Mudellaghju di trattamentu di periodontitis

U mutivu principalu per u sviluppu di a malatia periodontalia hè un timido di brusgiate di denti, è ancu di cura impropritude di a cavità orali. Sì ùn avete micca pulizziari la plica, poi porta à a furmazione di u tàcaru, chì, à u turnu, hè a causa di a periodontitis. In a plaque, cum'è in tàtaru, ci hè un grande quantità di bacteriu chì destrude u tissutu d'osso. In questu articulu, avemu a circari ntê prutezioni tradiziunali di trattà a malatia periodontal, chì si sò in casa per trattà a malatia, per rinfurzarà l'odore è a inflamazioni di l'encenura, aiutanu à rinfurzà e so ameggias è mantene a denti.

I prudutti tradiziunali di ridivulu di a malatia periodontal.

Agliu.

Quasi tutti i metudi tradiziunali di trattà i malatii utilizanu l'agliu, è a parodunazione ùn hè micca una scepzioni. Preparazione: 1-2 tbsp. l. U lattinu curdled hè sbuchjulatu cù dui craimi finamente chopped d'agliu. U mistu resultanti hè guardatu in a bocca, pruvatu d'appricà nantu à i gums affectati. Repetite questu tri voti un ghjornu.

Tintura di l'aire, propolis è mint.

Questa tintura furtificeghja i denti è e so ghjandi. A preparazione: pigliate dui litri di u 30% d'alcoliche, aghjunghjenu propolis (circa a tine di u pugnu), aghjunghje e razzi secchi di ayr (circa 100 grammi) è un pocu più mint. A misura resultante hè insistia per un mesi in un locu fridolu. Dopu di ogni manghjà è cibu cù i denti, rende a bocca cù sta tintura. Chjappu è i pene anu da esse ghjocu à parechje settimani, è l'esmalte dentale hè rinfurzatu ancu. Sì avete aduprà rimedià contru sempre, puderà mantene un statu di denti finu à a vichjàia.

Cecu sulu.

U metudu hè imprudatu ancu in i casi più negliguti. Preparazione: bisognu à attachete un swab di cuttuni imbottita cù u zuccherinu di ciuperu à e so ghjandi. Grazzi à questu metudu, assai rapidamente a inflamazioni di e gommu hè eliminata, perchè elli quissi anu rigalate à l'attitudini.

Infusion of St. John's wort.

Applica quandu e funghi i capeddi. A preparazione: 200 ml d'acqua fogera pigliate un pocu di pisu di San Giovanni, è l'infuzione resultante (calda) ghjornu, in a mattina, rinfriscà a bocca.

Salt.

Dopu avè manghjatu, ogni ghjornu hè ricumandatu per lavorà a bocca è l'acqua di u salitu - questu aiutà di i chjassi d'heure è a so inflamazioni.

Inoltre, per salvà a maladie periodontali, necessariu per masajaghju l'encenuri cù un cepillo di dente senza denticulate.

Ancu per u trattamentu di a malatia periodontalia, hè altru viaghju di usà salini: bisognu à friccià tutti l'encenuri cù u sal cù a sapori di dintura, poi maschjà i vostri chomi cun pressione per avè un sapu da elli, poi bisognu di rinfriscà a cavità orali cù peròxulu di l'idrogenu. Se utilizate tali metudi di trattamentu, i foglie mancanu i prugrammi è u maladiece.

Oliu hè focu.

Mètume di preparazione: aghjunghje cinque zicchini d'oliu d'oliu à a mità di tazza d'acqua, appicie aduprendu u soaphus di cuttuni mannara in questa suluzione, o solu lavora a bocca cun solu solu.

Oliu d'aries.

Aduprazione: cù u ditto, chì avete bisognu à umidità in l'oliu d'aranciu di mare, maschizza l'addroghje per trè o quattru minuti, duie volte à ghjornu. Invece di l'oliu d'aranciu di mare, pudete ancu usà l'oliu rosehip. Ùn avete bisognu di teme chî sagnante. U cursu hè tenutu da duie simane, dopu u quellu chì u scontru hè 2 simane, u cursu hè ripetitu. Duranti l'annu, cinque centri di trattamentu deve esse cumplettatu.

Limone, soda e perossu di l'idrogenu.

Questu rimedii sguardi dilughi, fura l'esmaltu di i denti, aliminà i chjudi di sangone è li dì e dentalli . A preparazione: miszi una tagliilla di soda è 2-3 tazzi di zucchero di limonu, aghjunghje à queste perossu di l'idrogenu (10-15 pochi). U mistu resultanti per fraschetti di i denti, dopu chì a limpià per 15 minuti, ùn biaraghju micca o manghjanu, è ùn lasciate micca a bocca.

Miel salsiccia.

I coperti chì segellani i cellulidi di cumpagni di u melitichi, è ci hè u mele. A preparazione: una volta un ghjornu bevi duvutu 15-30 minuti.

Pratu dentali di l'indi.

Hè stata utilizata pè relieve la inflammation è disperse da i chjassi d'heure. A preparazione è l'usu: tostare u salinu di u mare è a buccia d'oca di banana, piglià trè zuppi di sal di terra, chì sò mischiati da duie cull'operta di casca di banana molesta. Pudete dilute u mistu resultanti cù l'oliu d'oliva, perchè vi porta a consistenza di a crema agria. Per applicà ci hè necessariu, strufinate paste in i vesgiuli, duie volte à ghjornu. Se a saliva hè liberata, ùn sputanu, mantene a caghjà durante 10 minuti, è cusì cusì. Ùn arringenu a bocca.

Leppi di piantinu.

Hè bisognu à masticà e foglie di u pancetta, è a cunsultavenu resultante per guardà vicinu à l'encenuri.

Soda, u salinu è carni.

A preparazione: in parechji partes, mischje bianchissima foglia, saline è sosa. E facenu i vostri denti cun questa mutazione. Soda - restaurate l'esmalte di e dentalli boni, u salinu - guarì i foglie, fraschi - guida è dentalli.

Tintura di celidonia.

A preparazione: una parte di u ghjacciu di celidonia hè stata presa per una parte di l'alcohol. Allora ci hè bisognu à dilute l'tintura assicurata in l'acqua in a proporzione di una cullizzioni à un vetru d'acqua è ringe a bocca.

U tè hè verde.

Ci era questione quandu tutti i prublemi cù e funghjetta passatu, u dulore è u purgazione sparanu. U successu dopu una persona hà cambiatu in u tè verde.