Gia Karaji: 26 anni di ricerca d'amore

Ji Karaji hè una donna chì, anche a so vita curretta, hà partitu una marca luminosa in u mondu mudellu. Addivintò un supermodellu di prima chì u paru ancu parechje. Tutta a so vita era circava l'amore, ma ùn la truvò ... A fine, Gia hè mortu à 26 è hà divinutu una di e prime famiglie in l'America, chì hè mortu da u SIDA.
Gia hè natu in una famiglia americana ordinaria. U so babbu avia una reta di eteriativi. À 11 anni, Gia hà vivi in ​​una famiglia sana, quandu a ragazza era 11 anni u so matita abbandunò a famiglia. Da quì stu mumentu, a zitella hè stata scata da u so babbu è a mamma, perchè ùn era micca ricevutu nessuna amori. À u tempu, hà sappiutu u so avvirtutu megliu Karen Karaz. Eppo capelli sò fanati di David Bowie.

Cum'è u ghjovanu, a zitella cuminciò à travaglià à parte à tempu in una di e cafe di u so babbu. Mamma Gia hà vistu a bellezza di a so figliola è hà prova di attachete à a industria di mudelma. A mamma di a mamma hà pensatu chì stu fattore aiutà à l'educazione di a chjesa. A l'età di 17 hè stata nutata. Un annu dopu, si trasfirìu a Nova York. In questa cità era nutata da Wilhelmina Cooper. Hè un mudellu di prima, è in quellu tempu hà avutu a so agenzia di mudeli. Wilhelmina, quand'ellu hà dettu chì quandu anu vistu sta crianza di 18 anni, hà dettu veramente chì prima di ùn hè micca un mudellu di ghjornu, ma una ragazza chì cunquistà u mondu.



Durante i primi trè mesi, Gia hà travagliatu annantu à i picculi prughjetti, è dopu u fotografu Arthur Elgort hà fotografiatu per a rivista Bloomingdale, l'hà intruditu à personne com Richard Avedon, è ancu per rappresentanti di Vogue è Cosmo. Mentre travaglia à u prugettu per a rivista Vogue, u fotografu Kriya Won Wenzhenheim hà sguizutu chì Gia stendetà dopu à travaglià u prughjettu principalu per piglià uni pochi di città in un stil gratis. Gia accurdò, eventualmente turnò per esse a sessione di foto di più ricunnisciutu è scandalosa.

Contra u sfondate di altri mudelli famosi di u tempu, Gia hà distinatu da u so caratteru. Ella scelta u prughjettu stessu, nantu à quale interessa di travaglià. Se ùn hà micca avè l'umore è ùn hà micca piace l'imàgine in quale avete da travaglià, ella refuse. A l'età di 18 anni, pareva nantu à a tappa di parechje magazines cun più famusi. Dighjà in 1979 appare in quattru versioni di a rivista Vogue, è ancu dui in a versione americana di Cosmo. A tappa chì Gia fù gravata in un swimsuit in giallo è stesu a so bestia.

In u 1980, u so mentor Wilhelmina morse di cancellu è hè stata un gran colpu per Gia. Depressione Gia affucò droghe. Puderete, s'assittò nantu à l'eroine. Da questu mumentu u cumandà di cumportamentu pocu à e fotografia, per esse tardi, di ùn vene, per surtite prima, etc. À a sessione di photo di a rivista di Vogue di Novembre, ci era ancu un scandalu, perchè e so mani, ci anu stati ritratti brillanti da a siringa è i fotògrafi anu bisognu à scumpiri issi chjassi.



Gia era cercatu di felicità, cura è amore, è solu truvatu soldi è sessu. Gia comu supermodeli hà guadagnatu assai soldi, ma quantu à a so vita persunale, ùn era micca particularmente cuntenta. Tanti varti spinnessi sola è puderia in ogni mumentu venenu à una di i so amichi.

In a so vita persunale, hà preferitu femine. L'omi anu interessatu ancu, ma solu sull'immagine. Dopu a zitiddina, hà scrittu littri d'amore è dete à e fiorini chjorni. Era moltu sensibule è amoru. Puderia amparà a prima volta è ottene l'amore di a so misericòrdia, ma in a maiò parte di questi l'amore significava droghe, soldi. A gente volia quarchi cosa da ella, ma micca amore.

À quellu tempu ùn avia micca interessatu di travagliu, hà pigliatu quattru dosi d'heroina per ghjornu, anche si chì l'amichi anu avutu chì ùn hà micca fà. In ogni casu, hà firmatu un accordu cù Eylina Ford, ma hà travagliatu sottu à quattru trè simani è fù accumpulatu (per un compulsione disordine).

À questu tempu, era sulu 20 anni. In u 1981 iddi decidiu di recuperà da l'addiction di droga. À questu tempu, si ritrova un studiente Rochelle, chì era statu addictau à l'droga. E zitelli sò cuminciari d'esse amici, ma a influenza preciosa Rochelle provine più di più di Jiy da a realità.

In a primavera di questu annu, ella hè arristatu per guidà mentri stuviglia. À l'estiu, fù stata pigliata in robba e cose da a so casa, dopu chì Gia hà torna a tratta. Duranti u trattamentu, Aprende nantu à a tràggica morti di Chris Won Wenzhenheim, scendi, cìsula in u so bagnu è pigghia i droga. Gia hà travagliatu di droghe per parechji anni, u so corpu hà iniziatu à esse coperto cù l'abcessi ferri.

In 1982, ella hè nantu à a pusizione, hè diventendu pisu è cumencia à travaglià. I fotografia avvisti chì Gia ùn hè micca u stessu, in i so ochji ùn hè micca quellu focu. I so tariffi per a sesión di fotografia erunu ridduciuti significativamente. Questu annu, hà datu una entrevista in quale dicia chì ùn era più largu di piglià drogheru, ma pudia vede da i so ochji chì l'era pigliatu. Pocu dopu l'incidentu à u film in l'Àfrica di u Nordu, a so carriera di modellufru quandu.

In u 1983, dopu l'aghjurnà a so carriera di mudellu, si trasferì à Atlantic City è si allughjò un appartamentu cù a so amica Rochelle.

In u 1984, righjuntu u manicu è di novu registratu per trattatu. In a clinica, trova un amicu di Rob Fahey. Doppu sei mesi di trattamentu, si trasfirìu a l'abbitanti di Philadelphia. Eccu cumencia à travaglià, vai à i cungresi di l'università, ma dopu à trè mesi di a so vita hè cascata.

In u 1985, torna à Atlantic City, aumenta a dosina di heroina utilizata, manca soldi è accumene a prostituzione in cambia di droghe (parechje volte ch'ella era rapida).

In u 1986 ingressa à l'uspidale cù pulmonía. Appena prurga chì ella hè malatu cù u SIDA è murissi in sei mesi. A malatia facia u so ufficiente feivu, perchè ella fù enterta in un casculu chjusu.

Comu pudete vede, a vita di Gia hè una successione di successu, big soldi, scaccioni di u narcoticu è un trattu prolongatu. Idda circava l'amore è l'affare, è dopu chì ella era disappointutta in u mondu reale, hà cuminciatu à aiutu à cunsulazione in drogi. Invece a so vita curta, ricurdò micca solu u so beddu apparenza, ma ancu di lugizzioni pocu insegnante.