Un cunsigliu per prutege i diritti di u paci

In ocasioni, per una operazione sbagliata o di diagnostica incorrectamente diagnostica, u destinu di a persona è a famiglia generale discu. Ma qualchì unsi anni avianu una putenza contru un mèdicu era impussibile: hè struitu chì era impussibile di guadagnà stu casu in tribunale. Scupremu tutte cunsiglii à prutege i diritti di u paci.

Cù quantità un costu di u corpu?

Lu paci era vultatu à u duttore per avè un avorru. Durante a cirurgia, u ghjinercu hà daveratu u corpu. U pacienti ùn era infurmatu nantu à questu quì è hè statu mandatu à a sala per esce per un extracte. A donna amenta di u dulore è di a pesantia in l'abdomen. Un altru mèdru durante u detour discovered a significant loss of blood and, per salvà a vita di a donna, era furzata à rinunzià l'utru.


Ciò chì hè sbagliatu cù u duttore?

U duttore chì hà realizatu l'abortu avianu a corriggiri u danu à u corpu finu di l'utru (cusì i tessuti) è adjudicà à u paci di i riscosi possibbili à a so salute. Ùn hà micca fattu questu, chì hà purtatu à a perdita di l'ominu genitali di u paci. Perde l'oppurtunità di avè i figlioli, a vita di a famiglia hè stata distrutta - u so maritu l'abbandunò. Siccome, sicondu u Codice Penitariu, a gravità di stu criminu ùn hè micca ghjustu, è u tempu per u cunsiderazione da a prosecca era longu (quasi quattru anni), u tempu durante u quale era pussibbili di fà una copia di cullega finita, è l'affari di u prufessore mandò documenti à u tribunale per inizià prucessi penali . Dipoi per a prutezzione di i diritti di u sughjettu sò furnuti da a tribunale è, in casu di non-esecutà d'ordini, punizzioni da punizzioni judiciale.


A tribunale era accumpagnata da difficultà: i medichi mèdii chì anu realizatu l'eccettu forensicu, in un prucessu ripetitu, cuminciaru à abbandunà u so testimoniu previ. Hè per quessa, era necessariu d'involucra parte di l'altri esperti (u costu di esami per l'oghje hè di 2,5 mil UAH, hè pagatu da u paci). Ricunniscìanu tutti i pussibuli cunsiglii à prutezzione di i diritti di u paci, chì a donna hà patitu feriti eterna, è a corte hà stimatu a so dannu morale à 20 mila hryvnia. Sfurtunatamente, ùn hè micca compensata per u danu materiale, perchè u paci ùn hà micca cullatu i documenti necessarii per questu, per esempiu, cuntrolli per a compra di medicini, viaghji di viaghju per un viaghju à a corte. Cù u riguard'à l'issueu è cunsiglii à prutege i diritti di u paci, contru à qualchissimu una demanda - una istituzione medica o un medico, ricordu à tutti i mio cliente chì aghju sceglia una istituzione medica cum'è un accusatu. Perchè l'urganizazione hè capaci di attribuisce e fondi da u so pressu o prugettu di un pagamentu per l'annu dopu. E da u duttore, hè assai difficiuli d'ottene soldi - questi pagamenti sò spazii scanty, è a so ricumpensa hè assai longa. Per d 'altra banda, l'uspitalu hè u dirittu di fà ricerche à stu duttore chì hà rializatu questu ammontu à l'istituzione da u so salari in pagamenti. Ma ùn cunniscite micca, una sola istituzione medica, unni hè questu questu dirittu.


U Casu di u Scorch

In u spitali distrittu, dopu una frattura di u pede, una donna hè stata cun una custruzzione di metallo in a so pota, chì deve prumove di prumove a bona fusioni di l'ossu. Dopu chì l'ossu hè cunsolidatu, a struttura hè eliminata da u corpu. Ma in u cursu di l'operazione, a testa di un vinu metalicu di 7 metri, chì era parti di u disignu, cascò è ùn era micca eliminatu da a perra. U pacienti ùn era infurmatu nantu à questu quì è hè statu spornitu da u ospitalu per salutariu. Chì cunsiglii per a prutezzione di i diritti di u paci di piglià in stu casu?

