I règuli principali di u primu sexu di a zitella

A primu esperta sessuale ùn hè micca solu com'è u risultatu di u desideriu sessuale, ma ancu assai fatturi psicologichi è suciali. Sta sperienza ju un rolu determinanti in l'emergenza è u sviluppu, in u futuru di a sensualità femminile.

In such circumstances, un rollu impurtante ghjocanu à un omu. Tempu Rugoni di un omu pò purtà à aversione à coitus, vaginismu, etc. U primu impressione pò esse borrau o eseguita. E encuiscini truvaru chì più di a mità di e donne facenu a frigidità u risultatu di u primu sessu furtunatu. In cunseguenza, parechji omi sò possibles, ma ùn ponu micca cambià assai. Qualessu omu amare è affettuosu hà cunnisciutu in l'ellu, hà pocu à fà.

Ùn pigliate micca l'altri pensioni di l'altri, perchè a percepzione di questu avvene hè puramente indibiduale. Ogni ragazza has a so propiu è u so primu sessu.

Parlà di u dulore. A maggiorità di e fioritorii passa tutta senza u dulore. Ricurdativi di e reguli principali di u primu sessu di a zitella: u situ spirituale hè un rolu decisivu, prima di tuttu u putere di u desideriu ... Se pensate chì a vostra vulete hè grande, sì prestu per u sessu cù questu omu, ùn ci hè micca pienu. Fear ghjoca un rolu negativu. Un pesu sustegnu pò sculaccià l'attrazione. In questu casu, hè pussibule cuncrettu i musculi di a vaġina, chì impedisce u penis è pò causà u dolore. Basta per a zitella di calmà è tuttu sera cù una manera distinta. In certi casi, una donna hà spicciata u dulore per un pocu tempu. In atti sussegwenti sessuale ùn hè micca successu. Di sicuru, tra u primu e l'atti sessuale sussegwenti, deve passà un periodu di tempu suffientu per a ripresa.

Di solitu guasgiu quì à trè à cinque ghjorni. Duranti stu pirìudu, i lacrimi in a pàglia. In questu casu, se a psichisa ùn hè micca lasciatu a prima volta, sensazioni piacevuli sò pussibuli. A primu relu sessu, a donna riceve satisfazione, in a maiò parte di casi solu da carícies di l'omu,

Semu devi esse nutatu chì a desflorazione ùn hà micca bisognu à un momentu.
Se u dulore hè grande, pudete fà parechji tentative.
L'avvanzi di parechji provi sò cumenti:
cun ogni tentativu, u scantu ci scorri, u piu di u hymen aumenta, chì reduce u dulore. In a maiò parte di i casi, quandu parting cun virginità ci hè un sperendu chiuve, ma in parechji centu per centu ùn hè micca occultatu .
In ogni casu, sia una donna è un omu avissimu vigilà a vigilità à seguità.

Ci ponu esse nutatu chì un cundomu hè ancu desiderate in questi casi. A zitella hè lesciada, anche insignificante, ma traume. U cundomu vi prutegevi di l'infizzioni. Da a perspettiva di a pussibulità di straccà a prima volta ùn hè micca diversu di u restu, perchè u cundomu serà novu per via, se u gravidenza ùn hè micca indispensable.
A chance di piglià una infizzione per a prima volta ùn hè micca menu di quelli cù altre atti sessuale.
Comu u risultatu, i malati venereali, diverse inflammazioni, ecc.

Seguretat - questu hè u requisitu basatu chì deve esse scuntratu in ogni sessu, u primu sessu di a zitella à questu ùn hè micca esvisione. Hè per quessa chì hà bisognu à un locu propiu induve si sera còmico, duvete esse sicuru di l'omu, vi toccu ricurdate da a salvezza è a prutezzione persunale. A sicura è a hygiene sò i reguli principali di u primu sexu di a zitella.

Ci hè una norma più impurtante per a prima mancanza bianca. Ci hè bisognu di esse studiatu da un ginecologu. Hè necessariu di fà questu sempre, ma dopu à l'iniziu di l'attività sessuale, hè quellu chì deve esse fatta, perchè cun voi hè statu un mudificazione impurtante. Tandu vi cunvince di assenza di infizzioni, danni di genitori. U duttore cunsigliarà u metudu adattatu di prutezzione. Eccu i regule principale. Pruvate di ricurdari.