I causi di l'umidità è l'disturbi, è cumu per aiutà à trattà cun ellu

"Oh, quantu fate l'aghju!" - questa exclamazione da a canzone in u cartoon "U Puppy Blue" descrigui micca solu i sentimenti di l'eroe di pirate, ma à spessu i so fugliale, è più tardi o dopu ogni unciale faccia. Capricci Infirmiani è i Tantroni sò spiegati da e particularità di u stadiu criscenti, i cambiamenti di u zitellu.


Trè à sei anni
Da trè anni, u campu di a cumunicazione di u zitellu sviluppeghja. Va a un kindergarten, attivamenti visita di i gruppi di sviluppu, hà più figlioli cunnisciuti. Allora, cù novi gioia è scuperti, novi cunflitti inevitabbili aparicanu. U zitellu hè in fronte à u fattu chì e relazioni umani ùn ponu micca sempre nuvuli, dispiece spianate sempre, è hà da scuntate cù emozioni aviddi. E si in un annu è un mezu o dui anni, era abbastante per simpatizzà cù u fogghiu frustratu chì ùn hà micca sparte a so spalla è u bucket, è cambia. attente, da quandu l'età di trè u zitellu hà maestru maestru di a parolla è a capiscenu per esse più profonda in a discussione.

U kindergarten hè un spaziu in quale i figlioli ricevenu una impurtante opportunità per sperenze e rilazione cum'è in vita adulta: amori è parting, amici è frustrazione, gioia è ghjilosu. Eccu quì hè impurtante chì u patria hà fattu esse u portu fiduciale, in u quale u battellu di l'esperienze di i zitelli pudarà refugia. Se un zitellu senti chì u so soffratu si comprendi, sò diventate micca menu destruzzione per ellu. In questu casu, a mamma pò esse iniziatu a cunversazione cum'è questa: "Avemu vecu chì tù accuminciau a chiancià più freti, ùn voi micca vulsutu à l'kindergarten, chì successe? Se u zitellu ùn devi micca, hè impurtante per vulsà parechje versione, perchè parechje adulte pò esse sbagliati in i so pretenzioni: "Avete u maestru tù avete qualcosa è chì site stati annunziati? Avete truvatu qualcosa chì ùn piace micca in u kindergarten? O qualcosa hè sbagliata cù l'altri carusi - Avete cunghjuntatu cù qualcosa? Quandu qualchissia parechje di ghjucà? U zitellu a reazione à una di e dumande o presenta a so versione. Questu hè u principiu di una cunveglia in quale u parente utters è chjama i sentimenti di u zitellu: "In verità, hè assai insulte quandu a sposa accupa a essiri amici cù l'altri è si cede per cumunicà cun voi, ma succòrdia: tutti avè u dirittu di sceglie quale a cumunione. Pensate chì vulete esse amici cun sti ziteddi, o chì ci hè qualcunu in una banda chì vi pudete esse interessatu in ghjucà? Quandu avete dumandatu à dumandassi à ghjucà? In questu dialogu, u principiu ùn solu ùn cumpareghja i sentimenti di u zitellu, ma ancu aiutau à vende l'imperfezione di relazioni vera, ind'è e modi alternattivi di a situazione.

Oghje discussione di situazioni difficili cù i zitelli, avemu indegni chì questu pò è devi esse parlemu. È in l'adultezi caccià u desideriu di ùn chjusure fora di i surgenti cunflitti da u silenziu, ma per di risolve in di dialogu. Inoltre, cumprendenu i so sentimenti, u zitellu ùn cumincià à capiscenu più chjaru è altri pirsuni, capisce di i lascià u drittu di esse stessu. Questa intelligenza di ciò chì succede hà rinfurzatu a so fiducia in autore.

Chì ùn avemu micca fà cun questu?
U tema di cumu si pò mancuà tratà cù e lacrime è capricci, una volta per tutti è quellu chì hè culumbrata cù un gran numaru di miti passati da bocca à bocca è discuttu in i fieri parenti. Inoltre, qualche di sti prudutti educattivi sò capaci di infruisce u malu annantu à a relazione materni è parentali.

Maniche shalat
Unu di i metudi di spessu offruti di i genitori hè di dilla à u zitellu chì ùn hè micca culpabilitu di qualcosa, ma "i so pensi sò sbagliati", chì fate quarchi stretchatu pruibitu, o "un altru / chjude / cartoon character came" - quellu chì pigliò u zitellu à disubbidenza è capricci.

"Dighjà rigalamenti cun elli, perchè ùn fate micca cusì più è ùn avè micca avè cungliate à voi," u zitellu hè offru. Pariate chì questu approcciu hè un altru mètudu noble - per chì u zitellu senti chì l'anu incauttu incondiziente, è cunnanna solu u so cumpurtamentu. Cum'ellu hè dettu, hè u megliu in u mondu. In parte, questu hè stallatu in a cultura folkloristica tradiziunale, cù e so credenze chì u "putere scuro" hè statu in una bona persona. Chì ghjè u periculu di stu metudu? Sì li gammi e manichi viranu una vita separata o tuttu pò dictamentà Carlson, averia chì u zitellu ùn hè micca u maestru di u so corpu o a so azzioni. U cambiamentu di rispunsibilità pò esse una pusizzioni cunvenzioni, anu, una tale spiegazione ùn ci enseigne micca di cumpensà ciò chì succede. Hè impurtante ùn rieverà micca qualchissia chì ùn hè micca un outsider, ma per penserà quarchi constructivamenti, à u stessu tempu per spiegà à u zitellu u so sentimentu è i vonsi: "Vulete ghjucà à e so mani in un mess? Sì, hè divertente, ma quandu manghjate, ùn fate micca. , è dopu à l'ellu hà da toccu cun ella separatamente.

