Hè bisognu à una donna per sempre a verità?

Dicenu chì una verità amara hè megliu da una farfantarita dulce. Ma hè sempre necessariu di dì à a virità? Forsi, à quandu, pudete chjusu o ghjustu. Ma cumu per definisce quandu hè bisognu à pena. In a vita ci sò parechje situazioni. A volte pensate chì una donna ùn deve esse sempre a verità à u so omu?

Perchè dumandemu si a donna ùn deve esse sempre a verità? Probabili, perchè avemu a paura di perde una persona amata. Ùn hè micca piacevule per ogni donna di dì à a virità. Qualchdi crèdenu chì hè megliu esse silenziu, o vale a pena stà à salvà a situazione. À a listessa ora, l'altri diticuli sò cusì cusì simpaticu chì sempre dicenu solu a verità è ùn ne riceve nunda. Per quessa, soffrenu. Allora cumu truvate u mezzu?

Prima, vide una situazione chì a zitella vole dì à a verità è ciò chì hè nantu. U primu chjaru chì assai persone pensanu chì hè tradimentu. È sempre difficile d'amparà quellu chì hà amatu. In particulare una donna. In questu casu, si devenu esse investigatu perchè a zitella hà fattu bisognu? S'ellu hè degutu à l'ingerimentu è di u resentimentu, quandu ella hà bisognu à dì à a virità per fà dolore. Se este accorsu era fattu solu per questu scopu, da digià a vera a verità. Sì questu succorsu per l'afflussu di sentimenti, u corpu perchè l'amori, chì passanu, è a donna hà diventatu chjaru chì ama u so sposu, hè megliu esse silenziu. Di sicuru, si ella ùn vole micca perde un omu. Certu, a cuscenza averà sempre a tortu, ma, in princeciu, si deve pensà prima di fà questu. È ora hè tardu per "muzzicà i vostri duveri". Hè necessariu di cunciliarià cù u pagamentu d'sti tipu. Perchè ùn dì micca a virità in questa situazione? Perchè, probabili di probabili, hà da guidà una rupture. Omi raramenti pardunemu a infidelità, anch'elli, chì cambienu più spessu. Ùn importa micca u sensu ingiustu, ma questu hè psiculoghje maschile. Sò pussibuli è ùn vulete micca fà sparte a so propiu cù qualsiasi altru. S'ellu si capisce chì a zitella a cambiò, ellu pigliarà cum'è un insultu persunale, cum'è una tradenza è ùn serà micca stata pacana cù una donna. Di sicuru, ci sò parechji volti chì i ghjente di pardunà è si scurdanu di ciò chì succidia, o simu pruvate di pretendenza. Ma, in termini percentuali, questu cumpurtamentu pigghia una parte prima. Naturalment, ci hè sempre una chance chì un zitellu scopre da quarcunu è tuttu serà più peggiu. Eccu a zitella hè bisognu di capiscenu per ella cumu quandu sta opción hè pussibule, è cumu megliu per fà.

Chì verità si pò ancu parlà dami? Per esempiu, a verità chì unu di i amichi o amatori di u so ghjovanu persu infraspondente annantu à ellu rispondi o cumprate intrigue. In questu casu, avete bisognu di sapè chì seriu tuttu è è pò fà dolce à u vostru amatu. Ùn bisogna micca chì l'amichi sò di disputarani è in un locu di l'emozioni dìcanu troppu. Ma questu ùn significa micca chì ùn ci piace micca l'altri. E si avete dittu à u personalizatu di quale è di ciò chì disse una volta, pò assicutanu à a distruzioni di l'amici cù una piccatura. Or, a zitella hè cunsiderata cum'è chiarusa chì prova di disputa à tutti, chì ùn hè micca a bona versione di u sviluppu di l'eventi. Dunque, in u casu quandu una donna hà capitu chì i paroli è i cumportamenti di l'amici, in principiu, ùn amminenu u ghjovanu, hè megliu esse silenziu. Tendereranu a so rilazioni. A verità deve esse dissenu solu quandu hè chjaru chì "l'amichi" sò scriviteci qualcosa o si trovani constantemente a vaddi di u fangu in u zitellu, humiliate è insultenu a so dignità. In questu casu, u so cumpurtamentu ponu esse malati è ancu fisicu. Ma, si u zitellu ùn avemu bisognu di qualcosa è hè troppu cunfidatu in elli, ùn hè micca bisognu di pruvà ch'ellu hè sbagliatu. In quessi situazione, a ghjente si in còllera è ùn senti micca a virità. Hè megliu di dumandà ch'ellu sia più attenti è pruduttu, per dì chì avete sentiri qualcosa, ma ùn presume à ghjudicate perchè chì a ghjente agisce quì viaghja. Ùn ghjudicheghju amici di un omu. Sottucatu dui cunsignate parechje infurmazione per ellu per pudè capì u digeriu.

Chì altra verità ponu dannà a rilazioni? Probabilmente quellu chì riguarda i difetti di u ghjovanu. Certu, ogni unu di noi ùn hè micca perfetta, ma, ci sò e cose chì deve esse cambiatu. Eccu e donne è cumincià un centu volte à ghjornu per dicenu à i ghjovani à a verità da a so sloppiness, à l'appughjatu, à l'irresponsabilità è à altre qualità negativu. È l'omi sò aiutati, offènnusi, scandalous, è, à quarchi, anzi ancu u rapportu. Ma, cumu per esse accade in questi casi, perchè averemu veramente a verità, per ùn offend, ma per aiutà una persona. Eccu avete bisognu di un sensu di prupurzioni. Hè una cosa quandu avemu puntitu i sbagli è pruvà à calculà cumu si puderebbenu solu, è quasi un altru - quandu pudemu ripetiri ripetuta chì u zitellu sia in fattu un stupidu chì ùn pò micca fà nunda è nunda. Sempre devi senti a diffarenza è ùn andate micca solu. Ùn vale a pena dite à a verità di sta tipu cù i so parenti, amichi è acquisti, è, in particulari, fate tuttu u tempu. Capisci chì questu modu puderebisce umiliazione davanti à i ghjente caru. Ma, nuddu dice chì ùn ci hè bisognu di cunsiglià è di scumparta i sbagli. Simply, fate cusì discretu, senza ùn diventa un "segatore". Ùn dì micca dinò, per esempiu, "perchè ùn avete studiatu, sì sì stupidu?" ". Hè megliu dicu: "Ùn aghju micca cusì perchè una donna cusì intelligente è degnu ùn ùn vulete acquistà una educazione superiore? Pudete ottene u successu è suvietà materiali, perchè ùn hai micca fà? I love you e sò fieru di voi, ma vò questu fieru di voi ancu più.

Pudete cuntà a virità in parechje modi. Ancu sti paroli ponu esse motivati, è in parechji - umiliati è pisati. Solu hè bisognu di sentu a filiera trà verità è insulte. A cunsumazione eccessiva, cum'è u segrettu eccessivu, mai farà u bonu. Perchè e donne ùn sò micca sempre bisognu à dì à a verità à un omu amatu, è se parle, in tale manera chì ùn ùn hè micca offense, ma si pò piglià nota è correce e sbagli.