Entrevista cù u showman Alexander Pryanikov

Quale hè micca solu u puparu Alexander Pryanikov - un pruduttu in canali di musica famosa, un presentatore di TV, un direttore di u prugramma in a radiu, un attore di cinema è ancu un artista di un musicale in Broadway. Pryanikov si face piacè maiò di qualsiasi cambiassi in u so destinu. U nascita di un figliu in a famiglia di Alexander Pryanikova è Aksinya Guryanova aghjunghjenu solu una vita positiva. No tantu tempu avemu intersindicatu u showman Alexander Pryanikov.
Alexandru, avà parechji babbi "dani nascita" cù e so mòglie, è avete statu prisenti durante u nascita?
Vuliu, ma Aksinya ùn m'hà micca let me! Fighjatu davanti a porta è a mamma d'Aksinya. E allura a mo donna chjamatu nantu à u telefuni, hà dettu in una voce tremula: "Tutti, cedeu a nascita" - è chiancianu. Probabilmente da una grande felicità. Emu immediata mentri tutti i rigali è i fiori à i infermiera è hà da vultà in u salottu. Eru a camera, I filmatu quasi i primi minuti di a vita di u nostru figliolu.

Hè digià chjaru, Pryanikov, Jr. Parsu Prya- nikov l'anzianu?
Mentre ch'ellu pareva cum'è mè, solu cù un amori di l'alimentariu. È sopra, in principiu, micca. Sò cuntentu di nutà in funzioni di a so mamma. Hà una bella mamma, è u so perfilu hè listessu chì l'Aksinya, stubborn-stubborn, uh! Hè digià chjaru chì una persona hà un caratteru. Grunting, grumbling, ma solu per l'affari.
Cumu pudete riesce à guardà secrezza d'amichi è acquisto chì aspetta un zitellu?
Era difficiule, perchè chì u cerculu di i nostri amichi hè assai largu. Vinni ridiculu. Una volta Sasha è aghju avutu un amicu in u supermecchieru, è aghju cun u mio bocca hà apartu dopu à i cunti finu à ellu à u verbu. E dopu Sasha chjamatu è dicia: "Pudete surtisce, ellu surtitu a tenda!" Perchè avemu fattu questu? Credu in l'energia è iu cunnosci chì certamenti ci sò i persone chì, dopu à amparà a nostra alegria, puderia avè pensatu qualcosa di mala. E postu chì l'expectativa di u zitellu era u momentu più impurtante di a nostra vita, decisu di fà tuttu per chì l'incarnate finisci beni. In più di noi, solu a mo mamma hà sapiu di questu. Ùn avemu mancu a diri à i parenti di Sasha. È solu quannu fici parti, allora, in l'uspidale, Sasha li cuntò di a nostra felicità. Allora ùn era micca temutu di tuttu. Aviu avutu chì: l'ànghjuli sò vicinu à mè, è mi guardonu.

Sasha, piace u fattu chì a vostra mona hè un scrittore?
Quattru anni fà, quandu avemu prima scopre, era assai scetticu annantu à l'scrittura. Dopu pudete aghjunghje chì era per questu scetticismu chì Diu m'hà mandatu una scrittriche donna. Aksinya hà sempri scrittu quarchi cosa, hà publicatu pocu libri. È avà chì avà capile chì ùn ùn scrivite di l'ogetti à tuttu. Hà una cunnessione di "cume di a manu" ben desenvolupata. Mi piaciunu chì a me moglia veda à u mondu cù l'occhi di u scrittore. Hà tuttu di fà cù tuttu, ella pare chì esse uttene ...
Averete u vostru?
Vogliu dittu chì u primu lettore hè di mè ... Avà, se ella tenia una necessità interna per dà à leghje, ella dà.
Se ùn ci hè micca una tale precisione, ùn hè micca. Ma ùn hè micca piacevule cum'è un lettore. Sò cum'è u prufessore di maestru, chì hà un figliolu in a so scola è chì dumanda deci volte più. Inoltre, cumenciu per truvà culatta cun Aksinya deci tempii quantu à un scrittore si lettu un libru di un stranieri. Diceraghju: "Qualcosa ùn hè manca ..." E ella cumencia cù cura di i so pedi: "No, ùn capisce nunda, avemu invintate qualcosa cosa!" ... Ma quandu quì in qualchì benessiri sughjetti in a so testa. Iè, sò un lettore assai fastidiosu: dà a qualità per avè addivatu. Cusì crede è esse imbued.
True, ora Aksinya hà assai menu di travagliu. Ma ora ella usa u so talentu à cura di u so figliolu - compone poesia per ellu.

