Famiglia felice

Spessu, i omi è e donne più di trenta mette di sughjettu di penseru: "Pudete i vostri golosini, scavalca, strive, ottene, è, avete quasi tuttu ciò chì puderebbenu sognu di ... Perchè parechje persone hè vacante. E infeliz. "

Quandu chjamà una tale persone chì pensanu à u periodu passatu di u tempu chì anu assolutu i so scopi, raramente si ricordanu di nunda in tuttu. Hè più precisamente, a memoria ricette sta maghjina formale di l'eventi, una persona cunsuleghja, chì hè assai fattu, si feliciteghja mentri à quellu chì hè stata ottinutu, ma i ricordi "ùn ci micca caldu". E questu hè l'essenza di u prublema - a vita ùn era micca stata, ma passe à traversu, anch'elli in pressu è agitate, in parechni modu hè statu denegatu, in parechji rispetti, hè stata postu una cruciera. E da i rializazioni è ùn ci hè nuddu piacè. Ancu i zitelli è a famiglia vogliu turnu in rutina - sempre, una persona "righjittatu" un casale, hà pruduttu u zitellu, ma a maiò vita hè quì chì hè custituitu un prucessu! È hè digià "bored", hà bisognu di novi scopi, novi "cunquisti".


Avemu bisognu à nome di una categurìa di persone, cum'è resultanti, è l'altru prucessu. Sò furmati in modu diffirenti. U psicologu di u resultante hè in risurrezzione constante di a sucetà, i genitori, parenti: avete bisognu di questu quì è di questu, o avete da esse cunsideratu un fallimentu. U risultatu ùn sà micca manera di cuntintà cù ciò chì hè, ùn hè sempri dissatisfettatu cun ellu, cù u so standard di vita, si compara cun versus l'altri (quandu i so parenti hà più probabbilmenti cumparatu). Hè per quessa chì ci hè sempre una persona o qualchissia chì ùn li permettenu micca di viva in pausania, furzò per fassi mette ognunu mai più altu è per ghjallà cù tutti i so putenzi. A vulnerabilità di sta pusizione hè chì una tale persona ùn ùn hè micca sempre tempu suffirenziu è vulete pensà: sò questi i so scopi? È ùn hà bisognu di avè u fattu di ciò ch'ellu aggradisce? Dopu tuttu, i bisogni di tutti sò veramenti diferenti. E senza avè u tempu di penserà se ellu hà bisognu di ricerche di a ricchezza o ind'u statu indirmatu, o ancu a famiglia, a resultantiva si trova un ostju di idee chì si ponu cuntradite u so aspirazioni subconscious. Dopu tuttu, ogni persona in u subconsciousu hà una scelta di i veri desideri, se ti piace - a so missione in stu mondu. Ma ùn ci hè nimu à pensà à questu.

Liliana, una donna di a sucità riprisentata. U so maritu hè un omu di rispunsabilità, hè u dirittore di una reta di salone di bellezza. Ambas aspiravanu à a prusperità, prestuvanu a "piglià a so propria", chì includeu soldi, a creazione di una famiglia è u nàscita di un zitellu. E di colpu, à l'età di thirty-one, Liliana rende chì ùn cunnosci micca a so figliola addevu, chì "per qualchì raghjolu" hà iniziatu aduprà droghe! E "per qualchissimuni" ùn capisce micca à tuttu, perchè u so maritu hà diventatu indifferenti à ella. Puderà facilmente un listinu di tuttu ciò chì hà sappiutu, ma ùn ponu rispùnziu solu a quistione di quale gustu u so maritu hà ciò chì hè veramente propriu, cumu si allonga, cum'è ella hè per ellu una donna stata astratta. È annantu à u so anniversariu Duverà tutti i stessi rosoli, ma ella ùn piace micca. U so album hè chjucu di ritratti di i paesati esotico, ma quandu aghju dumandate per discrinu un momentu romanticu, un mumentu di unità riali - accumincia a chianciri. Perchè u memoria hè silente. Ùn risparmià micca un appartamentu di dui storii in Sokolniki, nè di trè capelli di viscotta, nè ancu u so stessu affari - postu tuttu, ùn hè micca elettu. Perchè hè "prestige, rendibile, stabilu".


