Henna - un coloranti naturali di capiddi

U tintu più inutile per i capelli hè Henna - un colorante naturali di urighjini naturali. U so cumpunente di principale hè a foglie di a pianta rosse, chì sò inizialmente secca, da u moltu à un state pòvulu. Sustanzie cuntenuti in u tinatu, attu nantu à i capi più riperde di i capelli, per ùn ferurà micca a struttura interna. Ci hè parechje varietà di Henna: da u culore à u culore cun una varietà di sfumaturi.


Ogni noi avemu intesu storii nantu à a bellezza di e donne orientali. Fu nta l'estremu assai seculi ora chì e donne facianu tene di capelli d'urigine naturale per i capelli. Li capulavuri più populari è invariabili trà l'elli eranu henna è basma. Perchè sti dui sustegnu ùn sò micca solu daveru u capellu un pezzu particulari, ma dinò di seguità. U pittura cuntenenu manichi uttinni, chì nutanu u scalpru, si fannu sviutà u scalci di u capeddu, chì dà u capelli di u fiore. E più maiò uttellu di capelli più in Henna, sò fàcili per preparà è cunvene per l'usi casa. Ajutu a coletta di Henna in l'estiu, quandu l'articuli articuli cadernu aghjunghjenu in u soli, Henna, per contrari, ti piace à piacè per un bellu pezzu cù parechji sfarenti è brillanti.

Un altra venta di henna ind'una setta di i tingi di u capelli persanti è u prezzu prezzu. Tuttu chisti sò e virtù di l'henna, ùn vi scurdate micca chì ella, cum'è qualsiasi altri sustanziali, anu difetti.

Prima di uttenà Henna, avete bisognu di cunnosce parechji caratteristiche di tinti.

Henna colore hè u più adattatu per u pilu scuru: da a castagna ligera à u neru. Per evitari un sombra brillanti, ùn avè micca cunsigliatu per esse un henna per u pilu chjaru. Per toccalli incinte di u Henna hè perfetta - u capeddu ùn ùn mancanu, ma perfetta alimenta u scalp, impedisce chì a cummandante, facenu u pilu volinu è forte.

Pudete aduprà u tinti più di una volta un mesi. In u nisun casu ùn aduprate micca un henna nantu à ubligatoriu, tinghje è capelli dopu à una onda di capelli chìghjani. U tintu naturali ùn hè micca bè cù sustanzi naturali artificiali, è u risultatu pò esse fermu tristi. I culori pò surtanu da l'orange acid à ​​u verde.

Cumu prutezzià appuntamentu a mistura per colouring

Quandu s'agisce di Henna, ci sò parechje trucelli. Per esempiu, u pigmentu di u culore hè extrazzatu più intensivu da Henna in un medio acìticu. L'acidezza ottima hè 5,5, pudete piglià un tali medium agghiuncennu un kefir, u zitellu di limonu o u vinu biancu à a pintura. Per piglià l'ombra desitjada, pudete aghjunghje turmeric o un caldo di camomile pre-filtratu per ottene un tonu chjardu d'oru, zucchero di bea per un ombra rossa, caffè o tè nìvule per i soplimenti di cicculata.

Quandu si cuminciassi à culore, prima avete bisognu di lavare i vostri capelli senza l'usi l'acondicionatori o bagnu. Applica u compostu di tintu à u piuvitatu capelli, per a so preparazione, dilujemu l'henna pulaccu in acqua calenta finu à chì una massa crementa hè furmata. Guardemu a mezchemu nantu à u capeddu per 20 minuti o più, secondu l'ughjettu desitxutu (u più tempu a cumulazione hè nantu à u capeddu, u più satu in l'ombra) è lavò i capelli senza shampoo.

Eleganti contr'à eranu henna

I militanti opposti à l'usu di l'henna per parechje motivi: dopu tacatu cù Henna hè impussibule di cambià u culore di i capelli (senza tinturi manfratassi cù stu travagliu), u capeddu ùn hè micca sceccu. a causa di i tannini in a cumpusizioni di i capelli d'henna hà fatta tettona, chì face assai difficiuli di crià un stile o capelli. Invece a primu, u capeddu hè densu è voluminoso, ma doppu un pezzu di l'usu, u capeddu hè cusì duru è pisanti chì si cuminciassi à falla. Tuttu l'altitudine - u spaziu negativu, utilice henna o micca - decide.