Sasha, è chì sò i vostri ricordi di a vostra propia zitella?
Aghju campatu in una famiglia tiatrali, è ogni vintu andà in giru. Dunque, aghju tanta lucidu! Ùn era micca cusì cosa chì aghju sughjutu tutta l'estiu in un locu in u paese cù a me avanna. È in a mo zitiddina eru veramente sicuru chì tutti i zitelli andà in giru. In u vaghjimu aghju scrivutu di i me amichi è sinceramente dumandatu: "E quandu site per andà in giru?" E stau assai surprised quandu chì quellu chì m'hà rispostu chì avia passatu l'estiu in a cità.

Sì avete statu datu una cumpagnia - assai prestu, littiralmenti in trè sentenzi, per scrive u vostru autobiografia, cumu si vede?
Aghju aghju scrittu assai, bellu pezzu: anu natu è hè stata sorpresa. E si pigghianu sta di seru è retrocede, ùn aghju avutu mancu fà pensu chì aghju esse in Moscu è viaghjà in publicu. Ùn avemu micca un sole acquisto in a capitale! Aghju ghjunghjendu, senza sapè cumu, induve ... E dopu un ghjornu, m'hanu chjamati è dicenu: parenti, anu avutu casted in television. Allora aghju sappiutu quelli chì i pusterità ci chjenu in a mo casa in Orenburg, chì a volta aghju vistu è pensavvi chì stava vicinu cun elli in i tanti planeti.
Per esempiu, oghji sò ghjucatu in una cummedia cun Vladimir Menshov. È quandu avemu prumessu cun ellu, cunnoscia perfettamente chì sò cum'è Sasha Pryanikov. Stu dramma realizazione, chjamata "Kazakova: lezioni di l'amore". Casanova hè ghjucatu da Menchov, è aghju u rolu di Earl. Emu situ nantu à u palcuscenicu - di una parte Vladimir Menchov, à l'altru Alexander Pashutin, è in u mediu I - è mi pensu: quì aghju chjappà!

Dopu l'apparizione di Sasha, pensate ancu di i zitelli?
Certu! Quandu mi partitu, è aghju purtatu à u salottu, littaralmente a meza ora dopu u duttore ghjugna per esaminà. E dumanda: "Chi avete sentitu?" E l'arrispunniu: "Vogliu un zitellu more". Pudete dì chì ùn aghju micca toccu u mo primu figliolu, perchè aghju vulsutu averà u sicondu. In a nostra famiglia tuttu hè armoniu: Sò una mamma armoniosa, è Sasha hè un pienu harmoniu. Eppuru tuttu hè bella: paisani notorii è ghjiru di parechji zitelli bè! È quandu a ghjente in a famiglia ùn ùn sviluppa micca qualcosa, ma anu sempre u parturitu à un ziteddu, perchè pare chì avè qualchissia per dà nascita, averia immediatamente u vostru ochju. In such famiglie, i zitelli sò trasfiriti à aviani è altri parenti.

Quale vulete vede u to figliolu in u futuru?
Avà Sasha è vò vogliu chì u zitellu sia di diventà un atleta in u futuru. Fà chì ùn hà micca un sughjettu di football, ma u bascu di basquetbolu. Perchè digià in sei mesi hà avutu un crescita di 77 centimetri. E avemu avutu per cumprà prumuzione per un annu o ancu dui anni.
L'entrevista realizata da i ghjurnalisti cù u pupulari pupulari Sasha Pryanikov era bellu interessante.