Hollywood VS Càmera Soviètica

U famusu cunfrontu di u XXu seculu tra l'Orienti è l'Occidenti, è, per esse precisamente, l'Unioni Suvietica è i Stati Uniti, ùn puderanu micca pruvucà a cuncurrenza in u duminiu di l'arti. Se u sistema Sovietsu era ricanusciutu da l'ideologici di l'imperu cum'è u megliu in u mondu, i so missili sò u più putente, è l'alimentarii di a maiò alta calidad, in l'arti, è micca solu in ballet, cum'è Yuri Vizbor cantava, avemu avutu a "avanti di u pianu sanu". E siccomu a più impurtante di l'arti per noi hè sempre statu un filmu, ci hè una tentazione tremosa per paragunate a cinematografia, chì creanu à i dui banchini di l'oceanu diffirenti prudutti. Per l'efficacezza di i nostri esperimenti, hè sempre necessariu d'oghjettu u cumpensu ideologicu di u cinema americanu è u suviu, chì l'ideologia in l'arte à u megliu hè nunda più chì un tentativu per piace u cumandamentu di u primu capu, perdu cun un metudu artisticu pronunzianu.

Saria l'altru di l'imprudenza per paragunà a capacità tecnica di e dui superpowers in u campu di a produzzione cinematografica, perchè u criteri principali per a determinazione di i meriti artifici di u cinema americanu è u suvieticu hè megliu stabilitu da a dimensione emutivu di a so influenza in u visor. Qualcuno chì puderete esse dichjaratu, ùn sarà micca pienu di effetti tecnulogichi o informàichi, è se sguassate u sensu componente di such blockbusters populari americani cum'è di Titanic o Avatar, pudete vede una mostra di i rializazioni di a tecnulugia tecnologica di i dui paesi , una di quale hè chjaramente inferjuri in questu componente.
A funzione principale di u cine di Hollywood si pò sempre a frontal propaganda di valutà umani simplici, cum'è l'amori, l'amici, a fidelizazione, patriotismu, etc. Pigliate l'impresa cullettiva di u prutagunista di u filmu americane tradiziunale: una camisa simplicissima chì hè scettica di a pulitica, amassi e donne, i cani calzini è hè prontu à sfracicà e foglia di i zitelli dolci, in particulare immigrati da i paesi di u terzu universu, da a matina à a sera. Pusible un such herou in una certa vita, u dirittore per un modu cinematograficu simplici in ogni modu pussibuli intenta "muntà" in u sistema di valutati americani, senza elli in tali matices comu "riflessione di a cuscenza" o "monologu internu". Nant'à u schermu, l'aspettatu americanu deve vede una stringa di movimenti simpatici, unificati per un lìnguas d'intrecciate, chì deve circate necessariamente cun un final feliç è induve u vilenu principale pèrdite in agunia terribili, sette è a patria sò salvati è tuttu finisci in una frase chì affirmate di vita cun una certa quantità d'ironia. Questu hè, cusì parlà, u clichè tradiziunale di u cinema di Hollywood, cun quasgi eccezzioni, per u budget di u ritimu è u gradu di talentu di questu o quellu direttore.
U cinéma généraliste ideologicu non ideologicu, è limitata in possibilità tecniche, influenza u visor per altri mezi. Avete mai pensatu per chì noi cù u stessu entusiasmu percive i filmi chì anu da modu à u cuntrariu di a trama è di genre, cum'è "L'ironia di destinazione ...", "Cinque tardi" o, dicemu: "Khrustalev, Machine!" Herman? Tuttu è semprici: u fattura unificanti in a percepzioni di u cinema soviimicu pò cunsidereghja a nostra perteneciente à un codu geneticu specie, formatu sottu a influenza di una storia richia è di l'expressivitat straurdinariu di a lingua russa. Tutti quelli chì da u destinatu destinatu vivi a suviètica è vivi in ​​u spaziu post-suvièticu, inùtule di u tipu d'occupazione, religione è sessu, sentenu l'attitudini familiari di u caratteru russu à u dulore. El cine soviético se percibbe per noi, micca à i valori umani naturali, chì, à causa di e peculiarità di u sistema statali, anu perseguite da persecuzione, è per attraversu funzioni arcaichi inherent in u mudellu eslavu di a percepzioni di u mondu. Agree chì hè difficiulmente imaginate u Lukashin americanu, chì bevirava u prugettu cù i so amichi, mischianu u so statu cù Alabama cù l'statu di Nevada, induve i casi ticchii cù appartamenti tipici sò custruiti, e porte di quale pò esse apertu cù a so chjave. Dighjà mutu nantu à l'impostabbilità di un vastu alloghju per l'espansione americana di cusì sincere è veramente vicinu à i nostri cori comedy comedies Gaidai o Danelia, è di più più complexi ma solu pittura russa tiratu da Tarkovski o Sokurov.
In ogni età, in a nostra età di globalizazione tutali è polifonica gustosa, era stupidu di oppostu à sti dui scoli cinematografici. Tutti i dui cinimaghimi di Hollywood è l'anticu sovietsu, attendu à a stessa lege, dà a caghunate di noi, inveci di a naziunalità, una inghjulvevuli illusione di felicità, è questu quì hè probabilmente l'unica ora chì tutti volenu esse in burlate.