Cumu custruisce una relazione cù una figghia in leghje

A rilazioni trà e figlia è leggera ùn ponu esse chjamata semplice ... Simplicità: una donna chì hà risuscitatu u figliolu (o figlioli), in regula, rimessa in tantu capite a psiculugia di i ghjovani donne. Ùn hè bisognu à nimu chì a ghjente dice, è i psicologi cunfirmanu sti paroli (bè bè) chì u megliu tipu di sogni hè una donna chì hà risultatu micca solu u so figliolu, ma ancu a so figliola.

Prima di l'iniziu di a vita di famiglia, i relazioni trà i parenti di i ghjovani sò sviluppati bè bè. In ogni modu, quandu u ghjornu di u matrimoniu hè annantu, a soggetta prima avà da avè cunsiglii, sguassà gradualmentamente in veru murali. A situazione hè agravata se a ghjovana viaghja cù i so genitori. Ùn avete fattu un lettu, lavenu sbagliatu, ùn ferite micca a so camisa, è cusì - chì ùn cunnosci micca? Questu hè u vostru caso? Allora hè u tempu di piglià azione urge.

In u novu statu

Avà hè legatu. Hè u tempu di penserà cumu fà una relazione cù una fille. Sò ghjilosu di u to figliolu per una altra donna, ancu s'ellu ùn anu più mai a dicu. Dopu a festa, principià à manipulà micca solu u to figliolu, ma ancu una figliola. Se chistu nun travagghiamu, allura i cunflitti cumincianu à eruzione, risicenzi è disputa si sorgienu. Rispondi appressu di chistu: "Aghju statu a so vita principale per ellu, u mo figliolu era vicinu à mè, mi sentenu. Ora ellu l'eseguisce, è ancu ella hè sempre cusì inexperience! ". O sì: "U mo pòpulu, hà mancu deguru pocu di pasta vacca è di chimica, perchè una ghjovana sposa hè improbabile di pamperà i so sopopi nutriti, chì preparava per ellu ...".

Ùn ci hè micca bisognu di prutezione. In fatti, a situazione hè assai diferenta. Normalmente una ghjovana esposa sia ascultendu sensu di a pelle per favurisce u so amicu sposu. E torti chjamà a cocchi, è a cucchina di sopra com'è u vostru figliolu amori. E anu avutu a ropa più robba, è l'alimentazione hè a più fresca è fresca - tutti i megliu per una persona estimata. Di sicuru, dopu a vostra riggina di l'aligria nantu à u nutrimentu avvilinatu da a chimica è a cammisa incorreinamente ironizata, per dì chì a vostra fille hè offentera, ùn hè nunda di dì. In un scandalu famigliali di a famiglia scurdate u scandalu: "A vostra mamma ùn m'arrispundia micca à tutti", "ella dice chì sò una mistura amica!" Com'è cunsultatu, u to figliolu hè trà dui incelli. Di sicuru, hè insulte per ellu à sente parolle di a so mamma. Allora, in risposta, pò dì à a so amata moglie una mansa di e cose chì ellu ferma più disprezzu. Pudete si piace solu? Allora ùn avete micca a vostra felicità di u mo figliolu.

Hè male si u vostru figliolu adopta un postu - hè u vostru prublemu. Comu, si disputabandu, è cunciliate. Sta pusizione pudaria piglià si u prublema era trà a leia di a so mamma è a so mamma (fratia, altri parienti). E in u vostru casu, u figliolu deve piglià una pusizione masculina. Allora, quandu ellu hà dettu avete senza scrive ciò chì ùn avete micca entra in l'anima di a so mòglia - hè una manifestazione di u caratteru d'un omu. Ùn àbbia paura chì u figliolu finisci d'amassi, è diventà viventi cù una altra donna. Cumu si falla frà friddu davanti à voi, sì vinutu cunstante in cunflittu cù a ghjovana ghjovana. Dopu tuttu, ùn hè necessariu di fà questu in termini di disputa è abusu.

In generale, a mamma-a-lege puderà solu esse unu. Senza pacienza quant'è pussìbule, affinchendu i ghjovani avete a so vittite è i sbagli. Anu da esse aghjenti per ùn avè passatu in a so vita persunale. Dopu tuttu, puderebbe esse disgrazia chì qualchissia cuntrullava i vostri ogni passu, cuntintà sempre d'insignà di fà qualcosa manera. U regule principale per qualsiasi maternaria ci vole à esse a parolla: "U cunsigliu hè bè quandu hè dumandatu".