Tre elefanti viaghji cun un zitellu

Viaghjà cù un zitellu ùn deve esse distrunti. Pensate à una attività interessanti per u zitellu, è a strada vanu da rapidamente. Cosa da fà cù l'ucchiò per ùn avè abbandunatu? Trè elefanti viaghjà cù un zitellu - sò questi trè principessi per quale avete bisognu di ciò chì hè necessariu per u zitellu à u mumentu o un altru.

Quandu si viaghja in caru cù un zitellu, avete bisognu di preparà dinò. Prima di tuttu, decide in quale locu per installà u sediu di u carru, perchè tù è u zitellu era culpritu.

Fate dinò una lista di e cose chì deve esse in u carru, per ùn ùn mancunu ogni minuti è ùn lascià micca fora di u troncu. A manu, avete bisognu: sacchetti di ghjocu cù e ghjuvanotti è tagliu pezzu, una buttiglia di bevande, un ghiacciata o una manta, se u zitellu si freeze. Tutte e cose cuntenenu in i locu induve ùn anu micca minacciatu a salvezza di un passageru chjuca, per esempiu in un speditu chjusu o un postu per passageru. Ùn mai pusà nantu à u culu in a finestra trasparente, perchè puderanu vola à a testa in u frenu. Esperienze ùn sapemu chì u megliu per u viaghju hè quandu u zitellu hè duperatu o inactivo, per esempiu, à a matina (se ti piace à sughjate) o dopu à meziornu, quandu ellu intesu à i contatti di fata, o ricerche libri. Cù i zitelli più antichi, chì ùn dormenu assai duranti u ghjornu, vale degnu di abbandunà più prestu, prima prima di l'alba. Mentri u zitellu "andaraghju attru i sònii", avete da tempu per passà un pezzu decentu di u modu.

Pigliate u tempu di firmà è piglia un pezzu. I pezzi più minti cù trapi. Hè abbastanza per ellu mentre ellu dorme, è firmò quandu si spende per alimentazione. A più chjaru di ricurdà è chì ùn ci hè bisognu di riparà quandu u zitellu hè stancu è solu per piglià una sunnita. Questu hà da u battinu di u equilibriu, è hè cunnisciutu chì un figliu fatta pò

Sceglite u sediu di l'auto

Un criaturu chì pesa à 9 kg pò viaghjà cù a so volta à a direzzione di cunduce. U sedimentu di u carru per u zitellu avissimu avè un capu di pedimentu cù un rollu protettive, à u quale u zitellu si favore contru u capu, è ancu una tabulazione chì reduce a prufundità di a catedra (assicura un postu sicuru).

■ Per i zitelli più antichi chì pesanu 9-18 kg, u sedimentu d'avè necessariu cinqui cinturenti di assicurà. Serà devenu un zitellu chì dorme assai durante u viaghju, perchè u sediu di u carru duverà esse faciule (ancu in u muvimentu) per esse rimuneratu da a pusizione à a ghjacà.

■ Per un zitellu più di 30 chilò, un bracciu hè adattatu in quale un cinturariu di cintura di u cinturinu protettanu. Hè bisogna un capu chì faci un supportu à a testa. A sedi di a cintura di cintina hè megliu dissimulada, postu chì quattru anni anu pussedenu à scumpete. I figlioli di u pre-ikastale o di l'età di scola duranti una sughjidita sia pozzu curri un pocu o ghjucanu una bola. Assicurà un detrimentu à un pezzu sicuru in u boscu, alluntanatu da a strada. Per ùn ùn preoccupa di migliori, quandu u zitellu vole à manghjà una cookie, posto una carta o una grossa manta nantu à u sediu. Pò esse facilmente prontu à a stanza vicinu. Se vulete cena in un stradale di cafè, sceglie un locu grande chì quellu chì parechje carru sò assicati. Questu minimizzà u risicu di l'avvilanamentu cù prudutti stati. Perchè u zitellu (è micca solu) ordine cusì simplice di i platti possibbili, u megliu di tutti senza carne (è cocinate, micca frittu).

Se u viaghju si prustate. Mantene a zitella in u sedimentu di u carru per un pezzu tantu - a cunduce ùn hè micca piacevule, u babbu pò abitu dopu à un quartu di una ora. Dunque, avete bisognu à avè attivatu cù l'attività per u zitellu chì pò piglià un bellu pezzu. In più di i vostri pezzi preziosu o panchina (cù a robba è l'accessori, perchè u zitellu ponu furnisce, vestitu, dorme), piglià un ghjucatu, un libru o un ghjocu chì u zitellu ùn hà micca vistu prima. Mentre chì "capisce" cù a novità, qualchì tempu passà. Piuttostu quantu un zitellu falla, u più pacficu u viaghju serà. Se u to figliolu ti piace à scrive, dà un pianu di plastica cun un pappaggiu stampatu d'una stringa - inveci di lapis è un librettu. Per i zitelli più antichi, pudete piglià un attore cù l'auriculare per pudè scopre a freccia di fiori, o un DVD player portable poverete pudete vede cartoni. Pensate di certi ghjochi cumuni chì ùn deve micca bisognu spiciale, per esempiu puzzle (i passageri aghja vede u so ochji è si pregrenza ciò chì vi vanu, per esempiu, à countu à centu, un boscu, un paese, un prato, etc.), un esercitu per l'observazione (chì prima avè notte u cavallu , camion, signu "stop"). Cù i zitelli più antichi, pudete aduprà palori o cità. Un zitellu di età in furmagliu serà interessante di a strada di u vostru viaghju. Avanzate, cumprà una carta (u più bonu, chì ùn deveru micca esse di pietà) è marcate cun un pappu di feltru a strada da a casa à u puntu finali di u vostru viaghju. Se ellu ùn cunnosce i lettri, fate scentificà l'assentimenti chì avete passendu. Se u caprettu ùn si pò micca calculà u listinu veru, piaccionà a vostra ruta nantu à un pezzu di whatman. Chì ci dettu cigliu culurati nantu à ellu è indicanu i paesi di e ferma, e chiese o nidi di cipere, per chì passate.