Paternità di novu fattu è u zitellu aspetta

Quandu una decisione hè fatta in a famiglia per "invitarete una cigogna", u futuru daddy, toccu è attenti à l'altri prupietichi, causanu emozioni è gioia. È spessu è cun piacè chjamà cù i zitelli, una famiglia cumuna è educazione. In ogni casu, à l'apparenza di u so propiu, animatu è esixente di a casa, l'omi sò persu è dedicate assai più di tempu à u zitellu cumu avissi piaciutu i ghjovani omi.


A rinfreszione in a famiglia - hè sempre tressu, chì ùn passa micca u nimamu, nè u papa. Ma una mamma chì, per 9 mesi hà avutu u muvimentu di u zitellu, s'addunò, hà studiatu literatura speciale è di cunversione di ghjornu cun ellu è un altru mètuu - u papu, chì in ocasu tocca u vicu, hà spurtatu cù ellu un paru di frasi. Daddy ùn hè micca pussuta di e so forza. È questu hè normale, cuncreglioni per fà iniziu.

Scantu di fari quarchi cosa sbagghiata

In fronte à sta situazione, ùn hè micca impughita per culpisce u babbu per esse irresponsibili, infanti è incapaci di mantene a so parolla. Probabbilmente, babbu per un omu assai preziosu. U prublema hè chì i ghjovani aviani bisognu di più tempu per avè usatu à u zitellu. Chianciannu, curaggiu constantemente, una tremenda responsabilità, cuminciatu sburtu, hè ridduma di l'insensibilità, questu ci vole à comprende. In ogni casu, a mutivu principalu perchè l'omi pò ghjucà u zitellu hè u scantu di fari un errore. Perchè à offend una criatura fràvula cù manichi e pedichi, u ghjovanu babbu guarda à distanza. Comu nikruti, a donna hè emozionalmente è psicologica più appruvata per l'apparenza di u zitellu - l'instinente maternale si fa sentenu. U babbu hè ancu ghjochi ghjochi, chì pudete aiutà à trattà.

Cumu fà l'amici cù elli

L'errore principalu chì a mamma fa in sti situazione: l'offènziu, insulanu u zitellu è u babbu di l'altri. A tali prughjettu di l'obschenieene hè benifastu à nè u zitellu è nè u papà. Quandu più incuragisce à un omu per esse più vicinu à u zitellu, a più veloce anu "fà amici". Ùn avemu bisognu di dumannà à u babbu per cambià u diaperu o per annunzià u zitellu. Per pudè, cumprà micca in u vostru diambulu, fate cura à l'attinzioni di u babbu à u so babbu, chjamanu l'omu chì sustene u zitellu. Dopu aviu aduprà a manifestazione attività, sintendu chì voi site avà.

"Vulete tuttu in male"

Se vulete disleguà solu u vostru maritu di u babbu di u zitellu, dite d'ellu in boldly and straightforwardly chì ùn mancanu micca cù i so funziunalità. Giovane papà pò esse strambi all'autru, ma ùn si ghjallacciate per fà rivolgiri affissati è minaccià mai à dà u zitellu in i so bracce. Ammaestemu chiaru è dimustrà a manera di mantene a testa, alimenta da una buttiglia, cambiassi u ghjinochju è u bacio, per ùn scarrafiate u bughju bughjone di u babbu.

U zitellu vole à bisognu

Hè un sbagliu per crede chì a mamma hè più impurtante per u novu chì u pop. U zitellu hà distinatu i vostri vuci for longu ora, è issa aprende di ricunnosce i carichi. Di sicuru, ellu vede a so mamma più spessu, chì hè per quessa accumpagna u più veloce. A prima parte di a so vita, a faccia di u papa appare, a so voce è u toccu, u più faciule serà trà u babbu è u zitellu à avè relazioni amiche è cagliu in u futuru.

Sì l'amici di u papa è u zitellu ùn hè micca in prumessu di sviluppà, ùn sarite micca squadra. Forsi u vostru babbu hà bisognu di più tempu per truvà u zitellu una lingua cumuni. Fate un mediatore in a so interaczione, è e cose avvicina più veloce.