Conflitti di i zitelli in furmagliu

In genere, unu ùn deve micca spessu interfire in i cunflitti di i zitelli in pre-umanu. Hè necessariu per assicurà chì u zitellu ùn circate de modu fora di elli. Perchè sta speranza per i zitelli hè assai impurtante. Da questu mumentu a capacità di u zitellu per fà relazioni cù i straneri. E duvete avè bisogna à discussà a situazione currente, a so mutivu, per esse sete duie manere di solu di risolve è hè bisognu di felicità à u zitellu per avè stanu a modu fora di u cunflittu.

Probabilmente, ùn sò micca parechji parenti chì ùn avè micca affruntate sta situazione:

Andate à u zitellu, andà à u duminiu, à u sardbale, dopu ghjucà, u to figliolu u ghjocu cumprate e so ghjucadelle prediletti per un bellu pezzu. À questu tempu, un figghiu stranu cerca di piglià le jugui da u to babbu, o u vostru figliolu vole di ghjucà à i ghjoculi d'altri ghjoculi, è in regula ricevenu un saccu o peggiu, cù sable à l'ochju. In i vostri rigioni nantu à u cumpurtamentu di u zitellu, a so mamma li dice cun dolce sonu chì ellu riceva u so picciottu per un novu mètudi, in u quale hè pruibitu per vede i so figlioli à cinque anni d'età.

E succede à u cuntrariu, u zitellu da un anghjulu di bonu si devia un imp. Cumminci à vende tutti i zitelli chì stanu cavalcant in u listinu di solde, è vi sò furzatu à cuddà à i moghji di i mariti indignati, prumettante di preparà una casa per u so zitellu.

Cumu esse, per chì ogni volta un passatu ùn sarà micca una prova di a forza di i nervi?

Se u zitellu ùn vole micca di ghjucà à altri figlioli

Ùn fate micca forza. Ogni zitellu hà u so ritimu di cresce à un novu cullettivu per ellu - quellu chì seguitanu secondu in un capu di rimborsu, è qualchissia deve prima devechjate pocu à fretta, pruvate à amici prudigiamente, è dopu chì si pò ghjucà nunda. Perchè, se u vostru figliolu viote da a cumpagnia di i zitelli, seguitate. Quandu u tempu vene, ellu stessu serà purtatu à a cumpagnia generale di i zitelli, è pudete leghje u libru in u bancu.

Per u ghjocu in a squadra, pruvate d'insignà cù curazioni, l'insignà da u vostru esempiu. Per esempiu, andate à u zitellu di altre zitellu è dite salottu, dumandate u nome di u so nome, dite à quì zoccu hè u nome di u so nomu di u babbu è dite permessu di ghjucà cun ellu, è se u zitellu face resistà, ùn deve micca bisognu à un ghjocu cumuni. Intrazzià un esempiu per u so figliolu, rispettu di i interessi di un altru babbu. A to cogliu li cunnosci chì i so interessi seranu cuncordati ancu. In iniziale, pruvate à ghjucà cù parechji figlioli, perchè u vostru figliolu ùn vene di parechji faciti, si hè assai difficiu d'unisce à a squadra.

U principiu basu - micca insistendu, à pocu tempu, segui u passu di u to figliolu.

U to figliolu hà cattivatu u kulichiki o cacciatu i so ghjucati

A principal hè calma. Fighjate cumu u mo figliolu rendi a prima situazione. Piuttostu spessu, ciò chì avemu perciutu cum'è ingiutusitati ùn pare micca a zitella. Forsi a questu ora avissi vulutu spartiri li joca. Sicura chì, si sta situazione si ripprescu ogni tantu è u vostru figliolu acteghja cum'è patronu per tutta a ghjallina, allora averete bisognu di perchè vene questu. Se u zitellu ùn pò micca capu di sta situazione solu è i lacrimi sò digià imbulighjate i vostri ochji, pigliate a situazione à e vostre mani. Nzè cun ellu, avvicinà u invasore, educatu è tranquillamente a dumandà di vultà o cambià u ghjocu, pruvate à u so postu per piglià l'altru. Offre a altre ghjocu sì u vostru zitellu chì vole bisognu. S'ellu ùn aiuta micca, chjamanu a so mamma per aiutà, ma à u listessu tempu, ùn abbiate micca i rèmpie, per ùn sputà u vostru caminu o u zitellu.

U vostru figliolu ghjucà cù altri figlioli, ma ùn vole micca di cumunu

È ùn deve micca sparte. E forsi vi vargugnate chì u zitellu sò cunsideratu cum'è averebbe? Ma questu hè solu a vostra percepzione. Un zitellu hè egoistu. I Giochi per u zitellu sò u so tesori. Puderete aduprate u to bè cù a pelle di priziosità o di diamanti? E ùn selezziunate, in ogni casu, è ùn deve micca i ghjoculi di u zitellu per ghjucà à altri figlioli, anchi si sò più ghjovani chì i toi. In questu casu, per i vostri figlioli, diventate un traitor. Ci hè chì hè stata à u latu di un invader d'altra persona. Invece, spiegà à un altru figliolu chì ghjè u vostru ghjocu favoritu per u so zitellu, è dumandate ch'ellu ùn mancanu stu ghjocu. Fighjulanu un altru ghjocu à ritornu. Se u vostru figliolu vi prupone un altru figliolu à ghjucà cù i so ghjucate, aghjustate à fiancu. Pocu si sviluppa gradualmenti u "beneficu" di ciò chì pò esse sparte.

U to figliolu hè un bele è un luchador

Appena appena, altri mammi cullettinu i ghjoculi è cercate un altru locu per marchjà? Ùn vi circate di caminari cù u zitellu in locu solitu. Fà chì quì hè pocu chjuca è ùn sape micca à cuntà i sentimenti è l'interessi di l'altri, è per quessa chì ci sò cunflitti cuntinui cù i zitelli. Insegni a vostra zitella per interagisce in un squadra. Tuttu u tempu avete spiegà u spiegà cuncepimentu di ciò chì passa. Per evitari di u cunflittu trà i zitelli, da quandu avete vede chì u zitellu vole fà piglià una lotta o piglià un ghjornu di l'altru, impighisce immediatamente è spiecà per quessa ùn pò esse fattu. Inseme à cambià è micca di selezziunà. Priscilisce per voi è insegni à u zitellu per scologizzà se di colpu si hè perchè un altru. Se persuasione ùn aiuta micca, fate u mo figliolu à una altra occupazione, ghjucanu à quellu in un altru ghjocu. Spiega, perchè ciò chì hà fattu. Spiegà à Ghjesù chì, se continua per cumportu cusì, avete da esse a casa. Ma ùn anu minacciallu, ma spiecanu. Scuprite un ghjocu interessante cù l'animali petits, l'omi, i autucutichi in u listessu cale, perchè à ellu hà ellu toccu à l'altri figlioli è ghjucate, ma era occupatu cù u so travagliu. I vostri figlioli, in virtù di l'età priolgera, ùn pò micca capiscu chì si facenu micca. Per quessa, hè spessu necessariu di spiegà cusì.