A infermiera di u centru d'onculu hà scrittu un libru per Jeanne Friske

Questa falletta, i fanfatti di Jeanne Friske seranu capunanzu per cumprà un libru nantu à una attrice popular. A biografia di a stella era scritta da u so fan devozione di Kostroma Christina Rose. Una cumpagnia di 24 anni chì travaglia com'è infermiera in un dispensariu oncologicu, ùn era micca cunnisciutu in personu cù Jeanne, ma restendu a so cumpagnia di 11 anni.

Dopu chì Christina hà amparatu chì Jeanne hè una lotta malattia terribiliu, hà dettuna chì l'esempiu di l'attrìzia pò inspirà à l'altri attraversi in una situazioni simili. A zitella, travagliendu in u centru d'oncologue, vede chì a storia di Jeanne ùn avia micca mancu di qualcosa di i pazienti indifferenti. Hè questu chì hà influinzatu a decisione di a infermiera di scrive un libru per Jeanne, chì si dicidi di esse chjamatu "Cardiogram of Life". Per u travagliu, Christina utilizò tutte l'infurmazione disponibili annantu à u famusu cantante - leghjite per e diverse entrevista, vede u programu cù Jeanne. Moltu prontu hà riunatu bastimentu abbastanti, chì consistia di qualchi storia divertida, storia di famiglia, ricordi di Jeanne, ritratti rari.

In i lecturi "Cardiogram of Life" ùn anu micca scuntatu l'ultime nutizie per a malatizza è a morte di u cantante - Christina hà dettu rigalosa ùn ùn sviluppà stu tema:
Ùn aghju micca vulsutu per danaraghju u cantellu vicinu, cusì evità u tema di a malatia. I sònnii chì i finalsi eranu cuntenti, perchè u libru finisci cù a parolla: "Assicùtemi chì Zhanna ùn ci ùn ci lascià micca, ma simule ghjustu"

Parenti di u cantanti hà digià lettu u libru di a infermiera, è eranu cuntenti. Sister Jeanne, Natalia, hà aghjunatu a Cristina per u so travagliu, è u babbu di u cantante, Vladimir Borisovich, hà cunfessu chì avia leggiu tuttu cù una volleye, è chjamò a mezzanotti - a vita di a so figliola maiò hè scritta cù verità in u travagliu ...