Estensu Congenital di l'esòforte di i zitelli

L'estensi di l'esòfuru hè un stretchamentu di a lumen di l'esòfuru. Sicondu a littiratura, l'incidenza di stenosi congenital varia assai - da 0.015% à 6% è ancu 17,3% di tutti malformazioni di u sviluppu.


Minuscauses di l'esòfuru ùn sò micca richieste chicchiati è si trovanu accidintali in a tina di i zitelli chì murien da diverse cause. Hè particularmente difficult to make such stenoses in i zitelli.

A causa di a morte di l'estensi esofaguali hè una violazione di a vacuolizazione di u tubu intestinali primariu, risultatu in un ingrossu di tutte steffi di l'esòfuru (iperturii di l'ipertrofia, l'apparizione di mucosa, i vapuri anormalmente sviluppati, etc.).

Morphologiquement, ci sò parechji tipi d'angularis congenital di l'esòfuru: circular, hypertrophic, membranous (due a thickening di a membrania membranosa atípicamente situata). U cirellu circulante hè in cunnessione cù l'inclusión di un anellu fibru è cartilaginoso durante a formazione embrionaria, ipertròfichi - hè furmatu da l'hipertrofia di a cuttura muscular di una certa parte di l'esòfuru, membranoso - causa di a furmazione di mucosa, chì limita u lumen di l'esòfuru. L'ultimu tipu di membrana gastrica, chì, perchè u so grosu, hè spusatu in u lumen di l'esòfuru.

L'estensi congénita di l'esòfuru hè localizzata più frequentamenti in u mitallu o parti infermali da ellu, menu spessu occur in u terzu superiore.

Sintomi clinichi

I sintomi clinichi sò causati da u gradu di narrowu di l'esòfuru, a so morfologia è l'età di u paci. A significativa angulazione di i zitelli chì anu ricivutu alimenti semi-liquidu è liquid, sintomi ùn sò spressi menu, sò spessu ignorati. Hè stenisi spressi dichjaratu, i listessi fenomeni cum'è in l'artrite esofa. Cù u trasferimentu di u zitellu à un alimentu più densu, i sintomi sò più distinti.

I sintomi clàssici sò disfalia permanente è regurgitation during or immediately aftereffect. In u 33% di i casu di stenosi di l'esòfuru in i zitelli di i primi trè mesi di vita, ci sò disprezzamenti respiratorii in l'alimenta, vomiting e regurgitation. U picciriddu pienu passa è spaventu, tira in u so testa. In i zitelli più vechje di sei mesi, l'ipersalivazione pare avà volte. Vomit hè cunsiste senza cambiante di u nutrimentu, u mussu è a saliva senza l'odore acidu di i cuntenuti gastricu. A regurgitazioni cù l'età aumentante hè diventata più freti è constante, perchè a resistenza di a capa muscular sopra a constriction hè cunservata, è in certu sensu compensà a difficultità di passaghju di l'alimentu per a parti estreita di l'esofago. Dopu qualchì tempu, a forza di musulmana hè impaurita, sparghjetti di decompensation, chì porta à regurgitation constante è constante. I muri di l'esòfuru sopra l'stenosi perden l'elasticità, sò dilated, furmendu una estinta scimmia. A parti estensiva di l'esòfuru pruspettiva mostra un effettu di compressione in a trachea, chì porta à dispresia, fiasca, cianosis, attaccoli di tezza. Stagnatu in l'espansione preistensiva, l'alimentu pò esse aspirazioni è guidanu à l'emergenza d'aspirazione pulmonite. Inoltre, l'alimentariu stagnante sottumette a descomposicion bacteriana; da a bocca esse un cori eccellenti è putente.

Ci hè parechje alcuna agru di l'esòfuru, chì si trovi com'è u «punching» un pezzu di l'alimentu in a secca stenosed di l'esòfuru.

Varianti Circulate è di a membrana di stenosi esofagiali ùn sò micca accumpagnati da vomitu. Custriziunismi lucalizati in a parti ventrali di l'esòfuru apparentanu in i tempi di sviluppu di u zitellu (micca pricatu di 6 mesi d'età), ohi da disfagia, è da l'altre sintomi supra citedu. Di i sintomi generichi di l'anomalia spuntalata di u sviluppu di l'esòfuru, deve esse nutatu u lag in u sviluppu fisicu, l'ipotrofija, l'ipokinesia (i sèrviri si tratta di passà menu), l'anemia.

A diagnostica clinica hè stata cunfirmata radiologica per stabbilisce a localisation di stenosi, a natura di i cambiamenti in a mucosa di l'esòfuru. Prima di l'esame radiopaque, u paci hè lavatu cù l'esòfuru per rinfreschi i richieste di u muccu. Hè preferitu per esse realizatu un esame radiologicu in a pusizioni horizontale di u paci cù un stretchamentu d'impiccati di l'esòfuru. U studiu hè longu - finu à chì u materiale di cuntrastu entra in u stomacu è l'esofago hè spustatu. I raghji pruvisa chjaramente a narrowzza di l'esòfuru.

L'endoscopia di l'esòfuru hè un valore di diagnostico decisivu. L'esophagobibroscopy hè fatta da appiegazione tutale di relajanti.

Trattamentu

U trattamentu in a maiò parte di i casi hè prontu. Cu stenosi di un picculu diploma, u trattamentu hè cuminciatu cù bougie per boules elastichi inseriti per a bocca. In i tempi ricenti, i dilatori speziale sò stati utilizati. Duranti u trattamentu, u buzhirovaniobolnoy avissi risparmi l'alimentu likidu è semi-liquid. Sì i trè pratiche di trattamentu ùn eranu micca efficace, in seguitu l 'intervinzione urgente hè realizata

Creta!