Una parla franca da a natura di u zitellu


Parechji parenti sò spavintosi da questu multitùdine di parole. Cunsiderate a sexualità per esse a prerogativa di l'adulti, è a so manifestazioni in i zitelli hè un signu di immoralità, depravità è ancu anormalità mentale. In ogni casu, a sexualità infantil ùn pò micca esse identificatu cù a realizazione di a funzione sessuale. In u corpu di u zitellu, i sistemi corrispondenti ùn sò micca stati formati, i.e. U zitellu ùn hè micca simplicu davanti quellu. In ogni modu, u cumpurtamentu di u zitellu hè determinatu da a so ghjuridizione à u so genere, è hè in questu sensu chì avemu duverebbe conduite un parlà franco di a sexualità infantil.

Sigmund Freud argumenta chì l'experientii di zitiddini, traumni, scuperti formanu a personalità di una persona è influenza a so vita sussuttanti. Dunque, avemu avutri avutu bisognu à amparà à parlà nantu à temàti sessuale. Ma hè quì chì l'opinione sò spartuti. "Ùn piacerebbe discussione di temi cù i zitelli, à una sola volta anu da tutta di tuttu. Perchè u primu tempu per causà aumentu d'interessu in u sessu? "- Qualchidunu crede. "U zitellu deve esse datu tanti informazioni cum'è possibili," altri dinu. Paradoxalmentu, in ogni casu, l'adultu vulianu a prutezzione di i zitelli da a prima attività sessuale. In u stessu tempu, studii anu dimustratu chì a zitiddina prima faci cume cù quelli zitelli chì i genitori aderite à punti di vista estremi "polari".

I sò parechje teme di sta tema "slippery", sò teme chì ùn devenu esse tudischi di truvà e parolle scritte, è i zitelli ùn sbumbaranu. Ma in factu vulemu chì a vita persunale di i nostri zitelli hà sviluppatu bè? Dunque, observammu u sensu di prupurzioni, è più impurtante - ùn lasciate micca i zitelli solu cù questi cumplessu.

Cumu si principia tuttu?

Di sicuru, da u mumentu di cuncepimentu. U stadiu di a furmazione di u sexualità naziunale da a cuncepimentu à u nascita di un zitellu hè chjamatu periodu prenatal. À questu tempu, a

a diversità sessuale di u fetus, figurativamente in parlante, u zitellu hè "determinatu": ellu hè un zitellu o una zitella. U pianu decisivu per a differenzazione sessuale hè l'intervallu da u seculu à a trenta settimane settimana di gravidanza. À questu tempu, a mamma hà bisognu di cuntrullà i so emozioni, evitata l'estresse è ùn piglià micca e medicazione, senza ellu pudete fà. Affetta u fioccu è dunque, u desideratu o micca vuluntariu hè un zitellu, è un vulintu forti di parents à avè un zitellu di un certu situ sessu. A stallazione di i genitori pudete causà in i futuri prublemi psicologichi in u zitellu. Se a futura mamma mi vulete cun tuttu u so core per dà nascita un picciottu, è u papa hè a preparazione di ciumi blu è di circà à i veiculi di ghjoculi, ùn hè maravigliatu chì a criaturita nascita hà crisciutu com'è una timpa rara?

E ora lu picciriddu era natu ... Assicuratevi d'alimentà i vostri migghiori! Cù u latti di a mamma, u zitellu riceve, in più di l'altri sustanziali utili, una dosi di ghjornu di prolactin. Questa hormona sustinibule favurizeghja a maturazione di i cèl·lula di u funziunamentu, aumenta a resistenza di a resistenza di u corpu. I figlioli chì u ricivete in numeri suffine ci sò più calmosi è felice. In più di u latte di mamma, ogni solu averebbe ricevi una capra di a mamma. Ùn àbbia paura di novu per abbandunà è carizà u zitellu. A tendenza è u cuntattu fisicu sò e cundizioni necessarii per u so zitellu per cultivà è sviluppa nurmale. Impressions di questi anni avemu una grande influenza nant'à u sviluppu di a sessualità in una età più matura. Hè in infanzura chì una persona si forme una mente subconscious: "l'amanu à mè". U sviluppu di a sensualità in l'avvene dipende da un cumbutu fugliale, strufinendu, ghjustu. Tuttu stu paràmetu permette à u zitellu sienti a priziosità di u so stessu corpu "I", è questu sensu si mantene cun ellu per a vita.

