Regoli di u gustu bè per i zitelli

A felicità è a salute di u zitellu hè a prublema principale di qualsiasi parente. Per i zitelli di qualche età, a dieta curretta, i sviluppu di ghjochi, è a surviglianza medica constantu sò particularmente impurtante. Ma ùn scurdate micca chì u zitellu hè cum'è una spugna. Hà absorve in tuttu ciò chì vede è sente. Dunque, vicinu à qualsiasi zitelli, ogni adulti avissiru purtari cu curaggiu! Spessu, i genitori miserianu u cumpurtamentu di u zitellu, perchè bisognu à pensà veramente si u zitellu cunnosce i reguli di u boni gustu per i zitelli.

Reguli di Tone - rispettu

I figlioli sò e fiori di a vita è chì sò cum'è solidu è piacevule, cumportanu cumu. In i primi anni di vita, i genitori sò u mondu sanu di u zitellu. Ùn pensate micca chì ellu ùn sia micca ciò chì ùn capisce micca. Pigliò! Per quessa, i figlioli mai vicinu ùn ghjuranu micca. L'unica manera sicura d'impartì per adesivu à una persona amata hè di cumunicà cù un adultu bramatu.

Parolle di u gustu bellu

Prima di tutti, regula usu "grazie", "piacè", "bonu ghjornu", "appetite pleasant", "hello" è "addiu". A lingua russa hè ricca. Ùn aghjustate à vede in u dizziunariu è prufittà di a so ricchezza di u tempu à u tempu. Pudete dì "sonnii piacevuli", ma puderete "avete una bona notte", "dolci sònni", "bona notte". Pensa à u so zitellu annantu à a vostra famiglia sù addevu o vulete.
A varietà di l'aggettivu afectivettu è di i nomi sustene u vocabbulariu di u zitellu è l'imaginazione: "u mo suli", "bellu amatu", "lebbra". Un libru di i zitelli interessanti o un libru di cuncolazione cù e regule etiquette farà un doppia empregu: pigghianu un zitellu è amparanu insegna. Poonies, per esempiu, Korney Chukovsky scrittu è interessanti, è utili.

Chì sò i regule per i zitelli par impetanu i genitori?

  1. Watch per l'apparenza di u zitellu. Dàtene un esempiu, insignava per pittà i so capelli, frasca i denti, cumportanu bè da a tavula. Un piacè maiò chì pruvucarà una offerta per pentunà u mo babbu o aiutà à a mo mamma a porta un bracelet.
  2. Accustom à l'ordine. U zitellu deve avè u so spaziu persunale vostru. Fighjà quì à i ghjucari di ghjoculi è di cullà a so manera. I fughjetti li piaciunu i più viechji è più rispunsevuli I fà i facenzi di a casa, impone i vostri figlioli in u travagliu. Se lavate i pezzi, u zitellu à seguitu puderebbe ghjucà sicuru cù i vostri platti di plastica.
  3. Paga attente assai à u cumpurtamentu à a tavula. Questi règuli ùn sò micca impurtanti per l'etiquette, cum'è impurtanti da u puntu di vista di a sicurità:
  1. Ùn sparghje tempu nantu à spiegazioni. Attentu è seriu nantu à e cunsequenze di a disubbidenza. Dìcimi, cumu si sentenu per u vostru "sunshine".
  2. Nun mai parlà in tons elevati. U zitellu sultantu è malatu è scantatu. Un ambiente sanu à a famiglia ùn serà micca rimpiazzatu per nisuna regula d'etiqueta.
  3. L'indirizzu rispetu à l'anziani per voi è da nome è patronimu da i zitelli hè facilmente assorbitu. Hè valura per u zitellu ùn cumunicà micca solu cù parenti, i missia è i missia è aviani ùn sò micca reemplazifili quandu si tratta d'educazione.
  4. Per interessà u zitellu, ponu esse ghjucatu o ghjocu cù i so ghjucate, induve disassemble diverse situazioni nantu à "mal-bonu".
  5. Ùn ùn incucciasti È se avete bisognu di zitillù in una minzogna, prima, dumandate perchè ch'ellu hà fattu. E, sicondu, spiega chì una mettita hè sempre revelata, cuntate di i terribbili consegni di una minzogna. Nantu à questu sughjettu sò parechje contatti di fugliali è cartoni. Ma pudete sempre scrive u vostru istruu instructivu. I amici i fichi di cunti. À a fine di a cunversazione, cuntene tuttu. E quantu impurtante hè a so fiducia di u zitellu.
  6. Ùn avete micca usu slang. Correghjanu u zitellu è ùn ti ùn scurdate di ludari quannu faci tuttu ciò chì hè bìtalu. Se ci hè una situazione negativa in un locu pùbblicu, ùn esitò à spiegà à u zitellu chì tuttu hè d'urdinà, ma l'adulte volte scurdate "ciò chì hè bonu è ciò chì hè male". Ma ùn culpa l'altri. Basta pruvà di cambià a so attenzione à qualcosa cosa.

E, finarmenti, surridendu più spessu. Sonu sorinatu - un aliatu indispensabile in a lotta contru u impudence è rudine.