu hà armoniu u spaziu, i so prublemi mentali scoprevanu, è dopu i malati desaparera completamente. Siccomu si pensa chì i fiori sò parti di l'universu, chì hè un sistema energètu, accumenu l'energia cum'è cultivate, ma si deve esse tombatu o tagliatu immediatamenti, allughjendu u spaziu à u mondu circundante, facendu perchè l'u spaziu armoniu è equilibratu. Esperti orientali sò sicuru chì l'estresse hè una violazione di u equilibriu d'energia in u nostru corpu. E l'influenza di i culori ponu nurmalizà stu equilibriu, cù l'energè chì suprana anu sdruce u eccessivu, è se a mancanza d'energia hè cumpressata, l'esigenziu energeticu di u sughjettu hè stata equalizata.

Ogni frasa è pianta individuali sò una energia particulari indispensèvule, perchè prima di cumincià à trattà u pacchettu, avà da primu da determinà quale gustu di u ciuri hè necessariu per questa persona. Questu hè determinatu da un medico-floroterapista, ma pudete dinù usà i principii generichi di a floricultura.

Trattamentu cù culori: una tecnica

Cumentu di trattamentu, generalmente cù una sola floricultura, questu hè u primu stadiu di u trattamentu. Siccomu i fiori chì ci anu fattu girannusi, dà un flussu di energia forte, cambiant l'ispazio, hè megliu di cutà mandi in brocca, perchè l'effettu serà prugrissivu, perchè a persona dèffiri in energia hà bisognu d'una recuperazione graduali. L'infurmazione basta annantu à u mondu chì tocca à noi venenu da sensi, vista, l'oliu, sintimu, toccu, è l'informazioni chì avemu ricevutu hè a nostra energia. Dunque, una sola floritura hè abbastanza per apre a "porta" à u mondu internu di una persona cun una "chjave d'energia".

I fiori sò selezziunati secondu i malati è u disordine. Per esempiu, se una persona hà un missaghju psiculopulitore, anu da esse attribuita una fiore biancu cù un aroma dèbilu. In i malatii di a natura somaticità, una floritura rouga hè prescritta, sia cù un aroma dèbulu o in generale, senza smellimentu. E se a salute umana hè influinzata da i malatii infizziosi, in seguitu una fiorita gialla cù un odore forte hè numinatu, forsi cù parche di luci è tagliuri. Hè cresce chì i toni calianu sò direttamente ligati à l'energia di u nostru corpu, mentri i fiuri friddi sò assuciati cù l'energia di a nostra capanna.

Una fiorita hè colata da u paci à una distanza di un metru. Una fiorita pò esse situata in a so stanza, se u paciistu passa a maiò parte di u tempu in u lettu. U paciistu, in ogni casu, duverà sempre a fioritura in u so campu di a visione: per circà u fiorente, è da pè i petali scarsi. Se dopu quì a cundizione di u pacictu ùn hà micca bisognu, hè necessariu di mette a stessa fiore. Ù micca bisognu chì u tipu di u fiore era u stessu, hè impurtante chì a fiorita avia u listessu coloru cum'è l'annu.

Un ramellu di fiori hè a seconda fase di u trattamentu. Pudete ripiglià una cumunultura fiurali cun un fondo - cù parechji foglie grande o uni pochi rami. Un bouquet di u fiore dà un flussu di energia, è finu à chì u paci "s'inprime" in questu, stu flussu di energia intrìssinu subitu. Ellu sceglie u bouquet ellu stessu. U duttore duverà u paci di tanta fugliale cum'è quandu vulerà pagà, è seguità cù u culore è u tipu di fiori chì u pacielu eletta. Per i culori selezziunati, u spécialiste hà da pudè capisce chì a cundizione di u paci di hà cambiatu per u migliore, o s'ellu si hè stata cambiata.

Se u paci era trattatu cù fiori bianchi, ellu sceglie cù un focu urdu, blu, viulente, si pò cuncludi chì a so cundizzione hà cuminciata à migliurà. Eppuru, se ellu sceglie u pinu amarantu, aranciu, rossu è borgogna, questu quì si mostra u cuntrariu. Nurmalizazione di l'esfera psiculopia esse spressa in a persecuzione di friddi è calmassiu, mentre chì una persona assicurata scorè i culori brillanti. Se u paci hè trattatu cù una floritura roccia, a so ricuperazione serà cunfirmata da l'scelta di culori cun cale è brillanti.

Cumplementu, u spécialiste in a cumpusizioni di u pruduzzu pò sacchighjenu cunchiùnziu nantu à a quantità chì a influenza nant'à a salute umana di i fiori hè stata a posposta è cumu successu passa u trattamentu di trattamentu. I fiori "Right" ci sò aghjustati, è "fiasciute" fiori sò sfracciati.