Sapemu u mondu.

U zitellu hè criscenti, è hà intesu in u so corpu è tutte e so parte. I parechji dicenu à u zitellu cumu si chjamanu tutti i pezzi di u so corpu, è solu i genitori sò spessu privati ​​d'attenzione o chjamati parolle inventate.

Mamma hà cambiata a Dasha di quattru anni: "Lavu a testa, u collu, i pezzi, i culi è culo". "Oh, mamma, dissi una mala parolla! So tease! Ghjè bellu, ùn pudete micca dì chì! "- a figliola hè indignata. "Quandu ci si pruvendu è dicen:" sì un sacerdotu! ", Questu hè veramente mala. Quandu dicenu di u culo, ùn pò micca esse altrimente. Chì si pò esse chjamata? "- dumannatu a mo mamma. A zitella pensée.

Dà i vostri figlioli à capisce: ùn sò micca parte "mala", "vergoglie" di u corpu chì ùn pudere micca parlà. Dàteli i nomi apprupriati senza avè avvinimentu è emozii innecessarii. A manera chì i genitori trattanu i omi sessuale, i zitelli "cunziddi" da intonazione, espressioni faciale, accumpagnamentu phrases. Ser più calme. Questu hè assai impurtante.

À l'età di dui, a più parte di i zitelli sò cumincià à capiscia quelli chì sò: un zitellu o una zitella. Sò dighjà capaci di capiscenu a diffarenza tra u sessu (differenzi visuali), cum'è ancu per u fattu chì, mentri in a società, ùn deve micca ribattuta e vostre mutandine. Ma à questa età, u zitellu li piace à spusà. Solu a mo mamma hà da esse u so zitellu - è in pocu minuti hè nùsu novu. Questu ci dessi à u zitellu un grandu piacè, è micca natu cù l'esità genitalia!

Chiancennu e fughjendu da a mo mamma, chì si pruvatu di metterà nantu à novu, ellu hà guidatu di tutte ciò chì impedisce. U zitellu chì si parla: vede, ciò chì avellu beddu, ladnenky, tanned! Ùn hè ghjallacciatu per inculcate sentimenti di vergogerie per a desertu cù esse tistimunziati: "Phew, quantu feo!", "Cum'è no vogliu!" A cumpagnia principali di i genitori hè di acquistà gradualmenti di u zitellu cù e norme generale di cumpurtamentu. I figlioli ùn deve micca, per una banda, viola e norme di u cumpurtamentu, è da l'altru - anu a varghezza di u so corpu, si senti incùmodu si averebbi da stimulà vicinu à e persone di u so sexu o à a ricerca di u duttore.

A volte chì u desideriu di u zitellu per fà scopre u so corpu à sempri "pause" fora. Cumu risposta? Hè faciule! U mutivu per questu cumpurtamentu ùn hè micca eroticu, ma l'interessu cognu. Hè ciò chì avete da fà in such situazioni. In u nisun casu ùn deve di cessà: "Arrìzzu immediatamenti!", "Pigliate e to mani!", Bate nantu à e mani è punisce. Se i parenti riniscenu bè in viulenza, u zitellu hè riparatu in stu mumentu: "Perchè micca? Chì ci hè sbagliatu cù questu? "Hè riccu di dui muturi. Per una banda, un zitellu puderanu un interessu maiò in u sessu, da l'altru - sentimenti negattivi pò esse per elli i primi fonte di prublemi futuri nantu à i motivi sessuale. Se vi vede chì u zitellu hè purtatu, cambia cù prestu a so attenzione, dà u ghjocu ghjocu ghjocu, dumandate quarchi cosa per esse purtatu o sguassate. Quandu u zitellu si aghjunghjese à u lettu, assicuratevi chì i manichi sò in cima di u manta o sottu a bocca. Sì u zitellu ùn pò dorme à un perch'ellu fermu tempu, stà cun ellu, fate chiaru nantu à a cima o tornata.

