I currenti tendenzi di i ghjorni friddi: chì vene in moda in u 2015-2016 invernu

Mira stylish è stà in a tendenza pò ancu esse imbruttatu in ropa cambiante da u capu à i dintorni - assicurà disinatori di moda. Quali fraccionami farà u vestitore di u mondu eleganti di sta risata è chì serà in moda in u 2015-2016 invernu? Avemu cercatu risponde à e dumande in e cullizzioni di i primi marchi è trà e eroine di strada stile.

Fà uncialità: u novu ghjustu debbuli 2015-2016

L'espressione cumanda "tuttu in un jade" chì veni l'invierno seranu più impurtanti ca mai. I culumbetti invernale di e casate di moda di auturità abound with details of the wardrobe, in tissuti da l'altru lacante. E ancu i frastichi ferocenti ùn anu micca scantatu i veri fashionisti, chì anu vistu prubabilmente vistutu vestiti, faldidi è blusivi da l'ultimi collezzione di moda. Ci sò cuntenti cù u vestitu eccettu nìvule Dolce & Gabbana, labellita in trimu à Chloe, l'incevuli in salami di Valentino è di lavori franchi da Alexander McQueen.

Tuttu a listessa casa di moda Alexander McQueen brillanti hà sappiutu di simulà u curdisete in bizzaglia. Guardianu nè cù una manera impurtante insicurata veramente aristocrática è noble.

Grazie à e donne di moda da e pagine di i cronichi stile, l'indumenti cusì ponu praticà è versatili. Fate liberate di cunghjilla di fetta di bocca dilata cù sudore di stile, sweaters e sweaters calzoni. E vìdiri vistutu rossu rossu nantu à i ghjuvelli recti i ghjustu recta. In questu "frambughimentu" ùn hè micca terribeddu friddu.

A scupperetta di a avutra: robba in u patchwork stilu

Un stile di stile ricanu è abbitanti chì hà abbandunatu - in più chì ci hè una tendenza in questa stagione fredda. In vista di a moda cunfronta l'otoño-invernu 2015-2016, pare chì assai modelli ùn hà micca pussutu un solu pezzu di materiale, è a maiò parte di l'imbiancatura hè statu cutucatu da i restos di diverse textures è i culori di tessili. In ogni casu, accunsentiscenu - hè quarchi cosa in questa decisione!

Ciò chì dicenu - ancu i designer di capelli di u pelle now look more like quilt than the luxurious and expensive object of a winter wardrobe! Ma in u 2015-2016 invernu, questa hè esattamente ciò chì serà in moda!

E ancu à i vestiti amici è cusì cómodu - jeans, cum'è turnatu, pudete applicà un attellu di a moda "patchwork". Ei modi sò digià in u centru assicurate questa tendenza, ancu senza aspittà u primu friddu di l'inguernu. Sò pronti per esse esperimenti di moda?

Ùn vi scurdate micca di i accesorios! Prima di tutti, cunquistanu corpu è attruranu l'ùacchi di bumbudelli rigori è brillanti, "cullati" da parechji materiali. Ancu una marca stretta è cunzuravulosa Chanel hà decisu à amuse i so fannini cù bossu inusual cù cunfizziunati deliberatamenti cunnessione è i persone per sempre.

Cosa sera in moda in u 2015-2016 invernu: tendenza asimmetrica

U spalla libera ùn hè impratica? "Forsi ... Ma hè modellu è insitu! Inoltre, famosi diseggiani chjudi u so bagnu asimmetricu di i tessuti di tedesci calzoni è di u linu. Allora, ancu in u invierno, hè quasi impussibile di cunghjelà in questu un vistitu ... Perchè un capo di calza in moda è un capeddu d'ovince hè un supplementu mandatu à una nova cosa cusì eleganti. Esempi di l'estilu "asimetru" dirittu à - in i cullezzione di Stella McCartney è Celine.

Chì avete aduprà à moda in u 2015-2016 invernu da e cose cuncetti in modu eccessum? - Eccu, amata di tutti i faldidi! Hè tutale feminale è bello ... Hè ancu insosu se a fuglietta hè in un stile asimmetricu.

Ola di Getty: moda per a pelle

Hè statu literatu in i costi faciani nantu à u 2013 di l'ingaghjate innucenti. Lama, capelli, foxti, fox ... À l'ardenti difettori di a natura, sta tendenza hà causatu resinimentu. Ma l'aderbadori di a so maestà di a moda sò digià in prumessa d'acquistà creazioni "sgaggy" di Jason Wu, Louis Vuitton, Fendi è altri sapienti ricunnisciuti di pirsi carichi.

E ancu i scarpi, anticipannu l'accenti di u friddu, sò vistutu di fur. Di sicuru, i mues inverno da Maison Margiela o una cumminazzioni di l'exciiti bundle è l'unction da Antonio Marras sò una manera di curiosa. Ma l'attenzione generale è micca i priddi frischi sò un prumutu digne in questu "Spirim esperimentu".

E accussì adoratore fetiticu di tutte e donne di moda - u fugliale di donne - hè ancu un'immaginu di "invierno", rinfriscatu cù u pelle. È da questu, allughjendu à a patrona ùn solu un piacè esteticu, ma ancu sensibilizazioni tattili piacevuli.