I prudutti tradiziunali di ridivà di i vermi

I Helminthi (vermi) sò un periculu oculatu à a salute umana. Eghjone di i vermi parasitari, vive in organismi viventi (omu, animali, pianti). Sicondu statistiche, unu d'una in trè persone in un annu hè infatu cù un certu tipu di l'helmintii, chì, à u turnu, include: tapeworms (cestodes), flukes (trematodes), roundworms (nematodi). Qualessu sò i metudi tradiziunali di ridivà di i vermi? Parlà in stu articulu.

À ogni criatura vivente, è per i vermi, una di e prublemi principali hè a riprutazione. Qualchì parassiti, ancu cundificate in u prucessu di riprutazione, deve lassà l'organisimu di u "maestru", dopu chì passanu à l'ambienti esterni o à l'organice di l'altru "maestru".

A malatia hè spressione da parechji sintomi in cunnessione cù u numme, spezie, habitat di l'helminthes. A maiò spessu, a malatia pò esse accumpagnata da una sminenza accurata in u pesu, i disordini di u sistema nervatu umanu, freti mare è a fatigue generale, a manezza.

U traspurtadore hè u organismu di u vignetu, divisu in dui tipi:

Ci hè dui tipi di helmintii da u metudu di trasmissioni:

Ascaridi hè attribuita à un gruppu separatu, cum'è e larvaccini è l'olii di stu parasite sviluppanu in u locu per almenu un mesi, pò esse guardatu in u stessu ambiente per trè anni è in u stessu tempu per tollerà cambiamenti di temperatura è ragi ultraviolet.

Unu di i fatturi più impurtanti chì cuntribuiscenu à u trattamentu successu hè u diagnosticu curretta di l'agenti causativu di a malatia. Hè bisogna sapè chì per ogni tipu di patogenu, i so metudi di dispusizioni sò usati. Ci hè parechje malatie chì pò esse mistaken per l'oncologia, certi sò trattati solu da cirurgia, l'altri ùn pò micca piglià pills, perchè un risicu di infezzjoni di u corpu di u paci di e larvette.

Drug treatment.

Per trattamentu medicamentu, i seguenti preparati sò usati:

Mebendazole - tratta l'ascariarii, ankylostomosi, enterobesiisi, sautefulloidosis, triquiansi, trichocefalali, nematodi, capillariatica, mistimintiachi mista in varii formi, teniosi, echinococcosis, gnostostomose, alveococcosis.

Diethylcarbamazine - tratta filariasi di varii formi.

Levamisol - tratta l'ascaridosis, trichocephalosis, hookworm, trichosterrongylosis, toxoplasmosis, nectarose, strongyloidiasis, enterobasiosi.

Bephenia hydroxinapththate - tratta nematodi, ascariali, ankylostomiasi, trichostrongylosis, trichocephalosis.

Piperazina adipinat - paralizzeghja l'ascaridi, tratta l'enterobesiisi.

Albendazole - cisticercosse, echinococcosis.

Praziquantel - schistosomiasi, cestodosi, trematodosis, paragonimosi.

Ùn ùn viaghjeranu micca à l'auto-medicazione, cuntattate un spicializatu chì sceglie u megliu corsi di trattamentu per voi.

Metu tradiziunale di trattamentu.

Per disperse di i vermuli di i vermuli utilizanu assai infuzzioni, decucrupsi, zucche o simplicmente aggiunate parechji cose à a dieta.

Era ghjovana.

Almenu un mesi u ghjocu di una pianta nova deve esse presitu di volte à u ghjornu. Effective in u trattamentu di a catta tartana. Adientu per l'adulti è di i zitelli.

Melone.

Solu u ghjocu di frutta fresca hè aduprata. In un stomacu vacanti per bevi 1-1, 5 cups, trè volte à ghjornu, per una settimana, da, in casu di necessariu, ripetite u cursu.

Ash.

L'àceta di carna hè tosta propietate curativi, cusì i caldi hè un anthelminticu forte. Mètimu di preparazione: abrazza l'arbre à foglie 1, 5-2 horas, permettà chjelu è pigliate 1 vetru duie volte per ghjornu.

Pomegranate.

Un bon remedio per l'helminthi di cinta hè una decocção di crusts granate. Mètume di prevenzione: u granu di castagne in moltu di moltu, fogghiu in acqua fogera. Pigliate un stomacu vacu, per 1 à 2 ore à 3 ricetta per eddu un litru di caldu. Dopu, dopu à uni pochi minuti, hè cunsigliu per piglià una droga laxativa.

U Carnation.

Comu materia prima medicinali, u carnatore è u carnatore sò utilizati. L'infuzione di elle hà assai impussibili nantu à i parasitichi è hè capaci di curà un pudore di sangue, chì si fa riferimentu à l'estremamenti scartutu da l'helmintii di u corpu. Mètume di preparazione: 1 spoonu pour 1 cup calde, acqua salcimente dilata, infuse durante 30-40 minuti. Pigliate l'infuzione duveria nantu à u stomacu vacanti, 50 ml, trè volte à ghjornu. U cursu dura una settimana, cù una forma aguda - 2 simane. Dopu ci hè necessariu di ripetiri lu cursu di u trattamentu cù infuzione di u carnadinu per a prevenzione di a malatia.

Sorrel.

Preparazione: 1 kg di sorrel, pour 1 litru di acqua, coccia durante almenu 2 ore. Allora u calchinu per esse cura cù curazione, aghjunghje u zuccaru (50-75 g). Dopu questu, u caldu hè coccu à u vulume di 1 tazza. Insistanu à 20-25 minuti. Adupratu: drink durante u ghjornu - prima di manghjà, biite un paru di sips.

Cipudioni.

Tintura di cipolle si riferisce à agenti intellimintichi potenti. Mètume di preparazione: a cipolla finaramente chop, pour vodka, insistimu à sta mischju in un spaziu cambiu scuru per 10 à 14 ghjorni. Metu d'utilizzu: prima di ogni manghjà 2 cuppa.

Agliu.

Elaburazione: 4-5 cuttuli mediani chjucchiati, puliti finamente, quandu u paste d'agliu hè furmatu, pour 0, 5 litri di vodka. Infusa per 7-10 di ghjorni in un ambiente cálido, protetti da u lume, in un cuntaineru fermu chjusu. Pigliate a tintura deve esse almenu 30 minuti prima di ogni manghjà di 30 gocci. U cursu di trattamentu dura 4-5 ghjorni. Quandu si usa stu medicazione, ci vole à piglià un laxante liberu d'oliu.

Ci hè una ricetta antica per u trattamentu primu cù l'agliu è u lattu friddu: piglià di 10 minuti d'uglu d'agliu, biatobre cù u lattru u lattice, è dopu à 2-3 ore d'ora utilizate un laxativu.

Hè ancu possibbili d'utilizà l'enemas di l'aziò cù u latti. Elaburazione: 1 gran capu d'agliu duia esse cottu in u lattu, finu à chì l'agliu hè bellu, postu chì u latti si deve esse friquitu è ​​filtrati. Mantene l'enema tutta a notte. L'applicazione possa per adulti (1 vetru) è per i zitelli (0, 5 o 0, 25 vetru). U cursu di trattamentu hè 7 noite.

In a dieta di u ghjornu aghjunghje l'àutri alimenti: pepite bianca, zucca, zucca di zucchero (crudu), oliu d'oleo è di granu.