A masturbazione di i zitelli.

Questu hè solu u duminu "malatu" per parechji parenti. U picciriddu pò esse distruitu da stu sercitu per ghjucà o quantu. Se u zitellu si mastetta sistematicamenti è questu hè prestu di u moltu, da ghjustamente, ùn hè micca più questu di studiu u corpu stessu. In più di i motivi di ricerca, ci sò dui raggiuni principali di u sviluppu di a masturbazione in i zitelli:

1. Non-compliance with standards of hygiene body (itching with rash in diaper and dermatitis, worms, tight dress) o vice versa, prucessi di prucidenza curretta.

2. Stress, solitude, anxiety causa per una mancanza di calidez parenti, risentimentu, disregard per l'interessi di u zitellu, diversi formi di viulenza (è ancu di quelli chì aparicenu micca inghjuliusani chì si furanu a furia o alimentazione forti).

I paisani deve ricordà una cosa: i minaccii è briunare ponu solu perisce un zitellu. Fate micca castigà, scantatu, pietà, scaccià. Avete cura chì ùn ùn sting ou rendequesti. Piglia u cura di i genitali, ma micca troppu longu.

Difficultze dumande.

In regula, i zitelli anu da dumandà dumande "difficili" da quattru anni. L'intiressi di i prublemi sessualdi spessu ùn hè micca u culore sessuale. Hè megliu per risponde. Ma chì specificheghjanu à u zitellu annantu à a so nascita? Cumu pudariu spiegà tuttu? Avà, ùn ci hè micca una ricetta preparata. Tutti i zitelli sò sfarenti, è ùn si ponu micca infurmatu di manera chì u zitellu hà da piglià e nostre spiegazione. Tuttavia: fate chì u zitellu ùn ricèva micca una risposta in a famiglia, andarà da cercà quà in un locu fora. Pò esse un patiu, kindergarten, scola, filmi o libri.

Cumu risponde e questi umani?

Graduatu à preparà u zitellu per nova infurmazione. Allora, a quistione "Quandu aghju apparsu?" U mare pò responde solu: "Diceiu à voi". Se questu hè abbastanza, u zitellu, durante un certu tempu, si calmonu, è un pocu dopu volse sapere ciò chì "hà nascitu", cumu si u zitellu entra in u panicu è cumu surtendu. A principal hè chì a cunniscenza guadagnatu hè accessibile per i zitelli. Hè impussibile di falla nantu à tutte l'infurmazioni sani e immedaneamenti. Mantene in mente chì u zitellu percive micca solu messagi diretti, ma tutta u sutettutu emutivu, chì senti. Sperate per u fattu chì pò refuta l'infurmazioni chì dùnanu, esclararii, dumandà à l'altri populi. Un zitellu deve esse dichjaratu a verità chì ellu hà capaci di capiscenu. I conte di fata nantu à una cigogna o cumprà i zitelli in una tenda aiutà à pocu tempu. Appena u zitellu aprende chì era burlatu, è questu saldà a fiducia in i genitori, cum'è una fonte d'infurmazioni affidativa.

Ma ancu una spiriminazione psicologica cuncurrente ùn guarantisci chì tuttu u ferà senza incidentore.

Role ghjoculi.

In 4-5 anni u circhiu di a cumunicazione di u zitellu espansione, ùn hè un interessu per i pari. À questu tempu, u zitellu ùn solu ùn ponu interrugazioni, ma dinò "redefinisce" rolli adulti. Tuttu pare un sapè i ghjucatori di i zitelli "à l'uspidale", "à mamma è dad", "à a casa" è à altri. In questi ghjoculi, i picciotti è e donne "inject" un altru, scopre a parte di u corpu (inclusi l'intimi), è ancu imitate l'omi. Hè cume caratteristiche chì, se a famiglia ha fratelli è e soru di a stessa età, e spessu si vede à l'altru naked in casa, allura i so ghjocati ùn sianu intrecciate nimu. Cù cunfidenza mutuale, i zitelli puderanu ancu discutirli perchè i figlioli anu st'anduttu, è e zitelle ani diferenti

