I nomi di i pittori invitati Pitti Uomo

L'urganizatori di a famosa pratica Pitti Uomo, chì questu annu sarà in Florenza da u 16 à u 19 ghjennaghju, cum'è a solitu, intriga i so invitati è i visitanti senza svelarà tutti i carti finu à u principiu di l'evenimentu. A volte sò solu l'infurmazioni di una parte di l'infurmazione nantu à u prugramma, chì calune l'interessu publicu. Cusì, pocu pocu tempu i nomi di i participanti di u prugramma speziale di l'esposizione si fanu cunnisciutu.

Prima, hè Moschino, chì per a prima volta da l'appuntamentu di u direttore creativu di a marca, Jeremy Scott, prisentà a cullezione d'un omu in Italia. L'urganizatori di Pitti Uomo spiechanu l'intaressu in a creazione di Jeremy cù l'uriginale è a mudernità di i so opiri.

U secondu, u modellu di moda canadique Thomas Tait, educatu à u College di San Martins, porta a cullabura di a donna di Londra, induve creà oghje. L'urganizatori di l'esposizione anu dichjaratu chì sta cullizzioni sarà spetta in i posti spiciali, ma in ciò chì, mentre chì mantene à secreze.

Tercero, per a prima volta u dirittore creatore di Kilgour Carlo Brandelli vi mostrarà i so opiri in Italia.

Finalmente, i visitori à a mostra vanu l'exposu dedicatu à i travagli di Nino Cherruti, di i so studienti sò parechji formaggi talentu - per esempiu, Giorgio Armani. I visitori viranu ciò chì revelanu a creatività, idee è stile di u grande designer italià. U curatoru di l'esprissioni hè stata Cherruti, chì hè questu ora di 85 anni.