I crisi psicologichi di a vita famigliali

Ogni famiglia hè in crisa. Questu hè duvuta à u so sviluppu, cù cambiassi chì si trovanu cù quelli chì l'aghjunghianu. Solu appressu dopu à passà e prucessi di vita, momentu crìticu, pudemu annunziate, truvamu u nostru modu, crescendo spiritualmenti. U stessu passa cù a famiglia. Se parlemu di e crisesi chì si sò in pare parechje, pudemu dinò una piccula periodizazione.


I sicicloni cresinu chì u tempu chì a crisa apparente in relazione, depende di u palcuscenicu di u sviluppu di a famiglia ella, da e famigliali. Ogni famigghia singula havi sta crisa in ogni postu: quarchidunu pò avè un puntu di viaghju è un paru di simani dopu a luna di miele, è qualcosa solu dopu una parechji dicennii di una idilla di famiglia felice. U successu di a storia di questi periodi quasi sempre dipende nantu à a vuluntà di i dui parenti per truvà cumprendi, à accettà, per micca alterà l'altri.

A Prima Crisi

Ci hè quellu chì cambiemu a nostra prima idea di un patronu - hè un modu di transizione da a visione ideale romantica di una persona estimata à una più realista, reale è voluminosa. À questu mumentu, a persona si capisci chì a vita cù a matrimoniu ùn hè micca solu ogni caminu di notte, i scontri romantici è i bacio sutta a luna, ma dinò di l'articuli, quarchi spessu, a vita quotidiana. Ùn solu cuncepzione in tuttu, ma ancu a necessità di concessione. À questu tempu, hè impurtante di capiscia chì hè spessu necessariu cambià i vostri abbitanti per mantene una bona rilazioni è un ambiente favorevule in a famiglia.

A Siconda Crisci

Cumincià da quandu ci hè bisognu di individualisà da u sensu di "noi", per liberà una parte di a nostra persunità per u nostru sviluppu. Hè assai impurtante quì chì l'"I" di una ùn vene micca cunflittu cù l'"I" di l'altru, ma hè unitu nantu à u principiu di a cumplementarità. Questu significa chì in a cumunicazione hè necessariu di utilizà a stratiggia di cooperazione, chì hè di truvà una alternativa: quantu ùn perde l'autore è ùn ne per micca infurmà nantu à l'altru. Per esempiu, se a pusizioni di unu in questu prossimu hè "avemu tutte ciò chì in cumunu, avemu duvemu fà tutti", hè valutatu di rivisibilizà in a direzzione di l'alternativa: "Rispeto l'indipendenza di l'altru è ricunnosciutu per ellu u dirittu à a mo vita persunale, chì ùn micca vicinu à unu famiglia ".

A Terza Crise

Ci hè manifestu quandu una persona volia sapè u mondu chì u circondu à ellu, ma à a listessa ora hè fermu attaccatu à a so famiglia, è questu sensu di cunflittu spessu porta à spiancii in a famiglia. Hè assai impurtanti ùn mancassi u tempu quandu u sensu di libertà di u cantu pò esse diventatu in un sentimentu d'una indipendenza assuluta è ancu rinuncia à a famiglia, mentre chì u sicondu cumpagnariu obedisce a vulintà è i desirsi di u primu. Allora l'enfasi cuminciassi à u mondu esternu, è a famiglia, invece di serve com'è un catalizadoru per u sviluppu, di colpu si mette in burdine è diventa un soprappiunà insupportable.

La Quarta Chjassi

Ci passa chì una persona cambia l'orientazione spirituali internu, vale à dì, a so famosa ùn principia à dà preferenza micca à a parte materiale di a vita, ma spirituali. Adupratu solu chì i zitelli sò adulti è ùn anu micca bisognu di i curazioni constante di i genitori, i zitelli si vulete cultivà è sviluppà cum'è individuali. A famiglia di e cagiadelle sò generalmente offrittu, u maritu è ​​a moglia avè qualchì logheni prufessiunale professjonali. Duranti stu pirìudu, pudete avè parechji pinsamenti falsi: "Dè stà untidiu solu da i zitelli cumuni, hè bisognu à tutte e coste per prupone per guardà vicinu d'elli, per ùn mancà l'omi", o "i zitelli cultivati ​​ricorda solu u fattu chì a mo vita sughjettu à un cungre, ùn sia urdinariu è vacante, "o" avemu digià stata supranvule u nostru propiu, avemu avemu bisognu di i nostri zitelli visu, è pudemu avè rinunziatu nantu à noi ". Sti sensi paradossi creanu tristezza è malenconia in casu d'aligria è di felicità da u fattu chì pudete sentate a libertazione di novu, ùn foca micca solu nantu à i zitelli è fà e vostre fugliali favoritu.

U modu ideali di passà una crisa: l'emergenza di a nicta per u cambiamentu, a vuluntà di stà a vita per sè stessu, per divutu è sviluppu com'è una persona. I viaghji cumuni, riunioni cù l'amichi è e visiti à u teatru accumincianu di novu. Quelli chì supraneghjani à sta crisa senza perdita, sentenu l'alzonu di l'energia, l'aumentu di l'energia vitali è u novu disigniu d'amare è esse amatu, l'interessu à a vita, u desideriu d'unità cù e persone di u mondu sanu è cù a cunchidu esce.

A quinta crisa

Cumu pò esse accumpagnatu da i pinsamenti più cumplicati: "A mo vita hè avvicinata rapidamente a chjappi, a so fini è a fine, è per esse u restu duverà esse vechju in anticipazione è a preparazione per a morte". Certi cònjunos sò stati annunziati à e so spirienzi, volenu chì e persone circa à sente penoso per elli è furnisce a maximu assistenza. Ma sempre dipende direttamente nantu à a persona stessu ciò chì a so vita pari cun ellu. Hè vacanze è inutile, o raghjunate di gioia è avvenimenti brillanti per sè stessu è benefiziu à l'altri populi. Quandu una persona ghjunta à una certa età, i so sentimenti righjunghjenu a maturità, diventenu prima è più sensibilita, possa l'assicuranza di l'alegri di a vita chì ellu ùn hà micca avutu bisognu di causa di a so ghjuventù è di u maximalismu.

Idealmentu, in questa famiglia, duranti stu piriu, torna veni l'ora di relazioni romantichi, ma micca insane è foolish cum'è in i giovani, ma cun sapienza di debulezza è difetti, l'abilità è u desideriu di accettà a vostra cunta. U valore di l'associu aumenta, u significatu di u cuncettu "noi" hà sviluppatu è u sensu hè rispetu: "Un altru hè più preziosa per mè di quantu". À u listessu tempu, a creda in a so forza è l'intaressu in a vita hè rinfurzata, un ritornu à l'interessi antichi amate si trovanu, o sviluppanu hobbies novi.