À a spiaghja ci sò dui picciotti nude: un zitellu è una zitella. Piglionu per altri. U picciottu interessa: "Torn off? L'ha pirdutu? "" Non! - a ragazza responde, - è era! »U zitellu hè surprised:« Strange construction! »

Tutti i ghjurnati chì implicanu a privacidad è u segrettu (i participanti s'amalanu sottu à u lettu, custruiscenu una capanna o casa) permettenu chì i zitelli sperghjenu a so curiosità, cunzidenu ciò chì hè pruibitu da propriety, permettenu u cuntattu fìsicu cù l'altri. I paisani, chì sò cusì horrificati da u cumpurtamentu, chì anu usatu riprettivi, ùn agisce micca in l'interessi di u zitellu. Ricurdativi: accussíoti ùn anu micca disturbà interesse, ma solu creanu un complexe di culpabili, cunfundite u zitellu è causanu a vuluntà di fà qualcosa à secremente. Per satisfà a so curiosità, u zitellu veni obligatu à appiccicà. Per ellu hè solu un ghjocu. U fruttu ppruvatu hè cusì dolce! U ghjocu dà una unica opportunità d'insignà u zitellu un principiu simplici è assai impurtante: nimu hè permessu di tuccallu in contru a so vulintà! Mentre silenziu quantu pussibuli, spiega à u zitellu chì hè solu "a so propiu". I parechji si ricordanu chì u spaziu chjamatu spaziu hè a più impurtante per ogni persona. Questu hè u corpu di u zitellu, i sicreti di i so figlioli, è i so brami.

In ocasioni un zitellu mostra una crescita di crescita per contactu cun l'adulte è l'altri figlioli. Pigliate à voi nantu à i ghjinochje, abbracciate ogni minuti, pinzone, presse, rotanti i so ochji cun piacè. Pagaete attente à sti manifestazioni. Pò esse un sintomu di u fattu chì u zitellu senti una mancanza d'amuri di l'amori è pruvate per cumpensà a causa da l'attinzioni di i straneri.

Un picciottu di cinque anni d'anni, avvicinendu una bella picciotta, li disse: "Sò u mo carconciu". Questu hè chì questu hè chì Pàulu dirige à a so mamma. Questu hè una imitazione normale. Manifestazioni di tendernità, cura è attenzioni à l'altri l'affettivu di l'educazione sessuale di u zitellu. In ogni casu, l'osservazione di scèni franchi, è ancu più di l'affari sessuale di i genitori, ponu gravidate micca i psichie di u zitellu, è e consegni di tali traumatoghju pò micca esse manifestamentu immediatamente.

Un puntu impurtante chì i genitori deve prestu attenzione hè a preferenza per i mutivi o ghjenti di ghjoculi chì ùn sò micca u so propiu sessu. Forsi queste hè un signu di trasfurmazioni, distorsioni di u rolu sessu di u zitellu, chì pò purtà à difficultà à scelta un cumpagnu di vita in u futuru. Questu ùn deve esse trascuratatu. Sì una zitella palesa cù scrive, rintra li panni, è un zitellu pruvatu à a ropa di maternità - pensanu. Forsi u prucessu di trasfurmazioni hà digià iniziatu. Segnu a seguita cù u zitellu è ùn mancà stu momentu impurtante.

Per esse u zitellu sviluppà bè è micca averebbe diffivulate in a so vita persunale in u futuru, hà da passà tutte e tappe di u sviluppu di a sessualità in u tempu. "Grazie à a television" o micca impastatu cù principii pulitichi stampati pubblicazioni, i nostri zitelli puderanu acquistà infurmazione nantu à a relazione di i sessi prima più necessaria, è micca in tuttu in a forma in quali puderanu "digeriscenu" stu sapè. È questu in u stessu hè un grandi stressu per un zitellu è ponu diretta u sviluppu di a sexualità infantil in u canali wrong. Chì ùn hè micca successu, dà a ghjente infurmazione infine, puntuale e dosed. Amore i vostri figlioli è confiare micca!