Passione "Beatu"

Hè difficiu per ghjustificà una film nantu à un tema riligiosu. Per una banda, "ùn ghjudice micca è ùn esse ghjudicati", ma di l'altra banda, ùn pò micca fà senza una attitudine critica à ciò chì passa in a pantalla.


"Benedettu", Sergei Strusovsky cunta ca comu una società moderna, cusì crudeli è calculatrice, una persona pò diventa un "santu stupidu" (finu à chì sapemu, a cresia russa cunzidira sinònima). Semu immersi in u mondu di passioni momentuline chì circundanu à l'Alexander, è à spessu tende à pensà chì a so anima brillanti da l'esperienze di scontri si spinghjaranu, girannusi o bianchi o cunghjunghje cù una crescita di cincineghja. Ma ci era - a zitella hè quì sottu à sta suluzione è à a fini deviene nant'à noi apartatu da i preoccupati mundiale ...

Ùn si cunnosce chì u cunsigghiu di u direttore per rinvià sta foto. Forsi a destinazione di una persona reale, o forsi un impulse spirituale. Ma u fattu chì l'appughjatu à stu tema hè assai puntuale, mi pari, ùn hè micca necessariu di spiegà.

A l'premiere, u 22 d'aprile in u centru cummerciale "Yerevan Plaza", l'audienzia hè stata dispostu à vedende questa filosa difficili duranti assai tempu è cun cura. Un paru di parolle eranu dicuti da u direttore Sergei Strusovsky, l'attori Galina Yatskina è Daniil Strakhov - à u significatu di "Blessed" in u cinema mudernu. Allora ripiglià una canella simmulita di a film, è davanti à u manifestu spettau u cartoon "Bell", in quale a legenda annantu à l'apparenza di campane hè statu in i chjese.

In generale, a ghjente era prestu per una visualizazione dura è pensativa, anche u fattu chì a trama di a stampa hè simplificosa: una zitone venenu à a capitale di a pruvincia chì vole studià à l'artistu è scrive, sculare, scribiate ... Quantu variazioni nantu à questu tema, datu a cummedia lighjanti "Venite dumani" - senza cuntà, ma prima di noi parechje una storia completamente distintiva, sia è bella è bella. A voti, littiralamenti induve l'heroina hè passatu, i fiori cultivate, è i carchi sò rilassati cù i rien. True, micca per longu. Ùn avemu micca bisognu di a bella, avemu avemu assai problemi, è anu da esse risoltu. Questu hè chì quasi tutti l'eroi pensanu, solu per a criatura di crede chì si conta di a tragèdia di a vita di l'Alexandra "benedetta".

Per ellu stessu, aghju truvatu parechji paralleli cù un'altra cinta pubblicata pocu annantu à u destinatu di e donne - "Intillidu", induve ancu chì u caratteru principale hè liberatu di tutti. Ma s'ellu si Julia Batinova resta questa, allura u caratteru di Karina Razumovskaya ùn hè micca appartenent a prima prima. U sirvizza l'Amore in u veru sensu di a parolla, è ùn hà micca un postu in l'uspidale, cum'è secondu cusì per fà cù "scapulitu mentale" in a società, ma in a chjesa.

Senza mancu in spazii in u film, ci era qualcuni, ma ùn si veramenti ùn vulianu firmà. Let the spectator decide how valuable and organic it is. Ma ùn mi sentu micca alcune bellu, perchè cume ti aghju cantatu ciò chì hè cusì bè, senza i nostri prudutti.

Di solitu, quandu a film hè ghjuntu à una fini è i tituli aggressivu, i pirsuni accumincianu a saltà in seguita è fà u so modu à a sera. Ma in u nostru casu, nuddu era in una passione, tutti si stanu suttu, com'è in un trance, è eseguite a musica di Alexander Pantykin. Solu cun l'apicultore di una picciotta chì hà annunziatu chì "a film hè stata", tutti si muviani è sussuranu. Stu episodiu parla volumi.

Speru ancu esse impressiunatu da sta stampa, cum'è a so prima udienza ...

Max Milian kino-teatr.ru