I cumpagni di l'escola sò megliu educatori di i genitori, perchè anu strogghi

Raising a zitella ùn hè micca un prucessu facilitu. E ùn importa ciò chì i genitori di genitori pruvò, sò da esse "mala" per i so figlioli un pocu prima o dopu. Pruibitu, esse bisognu ... Hè perchè u tempu di scola hè a più impurtante per l'educazione. Ci hè ancu un dicenu chì i cumpagni di scola sò megliu educatori di i genitori, perchè anu spusatu, ùn pudete micca discutiri cun elli in a chjave "Mamma, dà, perchè avete a dà ..."

A scola hè un maestru cruel

Semu francu. In relazioni cù i genitori, u zitellu riceve assai e lezioni instructiva, ma spessu ùn sò micca situazione, è sò realizatu solu dopu anni. I parechji guariscenu tuttu, ma i zitelli anu da utilizà più vicinu à a fruntiera di 30 anni, quandu, com'è dettu in l'anecdòta famosa, "era necessariu d'esse à a mo mamma".

À u listessu tempu, anche u fattu chì i patti di cumpurtamentu, e norme è i valori sò venutu principalmenti da a famiglia, sò perceive da parechji pezzi significati, l'ambienti di l'adulescente cuntribuisci ancu à a crianza. Oghje chì i figlioli è ancu i zitelli più giovani sò megliu educatori di i so parenti per i so cumpagni di scola, perchè sò più cruel è più cruel, anu più dolore.

Nisunu di i genitori ùn anu cruelmente rifiutà e dumande è dumande di u so figliolu, cum'è amici. Dunque, in i ghjorni di a scola agghianu u più dolore, ma i lezioni più utili di a vita. Anu venenu in usu più di una volta.

Per a prima volta, u zitellu face cun u fattu chì un qualchissia ùn devi micca, ancu in u kindergarten. Ma questa età pò esse cunsiderata l'età di l'inconscienza. È a cumunione diretta cù quelli chì ùn sò micca esse obligati di sente, capiscenu, chì a ponu avè bisognu à ottenevule - principia solu in a scola.

I cumpagnari di scola in questu pianu sò in fattu i meglius educators per u zitellu, perchè i genitori, perchè anu struitu è ​​ùn si sentenu micca obligatu. Amicizia è attenzioni, cura è odi - tuttu chistu scorri à un ribellu di emozioni è com'è in qualcunu di caleidoscope di situazioni assai sfarenti.

A cumunicazione nantu à ugnunu ind'è a ghjente, è micca cun quelli chì anu più viejo è più impurtanti - questu hè quantu valore in età in scola. I parechji sò zitelli di tuttu, ma "must". Hè bisognu di e lezioni, abbandunà u cimentu, aiuta cù e domiciliu, visitate i mugs è esse boni. Cù quale sanu à toccu à quattru roli, si sente in parechje cun?

I Sisteri è i fratelli sò raramenti ponni o gemelli, per quessa, chì cù tutti i zitelli in cundizzioni diffirenti. Avete più viejo - dà. Sò più ghjovani - ubbidì. E cu cui hè sicuru per pokamerovat è avè un scatte legittimu? Certu, cù megliu maestri di i genitori, cù i so amici di l'escola: hè sicuru per elli per esse u riteniu o per sente cumu si spiecanu à l'autru di a rintra. Puderete dopu questu vera, fà ancu fà una lotta o pokonkurirovat. E questu hè assuciatu cù a terza funzione d'insignamentu di i amici di l'escola - socializazione.

Cumu scopre u vostru locu in u mondu, se qualchinu emittiscenu da ellu (i paisani è i duttori), è altri - da quì à l'inferiu (i fratelli più chjucchi)? Cumu capisci ciò chì vale digià, quale hè degnu? Brave o cobardly, talkative o seriu in silenziu? Cumu cuncetta per risorse limitati - i boni vistimenti, preparate per vèstinu un librettu, o nêve cumpagni chì tirannu à tutti i carusi in u parallelu?

Tuttu chistu hè facilitatu da l'ambiente di l'a scola è a relazione cù l'altri - i listessi studienti. Ah, sti paisi di spiegà in u patrice di a scola - cù chì tendernessezza è smarru malicious, ricullendu dopu anni! E anchi, a capacità di difende l'interessi, cumpete è guadagnà (o apprendre à perdisce), ancu in ambientu di una zitella, apprendre à cooperà - tuttu questu pò esse rializatu solu in a scola.

A goccia di tar in un canna di meli

Di sicuru, parechji anu digià capitu chì i cumpagni di scola sò i meglius educatori, è anchi si sianu despietu in cunparazione cù i genitori, ùn cunnosci micca a misericòrdia. Per quessa, hè assai impurtante ùn solu per liberà u vostru zitellu à u tempu - per dà l'oppurtunità di capiscenu l'altri è di sapè à ellu stessu, i so bisogni è i frontiere. Hè ancu impurtante per vigilate chì sta crianza da a scola ùn crede in qualcosa più. S'ellu "furmazione" rimessa a persecuzione, a guerra; Se un zitellu hè teme di vultà à a scola, se hè intimuritu - hè tratta di un "inimicu" seria più impurtanti. E à questu puntu (o megliu - almenu un pocu prima), ci era una mamma è u babbu. Per difenda l'interessi di u zitellu, per rintra i fronti di ciò chì hè permessa hè micca cusì simplici quantu pare.

Mandate un figliolu o figliolu à a scola è aspetta chì "per ellu (elle) rispundenu", almenu, hè stupidu. Maestri ùn andà da a benezza di l'anima è a vuluntà di fà u mondu un postu megliu. A scola hè chinu d'una persona aggressiva, amargata è resentful. È à u stessu tempu - è i so figlioli. Hè da elli chì vale a pena di difende i zitelli à i so parenti.