Cumu urganizà una festa in u stilu Japanese

Parechji di noi ci sò fascinati da u paese di u mare altante - Giappone. Stu paisolu isulanu cù una cultura unica è culore cusì. Per i fanni di stu paese è i amatori per si sò cun l'amici in casa, pudete organizà un partitu d'altru japoneiu, diventà a nostra casa in un angolo di un inolvidable ghjardaghju di i piedi, i tempi antichi è u mondu di i fiori. Circundendu cumu l'urganizatu tali reunioni, avemu discuttu sottu.


Ciò chì hè necessariu di organizzà una festa

U primu chì hà bisognu à pinsà hè cumu preparatu l'internu. Ùn hè micca difficiule di fà questu. Per creà una festa classica japonesa, necessite un lampu silenciu, ventilatori di murtali, prodotti bambù, ikebana in vasos e tineddi, incensu è veli in bracciale. Diversi maskri Ġappuniżi, fanali tal-karti, funtani dekorattivi jagħmlu l-istess. I muri pò pappà cù tessuti marroni, russu è biancu. Tuttu chistu pò esse acquistatu inexpensivamente in a tenda.

U scopu siguenti hè una scelta di prune adattati per un partitu japonesu. U vestiti di i visitatori pò representà l'imagine tradiziunale in u japone: samurai, geisha girls, sumo wrestler, yakuza, ninja, etc. Ropa - kimono, vestiti culuriti è sweaters cun un gustu agradable, cunnessione cù un cinturallu largu di rosso, giallu o nìvuru. Hè impurtante selezziunate è un appruvamentu appruvativu, cuminciatu l'ochji, ciccone ruddy, coghju pallidu, labbra di colori brillanti. U so capelli pò esse affissati da i palazzi, i ghjovani pò purtà u capelli cun gelu o ind'i cura di lace.

È di sicuru musica chì aiutarà à creà un ambiente festiu. Per questu, a musica folk japonesa hè megliu adattatu. Pudete ancu utilizà u sonu di a natura - u rumore di foglie, u sonu di una cascata, etc.

A attenzione particulare devenu pagatu à a tavula è u menù festiu. Pratiche rettangulari per questu hè megliu. A tableclosculata islafetki sceglie cù un mudellu di bambù è ùn ne scurdate micca i chopsticks. In u tavulu pudete serve sushi, rotllo, ingannà, sake, etc. Preparate tutte issi platti à un prufessiunale. Ma pudete fà u tè. Hè necessariu sempre frescu è calda.

Fun for a party in Japanese style

Per entretenimentu pudete prupone diverse competizzioni. Per esempiu, un cuncorsu per u megliu venditore, make-up, hairstyle o balli incù fans. Pudete passà un match sur sumo. Questu vole un numeru di participanti. Ughjulamenti in parechji. Allora, à ogni panna di u cuntistante, attaccà uni pochi scopi. Dopu à quessa, i cuntestanti si ponenu contru à l'altri è pusonu e mani in ghjinochji. À u cumandamentu di u capimachja, "sumoistichi" cunvergenu, pruvatu di riuturi e bundeddi di u avversu è impedì di scupperanu e so bole. Li vitturi cuntinuinu à competizioni cù un altru equipo. I participanti pervinde si ritiranu da u cuncorsu. U vincitore hè l'ultimu participante restante.

Pudete offre à prutegà "Teatru Kabuki". Stu tipu artu origine di i tempi antichi. Attendu à u tradizionale kabuki teatro solu l'omi, anu fattu ancu roghjunghje. L'omi anu da esse attu di carichi bianchi, labbra rosse è in un kimono. Questu avvene rimette à l'arti di a pantomime europea. U cuncorsu hè semprici è interessante. Crea una situazione divertida muderna è divertente per una ore hè autoccupanti.

Hè interessante per affari per un cuncorsu per u megliu samurau. Per questu cuncorsu, esse dumandate e proponi di seguimenti: 5-10 anelli plastichi à 15 centimetri di diametre è un bambù o ghjuvellu di legnu. I partitanti diventate in parechji, un di elli ghjocu u rolu di un samurau, l'altru u rolu d'un fidanzore fidu. Samurai guariscenze una canna - questu hè a so spada, è u squire ci duna l'anellu. Anu sette à l'altru di una certa distanza. U samurau anu catturà a spada a quantità massima di aneddu chì u so squire li tira. A kogookazhetsa più cinglà nantu à a spada, hà guadagnatu.

Per u cuncorsu "Giappone Torre" avè bisognu di un grande numaru di partiti sicuriti, chì deve esse distribuitu à i participanti di cuncorsu. Prima di a cuncurrenza, a funzione hè di custruisce da partiti una torre massima cun una durata longa di tempu. Quale hè a torre serà più altu, quellu hè u vincitore. Hè bonu per ogni cuncorsu per preparà premiu picculi pè i vincitori.

Pudete cuntene un cuncorsu "Cumpagnia Japanese". Comu regula, in l'alfabbetu Japanese i tutti i lettri sò disposti. Pruvate per parlà parechji tempu, aghjunghjendu una certa sillabba à ogni parolla: per a prima cuncorsu serà per u sicondu, per a seconda, per una terza una, etc. Pudete ancu mantenimentu un cuncorsu per a megliuvità di una di e lettere più difficiuli di l'alfabetu - "p". In u Giappone, una carta duvore un sonu, chì era trà a "p" è "l", mentri la lingua hè devessu nantu à u palatu.

Un tali gruppu japonesu serà ricurdatu per un longu tempu per tutti l'invitati prisenti, chì ghjè chjucu cù risani continuamenti è bramenu.