In Bonn una nova retrospectiva di Karl Lagerfeld

Trè ghjorni dopu in u Museu Bundeskunsthalle a Bonn, abra un expositu a grande scelte di u travagliu di u Couturier legendariu, chì senza esaggeramentu pò esse chjamatu una era sana in a storia di a moda. Questu hè u Karl Ungered Lagerfeld, chì hà cunsacratu più di 50 anni di a so vita à a so moda, chì cuntinueghja à creà, expandendu u so campu di attività in tuttu u tempu.

U dilatoriatu, u designer di l'accessori è l'interiors, u fotografu, l'operatore di video è u direttore di i campagni promoci vivaci è i spezie più espectaculari - u talentu di Lagerfeld hè cusì multifestazione chì nisuna exhibenza cuntene tuttu i so idee è i rializazioni.

In retrospettive, esse presentati più di 120 tesighjini, chì inclusi schiette, imbottiture, accessori, foto è i video da designer shows, materiale promozionale, chì sò ancu u fruttu di u talentu di u grande maestru. Solu per Fendi Karl Lagerfeld hà scrittu per cinquanta anni di a cooperazione di più di 40 mila saccheghji, è quantu parechji idee impurtati per Balmain, Chloé, a so propria casa di moda è per altri marchi? I visitori à l'exhibitu vanu a storia di u so successu incoddu in e cose, cumincendu cù a vittoria in u Premiu Internaziunale Woolmark in u 1954 è finisci cù u prisente.

Supervise u avvenimentu di a musa è l'amicu di u famosu designer Lady Amanda Harlek. È l'esprissioni dura finu à u 13 settembre.