Per un criaturu di l'ossigghiu megliu, a donna era prescribed procedures fisici, cumpresu l'usu di corrente elettrica. "Per mè, cum'è avvucatu, s'ellu ùn hè micca una besta di medichi, allura a tortura hè sicura. Dopu tuttu, tutti i maladieti sò dumandatu à rinfreschi ancu u ghjuvellu di metalli prima di stu procedimentu, perchè l'alta ùn porta micca u dolore. Un torrente in a perna hè un pezzu essenziali di metallo, un cunduttenti cuntinuante di l'electricità. Quelli chì puderebbe reutilizà di u dolore ùn eccitanu à i duttori, è dopu a scumunicazione di ragiò X hè statu muruta una stampa senza u minimu traccia di un corpu straneru in a pierna. Ci era una desinformazione cumpleta è una mutazza flagrante di i medichi.

Ùn puderà sustene u dulore fisicu trè mesi, u sughjettu turnò in un altru hospitalu per esaminà. L'istituzione era tutta a strada. Ci era scandalizatu da a nutizia chì ci era un vitture metallu in a so fama, è ricumandenu a cirugia. Una demanda hè stata archivita, è a donna hà venutu u casu, chì l'avucatu pruvò chì i medichi ùn avè micca infurmatu nantu à u statu veru di a so salute, ciò chì hà causatu u danu materiale è moralu.

A dichjarazione di i diritti umani dice chì una persona hà u dirittu di rimettivu di sufrimentu fisicu si a tali aiuta pò esse provista. U pacchju hà ricevutu 10 mil Hryvnia murali è 200 compensazione materiale Hryvnia. L'ultimu ammontu hè un'agricultura caritativa, chì a donna hà pagatu com'è u tarifiu volontariu è obligatoriu prima di l'operazione. Ùn hè micca sicretu chì parechji in l'uspitalu sò dumandatu à cuntribuisce una quantità à u cuddaru cum'è una carità. Ma pochi pezza ùn sapemu chì pò esse ritruvatu in u tribunale. U Corti Costituzziunali di u Ucrania ponu dettu chì i soldi cuntribuitu da u paci à a desk cash deskrittrice di l'istituzione medica cum'è una accolta caritativa direttamente prima, durante o immediatament dopu a intervenzione medica pò esse ricunnisciuta da a tribunale cum'è pagamentu obligatoriu di servizii medichi - se u pacallu prumesse ufficiale.


Qualchidia

In u spitali di a cità di Kiev in u dipartimentu pagatu di a dentistria, u paci era à un prucidiu caru - implantazione di denti. Hè struitu, i so denti eranu impiegati. E dopu un pocu tempu ci era un rejetu è una distruzzioni parali di u mandibula. U paciistu tramandò immediatamente a tribunale. Chì cunsiglii per a prutezzione di i diritti di u paci di cunsiglià?

L'ecru assicuratu chì u duttore avia ragiunati per nemmenu l'interventu mediu patientu - contraindicazioni significanti à u prucedimentu d'implantazione. Ci hè chì, ancu prima di u mumentu di e prustituichi, l'omu hè diagnosticatu da "malatie periodontal" plus parechje malatie bone concomitant. Questa impiegazione impinìvule impositu, perchè era necessariu un procedimentu di perforazione chì implicava distruzzione addiziale di l'ossu enfer. Questa informazione i medichi apprezzati deliberatamenti da u paci, cum'è avutu cun un pagu generoso è ùn avè micca avvertimentu di i risichi per salute.

U primu capu era persu, durante l'avutri avucatu pruvò chì a decisione di u tribunale era incorrecte, perchè u paci era natuvatu u dirittu à l'esame medica. Dopu tuttu, solu l'expert forensicu hà l'autorità per determinar si i prucessi anu asignatu adattu è per stabilisce una relazione cause-effect entre u fattu di l'intervenzione medica è u danni à u corpu. Durante a seconda reviewe, stava realizatu un scrutine forensicu meditatu, in quantu à una scrittura forensica, chì a vittima hè stata sospetta di sustituisce una carta medica per i medichi. Unu in u quale hè statu registratu u postu fattu chì u paci era avvistatu di riscosu per a risidenza di a rispechja si dichjarò micca validu.

Pruvisione medicale forensica hà concluu chì u paci di rinfurzà per i razze di sanità ùn deve micca sottumessu à sta prucedura, o duve a piglià a cunferma scritta chì capisce claramente i risichi possibbili di cunsiglii à prutezzione di i diritti di u paci. A compensazione à u paci era di circa 40 mila hryvnia.