Immaculate coating: TOP-3, la mejor sponża per a faccia

Pink Beauty Blender - u famusu "ovu" - una grande strumenta per appruvà a fundazione. Ma hà qualchissia alcunu alternattivi? I prughjetti di u maquillista contesta à l'affermativa. Fighjate à a lista - forse a vostra sponta ideale truvate quì.

Volume Sponge: tonu lisu in pocu minuti

Dior Backstage blender hè una strumenta prufessiunale da u palcuscenicu di a Casa, chì hè dispunibule à ogni fashionista. I Sponges sò una forma di goate è una cima di u ventu - assai crescente per a muzzina è di rimette. Inoltre, cù a so aiutu, pudete rinsignà u "nataghju" annunzià durante u ghjornu di u maquillaje - solu applijà a mousse di tonalità nantu à una parte pisca è "pattinaggiu" suecia in a pelle cù movimenti tossedà.

Dior Backstage blender - per perfeccionista eleganti

Figurate una Spongera à l'espurtazione americana Sonia Kashuk - una trova per i principianti è quelli chì sò difficiuli di dà a fine maquillaje. A forma di l'hourglass ùn hè micca accidintali - a fini finale pò rapida è efficacimente à travaglià e zoni "difficiuli": l'ale di u nasu, l'area sottu à l'ochji è in u labellu. Se avete dumandatu appena funda - sponza riparà l'effettu di a "maschera": umucciu, scantificà è aghjunghje a base per "liscia" a pelle, eliminendu u rimediale di l'eccess.

Maestra di Sonia Kashuk Blending Sponge: simplicità è bonita

Koh Gen Do Makeup Sponge hè una strumenta indispensabile in un casu stale di bellezza. Un sponge chjaru da un densu material elasticu permettenu di reducià u cunsumu di emulsioni cosmichi, aiutate à fà un makeup famusu "nude", criendu un vechju finu nantu à a vostra pelle è, in più, durà più di ciò chì pudete fà imagine.

Sponge travel size - per i persunanti attivi