Cumu fà esse intesu u populu?

Perchè chì parechje volte chì una persona per un pezzu di tempu dice "crucifiche" davanti à un auditu o ancu una cumpagnia petitezza, è ùn ùn sia micca esse, è ùn ne circonde micca sente, mentre chì un altru parolle pò intesu à tutti? Cumu per esse sicurizei chì sò intesu è intesu, è più impurtanti, per cumprendi dichdi dumandichi o esigenzi? Hè assai semprici: avete bisognu d'amparà cumu cumunicà cumu è studià a psicoluggìa di a percepzioni di u parolle.


U primu cosa di fà hè di scummigghiari per quessa chì t'hè reluctant à sente o perchè vo sete intesu, ma ùn capite micca. Analise a vostra parolla com'è da fora. Pudete ancu esse di secremente una scuffa di a voce chì avete parlatu qualcosa di a cumpagnia, è in un ambiente tranquillu eseguite u monologue entero. Forsi, u vostru discorsu ùn hè micca pocu claru à l'interlocutore: hè troppu presosu, quandu si parla o vice versa, parlate cusì lento chì a persone cumincià à fà è miss u vostru parolle. O quellu chì vo avete sempre listessa, ma solu ùn porta micca ciò chì dichjaratu seriu è sapientimenti ùn cumpressenu micca e dumande?

Cumpiemu, per ciò chì ùn voi micca vogliu sèntelu è cumu per trattà cun ella.

  1. Parraturi incomplettu

Ùn avemu micca cunzidiriùtu prublemi logudistichi quì. U casu hè tutte cumpletu. Avete bisognu à esse chjaru è chjaru esse l'esencia di a vostra dumanda o prublema. Per esempiu, si avete bisognu di cumprà farina, dicenu: "Andate à a tenda, cumprà un paru di kilogrammi di farina per a pasta in u stessu tempu". S'è dicerete qualcosa cum'è: "Tu, hè ... andava à a tenda. E mi vulia un pezzu cù manzelli affumicati, ma quì avè da esse aduprate una pasta, è a farina era, pare avanti ... per cumprà più. Avete, andate, è andaraghju à lavà i pranzi. " Un esempiu, di sicuru, hè bellu, ma ùn hè chjaramente chjave l'essenza di quantu impurtante hè di furmulà corre a vostra dumanda è dumanda. Allora u numaru di regula 1 - parle in tuttu u tempu cù sapori trasparente, se ùn site micca sicuru chì seranu caputu.

  1. Un certu discursu confusu

Quali ponghiani sempre listeni? Quelli chì parranu cun fiducia, chjaramente è chjaru. Dunque, se vulete esse listessi, sviluppu in auturità. Se in a conversazione sò assai preoccupati, principiu a pèrdite pisu, scontzanu sempre u nostru bocu, testa, barbara, ghjustu u pilu o colu di capicucina, in a fine tuttu ciò chì face a rindirizzà è distraisce l'interlocutore. Per regula, l'oye sunnu sententi bè chì u parlante ùn hè micca sicuru d'ellu stessu. Arazve li darà seriu i parolle di una tale persona? Questu significa u regnu nùmmiru 2 - furmà auturefia.

  1. A lotta d 'infurmazione inutile

Perchè pensate chì spessu spessu chì i pirsuni si parranu di qualcosa impurtante per una persona è senti, ma ancu? Per esempiu, dite à u vostru maritu: "Amatu, vi vene in Nastia oghji oghje u travagliu, o Cose di Natasha Natasha è u so maritu da San Petruburgu vinaranu à vedemu, ùn avemu micca vistutu à l'altru durante un bellu pezzu, è u ghjattu di Murzikdom hè famu, sè ùn viaghja cù l'amici à u football, chì l'alimentazione hè tutta ". Hè propiu chì da questu flussu di parlà u vostru maritu ùn senti micca ciò chì hè necessariu per alimentà a famiglia Murzik. Dunque, regnu numere 3 - ùn "micca affucatu" infurmazione impurtante in a massa di chatter inutile.

Cumu parlà bè



  1. Cù frasi impurtanti, fighjate à a persone à l'ochju. Questu avete guardatu a so attenzione è fessite per vede a ricerca.
  2. Evitari parechji parassiti. Infiniti "em ...", "beni", "questu", "quì", etc. piglianu assai u nostru discorsu è distendu l'attenzione da l'infurmazione basica. Iè, è eseguite una persona chì inserisci infinitamente a parolla "quì" o un "pozzu" longu è ferma rapidamente è abbandunata è i sguardi fugliali.
  3. Intunzione di gioia. Di quellu discursu avemu spessu cuncipitu a dormiri quasi? Da monotunu, vai in una nota. Sò bellu chì richiamà qualchi discrive sbagliu à l'institutu, quandu u praticanti di longa ore n'hà da qualcosa in una vuci fatta, monotunia. Dà a vostra vuci, cambia u tonu, quandu avete u discorsu, parle più in alta, da un pocu più in calmu, accentuannu a vostra voce in moments impurtanti. Pause in locu particularmente impurtanti è e persone seranu state cun piacè è interesse.
  4. Ùn parlà micca tantu fast. A parola rapida hè perciuta u piticu di u normale è a medite, perchè se sè un veru parlatore, poi diminuite un pocu per ch'ellu hè più faciule per a persone per sèntelu è aghjunghje l'essenza di a cunversazione.
  5. Evitari i particuli "micca" in a cunversazione. Ogni persone anu un sensu di cuntradizioni assai sviluppatu. Quandu ci hè qualcosa chì hè pruibitu, unu sempre vole di fà tuttu ciò chì hè contru. Se vulete esse listessi, rimpiazzate i verbi cù a partícula "micca" da u cuntattu in u sensu. Invece di "ùn esse micca" affirmate "stari", invece di "ùn scurdate" - "ricordu", invece di "ùn fate micca" - "fate megliu cusì ...", etc.

Sè vo vulete fà e persone scummate i seguità ste règule simplici nantu à mente. Inoltre, si seguite u so discorsu, serà più faciule per a merchenzie per avè qualse chì voi daverà da a persona à chì parlerà.