Hjiene intimusa di una zitella in a zitiddina prima

A l'età di quandu a zitella surtisce da i diaperi, accumincia a caminari sola, hà devenu esse studiatu u sughjetti iniziale di i cura di iogge per i genitali esterni è a zona anal.


Curingu di i genitori dopu u vintu

U travagliu di a mamma hè di verificà chì u procopulu di crianza è u cuntrollu di i cura di iegge sò permanente. Sti cumpagni sò semprici è fà fàbbili. Dopu l'urinazione, u palcu splitru ci vole micca sgagiatu cù un pappu hatu per ch'ellu ùn ci hè micca restu d'urine chì pò causà irritazione di u vestibulu mucoso di a vaġina. Dopu a prufetazioni, a regione anale deve esse lavatu o frettu cù u paper di vetrina solu in u fronte à a direzzione di u dirittu, è micca vice versa, altrimenti i particelli di stuma seranu dipositu nantu à u vestibulu di a vagina. Vulva, a donna, deve esse lavata duie volte à ghjornu - in a mattina è in a sera. Questa prucedura hè più piacevule à cumportamentu sottu un flussu di acqua, hè più cumentu di utilizà una scatula flexibule. U so sapi cura cù cura è solu quandu hè necessariu.

Utilizazione di saponu

L'experientia clinica dimòni chì l'usu di ogni ghjornu di un pappaddu di cappache d'alta qualità in u periodu neutrali di u sviluppu di e donne pò pruvucà l'evoluzione di dermatosi allergii di a vulva. Pè sapà à prupone una sola volta à settimana per aghjettà u bagnu à u corpu. Sapori hè aplicatu solu à a pelle di a vulva, escludendu i vapuri sessuale. Ùn imprevido queste rumania. Braggiate o mutandine sò duvutu troppu ghjornu.

Underwear

Hè necessariu attruvarà e prudutti di a ragazza. Cumbera è mutandine sò da fà di cuttimentu o di fibra di raghji di cellulosa. Hè necessariu di evitari un vestitu chì hà nantu à a superficia di i capelli. Quandu caminava, i particuli di fibru di pudè fragilià, si lampanu è currezzione di u labiu, è à volte ancu penetrà in a vagina.

Quandu sceglie a ghjuchina per i zitelli, piglià dinle qualcosa di i picciotti: quandu si ghjucanu, sò abbandunate in u pianu o in terra cun cù e so ciuce trimmed, perchè e particulate di terra da u pianu, a catina o terra (pezzi di grass, tufonà di a terra, sabbia è ancu insecto) ponnu micca solu u spaziu sessuale, ma ancu in a vagina. À questu sensu, hè necessariu per a ragazza per aduprà ropa intima. E ghjuvelli è mutandine sò stati cusì liberi in un passu à pusà è di crosche, arrivanu à l'iniziu di a coscia è si sò cunduttate da u corpu. A zitella ùn deve micca moltu inevitabbilità à a parrocchia, sit-ups, à pusà è à u ghjocu. U linu lavu duve lavare in powders per i zitelli, ùn pudete micca usar bleach. Dopu a lavura, hè necessariu di rinà u lavugliu parechje volte.

Cumu si pusà nantu à u bagnu?

Una zitella di dui o trè anni, chì vulete visità u bagnu, ùn puderete prucede sta graduazione. Cusì ci hè necessariu per esse cunvinta chì u zitellu si trova nantu à una tovaglia in una pusizioni curretta. I pratiche sò adattati à i prupurzioni di u corpu di u zitellu, è u bagnu, se ùn hè micca equipatu cù un pedace, ùn hè micca adattatu, per quellu chì i zitelli sò à pusà nantu à u bagnu in una pusizioni cù i ghjinochji torchi, mentre chì i buttigli in u bagnu. Questu hè chì u canali di perforazione di a zitella ùn hè micca davanti à l'intrata à a vagina, ma sopra à quì. In u risultatu, l'urina à u più grande o minima ottene ucultaghju a vina è puderia sparisce in la vagina, creendu un riflittu uretral-vaginal falsa. L'ultima, à u turnu, pruvucà a surgenza d'un prucessu inflamatoriu, chjamatu vulvovaginite. Inoltre, a pusizione incorrectu nantu à u bagnu induce l'apparizione di falsi prumossi d'emissimu (dispunia falza) è pruvucarà una limpa incorrecta di l'anus (anus) dopu a difecazione. Per quessa, a zitella hà da asciugà u papule di toiletu trà a regina anal maggetti in a direzzione da u ghjornu in fronte, per esse da l'anu à a vulva. Sì questa madre ùn ùn avemu nutatu è ùn mancunu l'eliminassi in u tempu, un vizzju pocu vicinu hè stituutu.

Chì a zitella dorme?

Una zitella ùn deve esse duru à a notte in i so mutandine. Impedisce a ventilazione naturali. Hè desirabile chì ella dorme in piamia o un nightdress à i turmezza.

Cumu a mamma puderà stabilisce l'errore in u cumpurtamentu iegicicu di a so figliola?

U cuntrollu cuntrullenu à a funzione di a vejiga in una prima ragazza hè pussibile da u 3 anni di a vita, quandu e strutture chì u rispettu di u sistema nervu sò riunioni. In u quintu annu di u periodu neutrali, a ragazza fa pigliari cù i rigioni ienichi. L'errore in i cumpurte higienicali pò esse determinatu da a mamma à inspeccionà i mutanni è hè necessariu di furnisce à a zitedda l'urdinamentu adattatu.

Solu privtnimatelnom è educazione sessuale curretta in a zitella ci sò questi capacità chì anu da esse oghje è una prublema urgente.

Crece sana!