Ferramenti ricordi da vetru

Ogni festa, hè un anniversariu, u 8 di marzu, u ghjornu di a firma o simpricamente un segnu di rispettu hè sempre accumpagnatu da a presentazione di un rigalu. E rigali sò diverse. Ma cumu si dice, ùn hè micca u regnu stessu chì hè impurtante, ma u signu di attenzione. Oghje, parleremu di rigali di u vitru.

Vetri di vetru

U ricordi di u vetru sò rapprisentati da una varietà chì sguaiate l'ochji. Pò esse un bouquet di vetri, è un vaso bellezza indescribable. Figurine spumante di u cristalu assai bonu, è di parechji animali nantu à u vetru culuritu ùn sò micca pigliate l'ochji. Basatu nantu à a tecnulugia di a pruduzzioni di figurini, vi vede cusì com'è altri ricordi di vetru.

Li figuri di vetchju pò esse uomini, cum'è un signu di u zodiacu o animali, quellu chì hà u so simbolicu stessu. Per esempiu, ogniddi chì un sapone hè un simbulu di ricchezza, un cane hè un simbulu di fideltà, devozione è aiutà. Ogni annu di quelli ricordi sarà un rigalu eccezziunale - unicu, uriginale è inspiuranti di gioia.

Cumu fà un souvenir di vetro

U più interessante da i figuri di vetru hè chì sò tutte e diversità assuluta, ancu s'ellu sò fatti da un maestru. U fattu hè chì ogni figura hè fatta da mane è hè semplice semplice mancu fà fà parechji figuri.

U prucessu di fabricà qualchì cristalerie hè assai ingumentu è ancu periculosu in parechji casi. Inoltre, avete bisogna avè un forte endurance, per sente per ora è sopra a figura. In più di u precedente, u mastru vitru chì hà da avè un gustu artisticu è un attitudine veloci. Succece chì quandu va à fà una figura, in u prucessu di travaglià nantu à a mossa vera cumpretamente diversa.

Comu accuminzava, avà prima prime circà u locu di travagliu di parechji raggi, per ùn avè micca toccu u vetru. In u locu, cunvene per u maestru, si ponu vetrogliu l'ùsmil necessari, a largità è a grossa. Glasstrodote - una vignetta di 30-40 cm di largo è 3-6 mm di diàmitru, fatta di vitru colore. Allora, u maestru spece una furmagliu speciale, chì, sottu a influenze di e altitudini temperaturi, funni u vetru, piglià duie piazzi di vetru necessariu è i calori nantu à u quemadoru à un statu plasticu. Avà tuttu hè prestu per u travagliu. Utilizà u so cunniscenza è e so cumpetenze, u maestru fa un pezzu di vetru da u vetru, per esempiu, u corpu di un insettu, in u prucessu di u travagliu chì dà u corpu a forma necessaria. Dopu questu, i darts di un spessu diffesu sò selezziunati, da quale si sò stati a paws è a testa di a figura. Ancu chjappu, è sguillate à u corpu. Dopu questu, a figura hè datu l'aspettu è l'espressione di a fàccia, aghjunghje l'ochji, l'aricchi, i vestiti o altre elementi necessarii. À u listessu tempu pigghianu u culore di i darts.

Quandu a figura hè tutta sana, hè stata frutera è scrive per un matrimoniu. Questu hè fattu solu. Dopu chì a figura hè stata rifiutu - hè inspeccionata currettamente. Se u vetru era d'alta qualità è u maestru ùn hà micca fattu alcagerà, allura a figura pò esse cunsiderata pronta. Se alcune parechji errretti anu fatta, i craciuti forti pò esse vistu nentru à a figura durante l'esame. Un ghjucatu hè retechutu. Dopu à a sperienza, l'esperienza di u patronu è u fattu chì a figura di quella complechità ch'eddu hè da fà, u tempu di fabricazione pò piglià da 20 minuti à parechji ori. Ma vale a pena.

Appressu à appruduciutu à u listessu schegnu, souvenirs such as vase, ghjoculi di Natale sò fatti. Solu in questu casu, per fà una cavità prisenta, u vetru hè simplicemente inflatu.

Ci hè ancu un tipu di ricordi, chì sò principalamenti dati à i partinarii di cummerciale. Per fà quì, prima un pezzu di vetru di una certa forma ordinata hè u cast. Dopu, aduprate una installazione laser, una gravure hè fatta dentro di u blocu di vetru - una inscription, un emblema o ancu un ritrattu. In una parola, tuttu ciò chì voi. E tutte l'imaghjini in u vetru sò fatti in u 3D.

Vidite sò un donu chì pò esse solu u porporatore di ricordi piacè di a vostra vita, o forsi un seriu link in a cullizzioni di cullizzioni. Ma ùn importa micca quella soluzione truvate u ricordu, i ricordi piace l'ochju è sò aggradèvuli cum'è rigalu.