I fiori di carta cù e so mani

I donne sò generalmente chjamati natura crescente è creativa. Iddi, cum'è regula, vulete crià, migliurà, decore è migliurà qualcosa. Ancu assai simili di participà i zitelli in u prucessu creattivu, è micca solu a so propria, ma ancu stranieri. In ogni donna sò parechje pedagogichi. Hè assai fimmate di e mamma, avè è untu di trattà cù i zitelli di tutti i tipi di articuli. Chì ùn solu ùn facenu tuttu u ghjornu, ùn sò micca preparà i so figlioli, è cusì, è articulu, è embruiter, è sculpt, è scrive è fà.


I fiori di carta cù e so mani

Eppuru, se vulete calma u vostru ardore creativu, per utilizà a vostra passione pedagogica per portà i zitelli à u mondu di a bellezza, proposu à realizà si per fà e fiori di carta, chì faremu cù i nostri propri mani. Ùn ci hè bisognu di avè un abbilitatu speciale, è i materiali seranu usati in u più cumuni, ma u prucessu di produzione serà divertitu per i zitelli è per voi. Chì ghjè interessante in articuli articuli fatti artìculi? A più impurtante hè chì i materii sò accessibili. E ancu interessante hè a varietà di tecniche - questu quilling, origami, kusudama è paper-plastic. Tuttu chistu hè fattu di carta culurita, corrugata o tissu. I figlioli adammu di fà un tale fiori comu rigalu à i so genitori.

Rosette fatta di carta


Per pruducia questi culori, bisognu di carta di culore di culori, un lapisu è un scissors. U travagliu hè phased.

  1. Hè necessariu di cutà un papìttu da un carta, i costi di quali sò uguali di 10 centimetri.
  2. In u quadru induve un spirale di linea sali, u principiu di chì deve passà da u centru, purtate à u puntu di a piazza. Da u cippu di u paperu, hè necessariu di sculari un segmentu per ch'ellu hè perpendicularu à a linea di a revuluzione annonda.
  3. Allora tagliò u spirale nantu à a linea.
  4. Accuminciannu di l'end de l'espirale, questa hè a rùbbrica chì hè scritta quì sopra, vi tocca à rotulu in un rotulu. U spirale ci vole à curl up in una rosula.

Nuvot nostra flor è prestu. Questi rosoli fatti di carta sò assai adattati per a fine ornamentale, per volumi di felicità è di bouquets. E se sti culori di cola di sti rami, vi riceverete una grande cumuzioni in u stilu Japanese.

Facennu i fiori di u papelu tisoru

A tecnica hè ancu assai faciule, ancu pè i zitelli. Sti fiori mirani assai gentelli, sò inturnucesi è assai ariani, cum'è fabulosa. Preparate un paper tissu, bola pinpunata, filatu fino è moltu. A manu anu ancu esse una lana di cuttuni, cola, millet croup, cinta floristica.

Fighemu i primi stamens. Per fà quessa, aghjustemu u filatu in segmenti di cinque o sete centimetri. À a punta di ogni zicchinu, vindemu un petite lana di cottò, rintrappu tra i dete. Aggherou a porcu bianca di u filatu cun un paper tissue di colore biancu. Ammessu cù u tippu di lana di cotto dipped in cola, è dopu in u millet. Dalelezduet fate ghjudicate per i fiori è ancu da u filatu, chì hè strappatu in una cinta floristica. Apruppu ottanta stamensi sò assuciati à ogni filu, i cunghjuntà è embolui cù una cinta fiurali. Ora facemu i petali. Aghjustate i rettangoli di stampuesi di pezzi, chì i costi devini esse rispittendu à cinque è deci centimetri. Pudemu un bagnu nantu à u paper è l'impruviò a meza. Fighjemu a fini di u rettangulu è piglià u ballu. U calyx hè una tazza, chì hà dui cunsiglii sbersi di carta di ghjiornu. Aggiuglianu i lupiche in u filatu, appiegazione cunstituzioni, è dopu emmetta à ogni petali cù una cinta floristica. Tagliemu tagliate l'arme nantu à l'esterniu è i cunsigliu. I nostri fabulosi fiori sò pronti!

Peonia fatta di carta corrugata

Ùn sò micca solu chì i zitelli gustaranu à fà di carta corrugata, artigliisti qualificatu ti piaci à falla stu materialu, è l'hanu cù gran piaciri, per culpa di fiori di carta corrugata sò particularmente belli. Pudete fà roselli, liriosi, crocuses, peonii è assai altri fiori chì vede assai naturali, alcune qualchì suprana chì re d'i veri. Per fà sicura di questu, pruvamu a fà una peonia.

Per a nostra fabricazioni avemu bisognu:

Tagliemu i petali di a forma oblunga in modu chì i canteri sò stretti, è l'arme anch'elli sò riunati ondulati. Per fà una sola floritura, avete bisognu di preparalli catorci petali, l'altura di ognunu di duverebbe devanu circa vechji centimuli. In seguitu, tagliate u papetu verde duppia duppia per ogni una di i fiori. Strips, una larghezza di deci è una durata di cinquanta centimetri, cut out of yellow paper. Hè necessariu di piglià un nuanciu - i spazzi per i petali è a folla sò stampati in sicretu u scontu di partitu di u paper. Per esse u granu granu si prisentanu paralelamente à u largu latinu di a strisu quand'elli facìanu chjami olii, svolge u paper. Scopre u filatu cù una tela floristica, mentri pocu pulling e smariscenu. Strips di carta gialli sò stampati in tale manera chì, in una parte, hè acquistatu un capu, un terzu l'anch'ellu di a striscia. In seguitu, avemu strappatu i tezzi di u tagliu cù u metu sbuffulatu, allughjatu da l'ettari incù u fringe.

Figuratu tuttu cù una cinta di cinta, forma a petali. Purtate stretchà a larghezza, facenu curly. L'adesivu ritene i petali à u troncu in modu chì uni pochi punti sò ottenuti. Ricerche e petali, dà a fiorita una apre naturali. Allora aghjunghjeghja u filu di e foglie, chì avemu digià strappatu in filossu di cinta è pegà. L'effettu di i vini hè fatta da u papatu pugghju nantu à u filatu. Pudete ancu caccià u papjetu in modu chì l'arghjintedda di e foglie sianu chjappi. Agghioru u foglie à i nostri tigri è i nostri magnificu piongots!