Reguli di cortese e etichetta per i zitelli

Pudete spessu sente chì i genitori culpiscenu di i so zitelli chì u zitellu ùn ponu micca seguitu rigioni simplici di etichetta, ùn ùn sia scusemu, ùn ùn dici micca di u bonu, ùn dice micca. Parlate di e regule di cortesia e etichetta per i zitelli.

Siempre curretta hè stata apprezzata. I parechji volenu a verga è a vergogna, quand'elli facenu a vuluntà di u so zitellu à dicenu adiu è di salottu. I parechje cose à correggià quissa omission in l'educazione di u zitellu più veloce, ma ùn sò micca sempre sapè cumu fà questu.

Perchè avemu bisognu di reguli di cortesia?
I figlioli sò a nostra aligria, è noi ancu noi rispunsevuli da u so sviluppu è a crianza. Spessu, i genitori ùn sanu micca manera di educà appiccicate u so ziteddu, ricurdativi di i so parenti è copienu cupià a so educazione. Ma u tempu fa ancora altri duminii di prumminenti parenti. Hè difficili per ghjucà i figlioli cù l'autoritarisimu è l'esigenza.

Chì avete bisognu di cunnosce i reguli di u nostru curtu
U zitellu hè una persona, volse esse trattatu cù cortesia, è ùn ne scurdà micca. Forsi u zitellu ùn capisce micca bè per quale deve dete salutà s'ellu ùn vole micca à fà questu. In ogni casu, l'adultu bisognu di pacienza è endurance per spiegà à u zitellu per quessa ch'ellu deve esse dichjarazione di salutazione. Spiega in una lingua chjara è simplica, senza edificazione.

Ùn fate micca scandali nantu à a curtizione di u zitellu, hè perfetta. Per i zitelli, i reguli di educazione sò difficili. Per sapè l'etichetta, avete bisognu di tempu, un accontu sistematicu, tranquillità. Quandu i genitori volenu passà un cursu accelerrata, elli solu causanu irritazione è disubbidenza à u zitellu.

Reguli di cortesia .
In casa, u zitellu riceve i so primi etiquette lezioni. Hè crescitatu micca da e parolle, ma di a vita familiale di a famiglia, esempi di ripertazione. Se u zitellu avarà osservatu simpatia sincerità per i populi circundante, pruvà à imitate l'adulte, amparate e norme di i cumpurtamentu, amparate cumu fà per piace à quelli chì si ncontranu cù parolle amiche. In u futuru normi assimilati simili creciarà in i principii murali.

Sè «furmà» e boni manerli, u cumpurtamentu ùn pò micca cultivà una persona amica è affable. Sì i paisani forza è forza, diceranu, oghje sanu, si disturzanu cù u sviluppu di l'emozioni in u zitellu. I paisaghji bisogna à decisu ciò chì hè più impurtante per elli, educate una persona simpatica, sensible, o una persona chì sia perfetta educée. Se i pirsuni sianu sensittivi, ùn pò micca esse grolli. Ci hè parechje scelte, cumu pudete insignà u zitellu e règule di etiquette:

1. Crea una situazione di ghjocu per chì i ghjuculi salute entre si. Dopu qualchì ghjornu di un ghjocu ghjocu, serà più faciule per u zitellu per cambià à un salottu cù e populi circundante.

2. Praise the child, chì stimulerà u sviluppu di l'etiqueta. Marcaricà u cumpurtamentu di u zitellu in cumpatibile.

3. Fate una scelta, ma spiegà ciò chì u salottu significa è cumu a persona si sentenu s'ellu hà fattu tortu cun un salottu.

Regoli di l'etiquette per i zitelli .
A lu zitellu sapia chì e regule di cumpurtamentu, avete bisognu à insignà educazioni da una età curretta. Etiquette per i zitelli vene cù i regule di cortesia di i genitori stessi. Quandu pudete esce micca u lugiziale di i vostri giudiziu, andà à vede è questu di voi per amparà.

Ùn es necessite micca u zitellu à cunfurmà cù e regule è e regule di cumpurtamentu, se ùn avete micca i vostri stessi. Per esempiu, dite chì avete bisognu à salute à i pratichi cunnuttatu, è passate per un vicinu, è ùn deve micca salutu, cum'è quandu avete peleanu cun ella. A prussima volta u zitellu ùn deve micca salutu.

Una altra situazione, avete truvatu un collegu chì venenu da un vacanze, è cumpareghja novità cun ella. E dopu un cullega fa una nota à u to figliolu, perchè ùn hà micca dettu a salute. E in rispunsa chì senti chì u zitellu responde ch'ellu ùn hà micca salutà e piacè ùn amate micca. E questu hè, perchè ùn avete micca salutà l'adulti cù un populu pocu chjaru, perchè u vostru zitellu vole dì Ghje.

L'incurazione di mamma hè chì avà dedu introdusà u zitellu è intràdeci. O un cullettivu hà primu allughjà à andà à u zitellu. Allora pudete evità una situazione vvigghiata.

In ogni famiglia sò i normi stabiliti è e regule. In una famiglia, ringrazialli per un trifle, per cena, per un compoti servitore è cusì. In una altra famiglia, a famiglia sana nantu à ogni festa, aghjunghjenu i ricordi bianchi à l'altri. Questi règuli sò facilmente assimilati da i zitelli, è i seguitanu cù piacè.

Ci sò parechje famìglie quandu in un scuppiari di còllera à u zitellu u prucessu obscene s'incora. Questu ùn significheghja micca chì tù sì una persona malata, ma simpricamente a l'eseguisce u vede à voi, u zitellu po po ripita. In quessi casi, ùn briunate micca à u zitellu è ùn fate micca a vostra attenzione nantu à questu. S'hè arreglu immediatamente tuttu questu in a so memoria.

Pruvate cusì cù dignità è tranquillità, dite à u zitellu chì parechji paroli sò giulughi è dispreghjenti, ùn deve micca dì. È per sprimassi u so discontenti è l'ingerimentu sò parechje altre parolle. Ma ùn anu esse indignatu sè stessu sò luntanu di tuttu questu, è cun una rigioni di envidiette, avete esprissioni spèteci.

Se vulete abituà u vostru figliolu à curtisia, queste parolle deve appare in u discorsu di u zitellu da una età primiata, quandu ellu apreva à parlà. Sè vo site à dumannà un zitellu, puderà principià a frasa cù e parolle "per piace", è quandu finisci, dite "grazie".

Pruvate à ringrazià à u zitellu per u so intelligente, per l'obedientzia. Fugerà u vostru figliolu per esse educatu. À u to bè chì anu sapemu di sti règule di l'etiquette, avete bisognu à esse un esempiu.

A fine, e règule di etiquette è di cortesia per i zitelli iat deve esse osservati, è utilizendu sti metudi, pudete crede chì u zitellu crisceranu una persona benevolentu bredissima.