Un ghjovanu disignu britannicu cullocura fondi per creà una colture feminisca

U principiu di l'impresa è u designer di a Gran Bretaña, Hyatt Rachi annuncia a fundraising per a creazione di a prima coleta di basso per i feministi. A zitella anu publicatu un annunziu annantu à questu nantu à u portale di Kickstarter, com'è u Telegraph di u ghjornu. Hè suppostu di cullà 5000 liri, è in u mumentu sò digià più di a mità di questu ammontu.

Chì ci hè a diffarenza entre lino per i femini da feminista? Sicondu Hayat - l'absenza di "decorazioni" innecessarii, elementi di cutte è di dati chì aumentanu l'attrazziu sessuale: lace, inserenti trasparenti, fossi è espuma, etc. U creatu iniziale crede chì a ropa sottumessa chì hè offruta à a donna oghji insiste à u rolu à forsevuli bè ghjoculi per l'omi, dani nascita à parechji cumplicati, priva à una donna di autoconfianza, a so forza è u so valore in una persona.

Hyatt Rachi prupone a creazione di una cullizzioni di robba cómoda è fisicu di u bambu, cum'è materiale naturali, praticu è cunfortu. U prughjettu di a cullizzioni futura hè fatta cù a participazione di e donne di paràmetri non-mudellu, per spencerà a mancanza di vinka à i standards muderni di bellezza femina. A nova marca di lino sarà chjamatu Neon Moon.