Alcoholismu maternu è Violenza Domestica

L'alcoolismu femidiu hè statu prublema di u nostru statu per parechji dicennii. Tutti l'anni di più e più parte di e donne anu da bivellu regularmente, è à a fine, ùn ponu micca più di sopra i cravings per l'alcohol. Sfurtunatamente, l'alcoolismu femminiliu hè diventatu un prublema solu per e donne inniani, ma ancu per i so famiglie è in particulari per i zitelli.

Statuti terribili

L'alcoholismu è a violenza femminile in famiglia sò intigibbilamenti ligati. Hè terribili imagine, ma in 2011 à e mani di i so parenti 728 zitelli anu uccisu. È solu trè da questi zitelli sò stati aduttati. Tutti l'altri si sò stati ammazzati da i so omi o parenti. È in quasi tutti i casi di e famìglie di i zitelli, i genitori utilizonu cantate eccessivi di alcol.

A violenza contru i zitelli hè una succissioni cumunu in una famiglia disfuncional. Questu ùn hè micca surprisante, postu chì in un statu di embriko alcoolicu, una persone cessà di responde ad effettuamente à e cose è àcule perceve parechji stimuli. Alcoholism di e mariani è a viulenza domestica sò u mutivu principalu perchè i ghjente sùpite l'hospitalari è andate à l'orfani. Por desgraciate, a lege ùn pò micca mancu apprezzà mentri such horrible things, perchè a liggi, parechji genitori ricevenu pocu tempu o sò eliminati da travagliu correzzione. Spessu, e donne ùn anu interessatu à i so figlioli in tuttu. E a viulenza contru u zitellu hè urdinatu da tali dumande semprici per dà o nutizia o di dorme.

Mumentu di a mamma di i zitelli

A maiò parte di a mamma hè stata battaglia da i zitelli chì ùn ponu micca esce per elli, per esempiu, i zitelli è di i zitelli di l'età in furia. Ùn hè pocu cumuni per quelli chì quandu a viulenza làcenu à un'ombra. A donna alcoòlica hè moltu irritabili, perchè ella ùn capisce micca ciò ch'ella face. Questu resulte in numerosi ferite chì sò infatti in u zitellu per mansi, pedi è varietalli.

Di sicuru, hè quellu chì ùn hè micca sempre l'instigatori di battatti in a famiglia di una donna chì beurre. Ci hè parechje casi chì i zitelli sò spaventati da i so cunviviti è di cumpagnie. In questu casu, e donne ùn sia di poviri, o in no manere contrarie l'omi, perchè ùn vulianu micca "sottu a manu caloria". In quessi casi, ùn hè micca pocu pienu chì i zitelli sbianzati, ma dinò per a violazione.

Questa situazione sò raramenti cunnisciutu in famiglia, postu chì i pane è l'abusu sò spessu intesu da i appartamenti di l'alcoolichi. I veci stanu micca attentatu, perchè questu hè ghjuridificiu. Per cunsiquenza, ogni annu più di deci mila zitelli addiventanu mutilati o muriri.

A violenza in a famiglia di una donna non-drinking pò esse inintentionale. Quandu succede quandu u zitellu hè feritatu per una survitrice. A maiò spessu, i zitelli anu fora di i letti, spilling liquidi calde nantu à elli o cugliera di i finestri. In questu casu, a legislace prescriva un mancu correzionale o parole cunnizionali. A strada, se ci sò altri figlioli in famiglia, i genitori ùn sò micca mai privati ​​di i dritti parenti. Elli ricevenu cuncessione di u zitellu è seguite per vìviri senza mancu un centesimu di u zitellu.

L'alcoolismu femminiliu hè assai più terribiliu quellu di u male, postu chì i zitelli di donne alcoolichi spessu ùn anu parechji nimu è nimu per piglià da a casa in quali anu intimatu. Di sicuru, hè assai piacevule quandu quì sò abani o aviani chì pò salvà un zitellu da una mamma in tempu adatta, chì ùn capisce micca ciò chì hà fattu tuttu. Cù una donna in una borrache di borra, hè più difficili di negocià micca cà un omu. Spessu, ella cresce in l'histerefia è cumencia à fughje a còllera di l'irritante, chì ghjè u zitellu.

A persona in un statu di emborgazione si insana, perchè ùn hè impositu cumporzà una conversazione adatta cù ellu, cunvince di qualcosa, è cusì. Hè per quessa hè impussibile di nudda manera di nurmalizà a relazione in a famiglia induve hè una persona di beurre, sopratuttu quandu sò una mamma. L'unica solu hè di codificà o denuncia immediatamente i diritti parenti. Ma, sfurtunatamenti, ùn sò micca stati misure in a leghje, perchè decenni di migliori di i zitelli soffrenu è mourenu à mani di i so genitori annu.