U prublema cù tutti i risultati hè l'avventura, a fatigue da quale u circundanu, un desegentu constantu di cambià l'associ (cù tuttu ciò chì / chì hè stata vittata, hè necessariu sempre) è l'stabilimentu chì u mondu esternu deve devene constantemente incitanti - novi "cinghjali", divertimentu, merluzza. Quandu Milan Kundera scrivìu ca a velocità hè direttamente proporzionale à a forza di l'oblitzione. Questu significa chì u più veloce passendu a vita, u menu ricuvemu è u poviru u nostru munnu internu, mentri una persona chì vole à veramente a sà i rivolvii infalletamente, sforza ogni passu, ogni memoria o muvimentu mentale, ogni u vostru suspiru.

U prucessu hè ancu creatu da interessu in u so "I" propiu. Per ellu, u principiu di "cunuscene micca" ùn hè micca una frase vittima. In più di interessu in ellu stessu, ùn hà micca menu interessu in u mondu. Ùn si pruteghja, è perchè sappieghja tuttu ciò chì hè più profonda chì u so avversu. Hè u guvernu prucessu chì pò disfà di un so cumpagnu di parechji anni è ùn cunnosci micca a parolla "avutu", pò assittà à un lettu per un paru d'ori, avè una decisione brillanti in u campu di l'affari è svegliate dumane rico. Hè u "cori di u destinatu", chì hè furtunatu, perchè in a rialità, u sicrettu hè simplice: ùn ùn hà prestitu in nudda parte, è per questu gestisce l'attribuisce a cume è in correttu utilizà a so capacità è a pussibulità di u mondu. A so filusufìa hè simplice: ogni mumentu di a vita deve esse gudutu, perchè u vidu ùn hè micca!

Maxim - oghje in creazione dumandata alta. À u primu, a so strada ùn era micca faciuli: cercatu per un tempu assai, rifiutò di travaglià induve ùn hà micca gustatu, era cuntentu di u picculu. In ogni casu, cun una ànima facennu stu travagliu, in quale era realment in amore, dopu un pocu tempu hà sappiutu trasfurmà. E cuminciaru à investisce in publicità i so idee è solu solu. Un paru anni dopu, un sociu truvò, pronta per invistisce in un cummettu cumuni. Ghjè andatu cusì, ci hè prosperità. Puderaghju cumprà una casa, per fà un caru. Dopu qualchì tempu, u mette è a "donna di i sogni". Chì ghjè interessante hè chì Maxim guida un modu di vita vicinu chjucu, si mette parechje persone à l'imaghjini, custruisce i soluzioni di computer per elli. Una bona parte di travagli in casa, u figliolu novu nascitu. E ùn ùn hà prestitu in nudda parte. Hè piace per vede ellu - hè felice.


A razza per u risultatu , chì ùn era micca entrutu in modu cumminu, pò esse paragunate à una reazione neurótica: a ghjente pare avete scappatu di elli, s'amagge wara li rializazioni, cum'è se vulete dì "miranu à mè, ùn pò micca avè nuddienti, mi furnu à voi tutti, Aghju tutte sia, rispettuosni! "E sona cum'è un chianci per aiutà. Perchè ghjè per questu hè spessu u scantu - u timore di u ventu internu, u scantu di subestimàlii di l'altri, è ghjè chì una tale persona ùn hè micca cunfidendu in ellu stessu; altri ùn deve esse campatu cumu vole. E ùn avia micca cura ciò chì l'altri pensanu. Ma se ùn ci hè natu un sapere internu di ellu stessu, ùn ci hè nisun sensu di a rightness internu - pudete solu l'arraggiate da a verità da a razza dopu i risultati. Quandu u principale ùn hè micca esse solu cun sè stessu.