Mrs. World - 2008

In Kaliningrad, hè stata annunziata a vittoria di u cuncorsu internaziunali "Sra Mira-2008". A diadna di diamanti di u vincitore si truvò à u rappresentativu d'Ucraina Natalia Shmarenkova.

U guvernatore di u simpaticu di l'especettante - a corona ambra - era "Sra. Singapore" Colin Francisco-Mason.
Cum'è NTV scrivite, a nova Sra Mira hà accettata à i ghjurnalisti: "Sò 31 anni, ma ùn sò micca figlioli". Per mè, i mo figlioli sò i zitelli di u mondu sanu, aiutanu tutti i zitelli è sò longu attivitati di carità in parechji paesi. u cuncorsu apre a più oportunità issa.

U premiu di simpatia di l'udienza seguitu i risultati di u cuncorsu hè stata premiata à "Mrs. Singapore" di Colin Francisco-Mason, chì hè diventatu u pruprietariu di a corona ambra.

A tradizione, u privilegiu di participà à a cuncurrenza hè garantitu solu à i sposi maritiali di più di 18 anni di tuttu u mondu. L'idea principale di questa cumpetizione hè di attruisce l'attenzioni publicu à l'impurtanza di i valori di a famiglia. Sicondu l'urganizatori, per a Russia, induve u 2008 hè dichjaratu "l'annu di a famiglia", questu hè veramente cusì.

I cuncurrenza di 40 paesi di u mondu vinniru à Kaliningrad di stu annu. Tra l'elli, a maiuranza sò e mamma chì cunghjuntanu bè cù u travagliu è a famiglia. Quasi nimu di i contestacenti era impussibili in a mudela di negocios prima, RIA Novosti nota.

Marinika Smirnova rapprisenta Russia à u cuncorsu. A donna russa ùn falliu di ripetiri u successu di a so cumpagnie Sophia Arzhakovskaya, a ballerina, chì in u 2006 diventa "M. Mira".

Quellu annu, a corona di diamanti anu allora a "Mississa Costa Rica" Andrea Bermudez Romero. In ogni momentu, l'urganizatori dicenu chì "ci hè statu un errore", è u vincitore hè statu chjamatu "Sra Rossiya" di Sofya Arzhakovskaya.


www.factnews.ru