Summer shoes-2013

L'estiu hè un tempu per a diversità, colori brillanti è esperimenti di moda. Hè appruvatu versu questa ora di l'annu ùn solu per vìviri vistiti pocu luminoso, ma ancu per fighjanu in i scarpi còmoli è ghjovani. Tradizionalmente, i scarpi di l'estivi sò qualcosa insignificanti è minima, chì dà a donna una ligernità è un charm intruparente. Ci sò assai picchì sò sandali, flip flops, sandali, sabbi aperti è meddi, calzini di ballet di materiale di tela, sapelli di ballet di gomma è parechje altre tipi di calzarii di donna.


A tendenza di sta staggione sò cunfurmata, lumera, veru espadrilles, chì saranu stati boni nantu à a fata di donna. Puderanu è purtati cun jeans, sarafani di luci, shorts jubilativi o fugliali flirty. Questa hè una bona opcione per i camini d'estiu, i pesti in i so sapori caldi di respira, è a mancanza di un attrezzu feste stu tipu di calzola d'estiu più versatile. In un viaghju espadrilles diventerà u vostru satellu indispensabile, è a chiuvuli ùn anu aghjustatu u so apparenza.

Hè assai tipu popularu di calzature à l'estiu di 2013 saranu espadrilles nantu à una falza - oghji sò purtati da parechji raggette chì ùn seguitanu micca a moda in una moda. In generale, ogni pezzu per un falu hè bella, di moda è confortable. U putu è più universale cum'è u talellu, perchè vene à parechji giovani. Tali calzari si trovanu assai nantu à a perna è si sò sottumessi à qualsiasi mudelli di vistimenti: "kezhual", sport o classichi. Quandu sceglite cusì calzature, avete bisognu à prisentallu à u culore, u materiale, à l'altitudine di a cuzza.

A moda ancu questu estiu sò sandali, spicialmenti sandali, gladiatori. Fighjenu fermu nantu à a perna, se selezziunate un colore biancu, sera perfettamenti accentu u so tatu. Ogni buttigli di sandali altru pò ancu esse animali in un vestitori di donna. E sti calzini sò fittezzi sottu vestiti, sarafan faldes cù un largu di ghjinochju in fondu.

I calzate sò sempre è stà u calzari più amatu. Quì, a forma di u calcitoninu, u culore, u stile di u sole è u materiale da quandu u calzature hè fatta hè impurtante. Puderanu esse scurtati sottu ogni vestitu è ​​i scarpi sò sempre un aghjuntu cumplicatu à a vostra imagine è a decorazione di qualchi gemme. L'estiu di una scelta megliu di e camicie aperti abbicinati di materiali naturali, perchè i vostri poni pò respira è ùn pò micca stancu.

A novità di a prima staciuni era stivali d'istivali, questu annu tornanu novu l'attinzioni di e donne di a moda. Questu hè una bona scelta per l'imaghjina di u so ghjornu, i botta d'argentu si sianu adattati si trova un vistitu o ghjuvelli. A varietà di culore hè diversa - da u biancu è u marrone in questa scala scarlatta. L'scelta di i scarpi in i nostri magazines hè bella, ma i prezzi pruposti a so dispunibilità.

I sandali sò sempre sempre in moda, perchè pò esse assai diversi ùn solu in u culore, ma in stile è forma. Disegnaturi sò annunziati annantu à creazione è creanu più di mudelli urigginali di sandali. Puderanu nantu à una falza o nantu à una sola lisca, nantu à un puntu ghjuvatu o à un quadru. Pudete fà sceltu in favore di qualse di l'opcions.

Bellezza o comodità?

E stufa di stiva, per suprattuttu, deve esse un bonu luminu petite, dopu à quandu, quandu, si ùn in l'estiu, pudete fà di cunfurmà cù una varietà di culori è di tessili? Tuttavia, ùn scurdate micca chì a cunvenzione hè a più impurtante in u calzari. Si vulete chì i vostri pierre si andonu senza fatigue attraversu parechji posti interessanti, chjamate l'attenti à i scarpi chì, in u primu locu, sia cunfortu. Tutti sò stessi, in l'estiu i nostri petti stancu ancu più di quellu chì in qualsiasi altri tempi di l'annu - questu hè affettatu direttu da u caldu di u veranu, è di a cundizione generale di u corpu.

Paga è attentu à i mudeli prisentati da i principali cumpagnie di i scarpi - anu da sempre u pudete piacè per piacevi cù a so qualità. I prezzi di ste calce, per suprattuttu, sopra à l'averageità, ma per una bona scarpa, hè un piace per dà micca soldi. Ma i vostri zuttati sò immensamente grati.

Quali colori sò in moda?

Quelli chì parechji mudelli di scarpi sò cuntrullati, e tanti fiori sò oghji presentati in toli è scarpi. I culori più famusi di u staghjunamentu sò: smarenu, corallo, succoso rosso, blu profonda, beige. Sempre pertinenti sò, sicuru, bianchi è bianchi. A domanda iguale hè divirtita da cumminazzioni di parechji culura cusciosa - verde, corallo, blu, biancu. Stu calzature hè assai universale - pò esse vistutu per ogni vistitu d'uttene, trembili è brillanti.