I sviluppà i ghjoculi per un infante

Un figliolu di un annu secondu u mondu chì intornu cun voi. Per aiutà in questu, ghjucanu cun ellu in parechje sviluppamentu ghjochi per u zitellu. Stimulating development and playing skills should not be difficult.

Esempi di parechji cunghjunsi di sviluppu simplici per i zitelli

Koo-ku. U ghjocu hè unu di i più faciuli è unu di i meglii ghjucassi per un zitellu. Aduprate aduprà a to fàccia cù e to mani, è dopu parechji sicondi avè apertu a vostra face cù u sonu di "ku-ku". Questu ghjocu vi permettà à u zitellu sienti più còmode in questu munnu, è darà un sensu di fiducia - perchè sempre tornanu, ancu quandu "si sviluppau". U zitellu dettu 9 mesi ùn capisce micca chì tù ùn sò sempre detta certi manu chjuda, è dopu chì ellu si n'accetta chì hè oculentatu, stenderà e so mani è apre a manu in cerca di una faccia.

Ripetizione. Se u to figliolu hè ridìglia per voi, allura u sonu à daretu. In questu modu, permette à i vostri figlioli cunfundenu è in ciò chì interessate in a so cumpagnia. Inoltre, se u to figliolu u sonu sona, per esempiu, "ba", "pa", "ma", ripetite queste soe dopu. Questa formate a basa di u zitellu per a capacità di parlà.

Dancing. Maestri è medichi cunfidenziale dichjaranu chì u ballu è a musica cuntribuiscenu à u sviluppu di u zitellu. Dansa u vostru babbu. Pudete ancu fà piglià in le so armati è ballà cun ellu. Caccia in l'aria ci duna à i zitelli assai divertenti. Tali eserciti svegliate l'emozioni di u zitellu è sviluppenu fisicu. Quandu u vostru babbu hè sturitu o in un malusimu u statutu, u ballu lento à a stanza l'aiutà à calmà.

Induve hè u spout? Fai a dumanda à u zitellu "Dove si trova u spout?". Allora u puntuale cù u so ditaghju à u nasu cù a risposta "Eccu u nasu". U ghjocu pò esse ripetutu cù e diverse parte di u corpu di u zitellu è parechji oggetti in u circondu. Sviluppeghja a coordination of movements and replenishes the vocabulary of your baby.

Piramide. Stu ghjocu di evolucione hè bè adattatu per i zitelli di 10-11 mesi. Dà la figghjola una piramide cù grande arcu multi-culore. U zitellu disassembramentu è racogli u ghjocu. Sviluppeghja e persone per u mutore di u mutore, a correlazione visuale è a coordination of movement.

U ghjocu "in u burcu di u bugouze". Punduzza u zitellu nantu à i vostri ghjinochje è a cugliera, è dicendu: "In bumps, in bumps ...", o "Intredevamu, avemu da andà", è dopu cambià l'intonazione, dicen: "In u toccanu di u bugnatu", è fracche u zitellu sollofonu. Dopu qualchì parechje repitizioni di l'eserciziu, u zitellu aspetta per queste parolle, è ralleghe, anticipà i seguenti movimenti. U ghjocu cuntribuisci à u sviluppu di a percepzioni audienta, u zitellu ampara à piglià a cunnissioni trà u sonu è u muvimentu. Inoltre, l'esercitu sviluppeghja memoria auditiva è insegna per distingue l'intonazione in a voce.

U ghjocu "Pruvate". Stu sviluppu ghjocu dà una idea à un zitellu di nursing care di varietà textu è di e prupitati di l'ogetti, sviluppeghja e persone per un mutore di u mutore. L'essenza di u ghjocu: piglià u zitellu in i vostri braccia è vai in a stanza, allughjendu u zitellu toccu l'uggetti sfarenti, è dicenu "carpet - suave, sedia - lisu, acqua fredda, tavola - dura", etc.

Bambinu nessu. Pigliate u tempu è vai da cumprà per cumprà una canna imbudita per u to babbu. Questu ùn hà micca bisognu di esse un pupu di nidificazione, è ponu ancu quì cun vetri abbruciati intra l'altru. Prima, u zitellu li guardà vede, cum'è si mette in i dolls in un altru, è da ellu hà messu cù a ghjucatella. Questu ghjocu face i zitelli 10-11 mesi.