Ùn vede nunda, ùn mi ùn senti micca nunda
Parechji parenti cun sinceramente chì l'ignorazione di i lacrimi curpati maggichi supra u zitellu. Cù un carusìbule, si devenu cumunicà manifintuviamente o sò mandati à pusà solu in a stanza. Inoltre, ancu avè a necessità di applicà esse metudi educattivi rigidi, assai di noi ci pensanu seriu chì stannu aiutanu à i so figlioli. "Dopu tuttu, ùn aghju micca succumbatu à a pruvucazzioni", u principale si stende à stu momentu. I radichi di sta cumpurtamentu hè chì ferma parechje dura: u zitellu ghjocu in particulare "u teatru di un attore", è per quessa hè impurtante solu privà di l'audienza. È chì u vacuum emuzione, in quale emu piacevule, destrissi u "pattu insidichu". Infatti, u cavallu pesa da u fattu chì ùn pò micca mancu d'impegisce à eternu cù i so emozioni. È à stu momentu difficiule, a persona più cercana accumincia ind'un solu di ignurallu, è u zitellu riunite ancu cun u sensu di a soledad aguda. U punenti da u silenziu, sicondu divintenu un mètudu parenti - postu chì tuttu u zitellu aghjunghje rapidamente rapidamenti cù tutti i nostri prublemi. U sensu di rigezione hè un putere destruzzione tali chì esce à u zitellu à cuncilià cù qualsiasi pusizioni di l'adultu, solu per restaurà a cunnissioni rotta. Questu ùn hè micca perchè s'hè rializatu tuttu è s'hè prisintatu cunclusioni, ma solu perchè l'amourca di rivoluzioni di a rilazioni hè più forte chì a vuluntà di piglià qualcosa. A fine, tali "educazione" porta à u fattu chì u zitellu simpliciamenti cambienu attitudini in a situazione cun tranquillamente accettendu u fattu chì un ùn pudere micca cunfidenza à u genitori è hè megliu ùn fiducia in tuttu. In u futuru, riesce riesce un mudellu simili di disprezzu à e persone adulte pruvatu di fà una relazioni stretta cù ellu in l'adultu. Cusì, per isolamentu un zitellu, invece d'estremu vicinu à stu momentu difficiue, aghjustemu solu u prublema.

Più assai "no"
A volte l'irritazione è i vagarii di u zitellu hè una reazione à u fattu chì l'adulti interferiscenu cù u zitellu naturali chì vulete scopre u mondu, erigennu troppu barattii pruibbili. Hè assai più comune è più veloce per alimentà u zitellu stessu è cambiassi prima di sorte. In un caminu, anu ancu a più tranquillu, perch'ellu si stalla vicinu: "Quandu falà da questu muntagna", "Ùn correghjanu andà sottu à i vostri pedi," "E facenu un bastone magicu". Ùn sò micca surprised chì a pacenzia di u zitellu, chì a natura duna senza scantu per avvià è pruvate novi cose, riei è i fiumi sò fora di e costi. Dopu tuttu, a cumpagnia di i zitelli hè di reste investigatori, è a nostra faccenda hè di aiutà à u longu u modu, securite u "campu per l'esperimenti". Per esempiu, se u zitellu vole aiutà à lavà i pranzi, pùa dimustrarlu cumu per fà più prusperamente, sguassate i cutidianu cutidianu. Hè veru, ancu s'ellu u genitori permette una parte di l'action, u zitellu ùn averanu micca e so cumpetenze è abilità à l'età, u desideriu "I myself" hè troppu grande. Stu cunflittu prupone una reazione explosiva negativa. Hè vale a ùn tortu à u zitellu frustratu, ma per sustene l'ellu, per suggerisce chì pruvate cù l'aiutu. In ogni casu, pudemu osservà un altru estremu, quandu, trasfurmendu in u percorsu di a minimu resistenza, hè più faciule per noi di risolviri tuttu u zitellu. Spessu, questu hè cupartu cun u baziu bramatu di micca per sfacciate a so libertà internhe è per incaricà a responsabilità di e so decisione. U zitellu à u stessu tempu si trova in un mondu illusoriu, cun un sensu di a so omnipotenza è l'absenza di frontiere. Questa postu parenti pò guidà in viulenza serosa di u sviluppu di u zitellu. Dopu tuttu, per vive in u mondu reale, unu deva amparà à capiscenu chì ci sò parechje limitazioni in questu. Hè impurtante per i zitelli per realizà à u tempu chì u mondu hè imperfettuu, qualcosa ùn hè micca travagliatu in questu, è da avemu frustratu è chiancià, è quandu vi esse felice. E questu hè normale, perchè hè a vita.