Esposizione di Cartier Jewellery

A fine di u passatu annu, una mostra di ghjenechjata Cartier hè stata aperta in u San Francisco americanu dedicatu à u centenario di sta casa di gioielli in i Stati Uniti d'America.

Tutti i famosi catedra di gioielli Cortier presentà à a so exhibenza circa trenta centesimi exhibiti. L'exposition comprinsi i più boni calevi idee di i famusi stili di film Hollywood. A mostra sera aperta à u 18 d'aprile di u 2010 in a Legione di Honor. Un magnificu cullizzioni di relitti, figurines, ardi, ardi è colti è disponibile per tutti di vede.

L'esposizione di cartier di ghjuvintù in San Francisco ponu attente à l'attinzioni di i visitanti exhibisce in u periodu trà u principiu di i vintini di u seculu passatu è l'anni settanta. À questu tempu hè stata un ghjocu per Cartier hè a più famosa in Hollywood.

I punti di u puntu di l'esposizione sò i decoru di a Principessa Grazia di Monaco. Questu hè una cullizzioni di ornamenti di a casate cù l'impegnu di u prìncipi Rainier. No menu interessanti sò pendenti cù diamanti di a stella di filmu Gloria Svenson. A sola attrachatura di i visitori à l'esposizione di a ghjallina Cartier attrae l'ombra exoticu di a duchessa di Windsor. Sta brocchetta hè fatta in forma di un flamingo.

Casa Gioielli Cartier hè una storia richia di a so esistenza. U fundatore hè Louis-Francois Cartier. In u 1847, stu ghjovatore era u capu di l'atelier di Maitre Picard in Parigi. Ma assai in u nostru munnu depende di u casu. Questa opportunite felicità era a compra in u 1856 in sta magazzina. E a compra hè stata fatta da a Principessa Matilda, a suprana di Napoleone I è u cuginu di Napuliuni III. Hè stata compra chì hà purtatu à u ricunniscenza di Cartier trà ghjudiziori famosi è a so fama di u mondu.

Immediately after this, u cartier s'abandone. Uni pochi anni dopu, Louis Francois, cù u so figliolu Alfred, hà apartu una tenda, ora in Londra. À u stessu tempu, a famiglia Cartier hè distinata da a ghjudizione court di i tribunali reali Francesi, Inglesi è Spagnoli. A so prima esposizione in Russia Cartier hè stata organizzata in u 1907 in San Pietroburgo. L'hotel "Europe" hè statu prisintatu cù i più boni è ghjuvellosi. Immediately after this exhibition, Cartier hè numinatu courtier of the emperor Nicola II biancu. In u 1911 ci sò esse tistimoni di carti di ghjuvelli in u Moscu è Kiev.

In u 1942, Cartier creò u so famosu brouele "L'uccelli in a gaa". Questu broche hè un simbulu di Francia occupata. Dopu a liberazione di u paese di i fascisti, Cartier creat un second pout brochage - "Bird Liberated". À l'anni cinquanta di l'ùltimu seculu, a marca "Cartier" era cunnisciuta in Europa è in America. U rappresentante di sta casa di gioielli era in tutti i capitali europei è in New York.

Interessante storia assuciata cù un diamante in 69,42 carati. Stu diamante in pear shaped era compru da a casa Cartier in u 1969. Doppu un pocu tempu era acquistatu da u famosu attore inglese Richard Burton. Stu diamanti Riccu disse à a so mòglia, chì si truvava in u gruppu di a pelicula "Cleopatra". Elizabeth Taylor è Richard Burton sò stati "stella" di u tempu è eranu un simbulu chì spettau u successu di Hollywood. Ùn l'ultimu postu in questu successu hè occupatu da u diamante di Cartier.

À principiu seventies, u cuncettu di e boute di marca era sviluppatu, chì si truvava in parechji parte di u mondu. "Les Must de Cartier" hà apertu in Londra, Hong Kong è Tokyo. À l'anni 80 anni, Cartier cuminciò à sviluppà perfume. À u listessu tempu, i primi è i sicondi colti di l'ore finu eranu creati.

L'esposizione di cartiera di ghjuvelletta in San Petesburgo era in 1992. "Art of Cartier" hè statu spartutu in l'Ermitage. Impressa da Russia in u 1994, a cullizzioni "Charm of Gold Cartier" (Les Charms d'or de Cartier) hè stata liberata. I temi principali sò a Gran Russa, perle è art deco. In u 1999, a lumera vide una nova cullizzioni, inspirata da Parigi. Hè chjamatu "Paris, una nova onda di Cartier" (Paris nouvelle vague Cartier).

Oghje hè difficiule di truvà una persona chì ùn avete micca intesu parolla di sta casa di gioielli. È l'esprissioni di carti di ghjuvelli in San Francisco ponghje l'oportunità di acquistà cù l'articulu High Jewelry.