A cura di i manichi, rimedii tradiziunali

Avete bisognu à voi cuntinuà dinù cusì, solu chì puderete sorprenderà o altri cù a vostra natura è l'incantu. In questu casu hè impurtante ùn mancà i petitevuli, per esempiu, cura di e mani. Curingu di e mani, rimedii tradiziunali in particulare, è i mezi di produzzione industriale ùn sò micca sempre usatu da e donne è di e donne à u diploma propriu. Ma e mani prima di tutte e cose a nostra vera età. Quantu ùn avemu micca pruvatu d'ocultarè i nostri anni sottu à u maggioru make-up è strincì in a figura, i nostri mani senza destra seranu prestu da a nostra età.

Ma tuttu ùn hè tuttu dolu. Dopu tuttu, se u cura di e mani sò correcti, andonu cusì belli è ghjovani. E rimedii fugliali assai bona è effittiva di e mani. Sò capace di mantene un ghjovanu, elasticu, finitu è ​​seccu per u largu.

E mani sò esposti à l'effetti di u ghjornu di u friddu, u ventu, u sole, l'acqua fredda è freda, è ancu di sapore è di altre cleanser. Cusì, e mani sò sbagliati, i so pelle, s'incervenu di scurza, rumpia. Ma ùn pudemu micca lavare in manu cù acqua è sapone, perchè e mani sarru sò a fonti principali di varie malatii infizziosi.

E mani pudendu cuntà assai di una persone rara: chì hè a so età, a salute forte, chì ellu travaglia cusì, ciò chì sò i so abbitanti. Per quessa, a cura di i mani hè impurtante nò solu cun una imprese higiènica, ma ancu da un puntu di vista esteticu. L'omu hè prutettu. In a stagione fredda, avete aduprà guanti o guanti, cuntattate cù l'acqua d'avè aduprà guanti di gomma, cusì i detergenti secani a peddi di secca di manu. Dopu qualcunu cuncuntura cù l'acqua, ci vulete aghjunghjeghju i vostri mani cù una crema nutritiva è di moisturizing.

Per fà e vostre mani sempre bella, pudete fà bagni a base d'arba parechje volte à settimana (chamomile, string, calendula). Hannu un feritu ferite, effettu calmanti. Hè assai effettue hè un remedio folklore per i mani, cum'è masks. A più màsculu per a mani ci vole à fà da almenu una volta per a simana, se possu, pudete è più spessu.

Uomo di canne di miele per mani.

Mesturà a ghjuta di pollo cù 1 st. l. meli, aghjunghje 1 p.s. lt; / RTI & gt; Lubricate e mani cù una mascara, appricatu un capu finitu di questu. Appena l'applicazione di a mascara nantu à e to mani, vi tocca à guanti di cuttuni particulari. Mantene a mascara in le mani per almenu 20 minuti, poi arringe cù l'acqua è appliice a crema nurtanti nantu à e vostre mani. Ùn si scurdate micca chì a mascara in mani hè stata fatta in un ambiente rilassante, cum'è a mascara in faccia (pudete, incidentale, combina sti dui processi). Hè megliu chjappà è esce a musica agradable è tranquilla. Allora l'effettu di questa mascara serarà più forte.

Oletta d'oliu maschera per i mani.

Pigliate una uvema d'ova è aghjunghje cù 1 tbsp. l. òliu vegetale (è preferibulemente oliva), aghjunghje 1 p.s. meli. Hè necessariu di rinfurzà a mascara in a pelle di e mani, sottumette guanti, lasciate a so mascara durante una meza ora. Dopu à quellu, rinfriscà cù l'acqua calda senza l'appiccicare sapunie è applicate una crema suave nantu à e vostre mani.

Maschera di patata per i mani.

Furmà 3 patate di pocu, sassa è aghjunghje u latte finu à una forma slurry fina. Pudete scherzià e to mani in questu puré prima ch'è frutti. A maschera havi un maravigghiusu anti-aging effect! Dopu d'avè, avete lavatu i tua manu cù l'acqua fresca è fremu u grassu crema in a pelle.

A cura di i mani ùn hè micca solu per a cura di e mani. U cura speciale hè bisognu di u pelle nantu à i coddi. A pelle nantu à i codeti hè casi sempre seccu, hè più oscuru in colore. Per quessa, ùn hè micca solu per lavà i vostri coddi.

Curingu per i cappeddi cume di u prugettu - parechje volte à settimana avete bisognu à fà un bagnu bathuliu, durante questu prucedimentu, hè validu uttificà u còrcu cun un pappu o pizomba. Allora l'u labellu di u coddu hè riditu cù una crema nutritiva, grassa. Per bluccà a pelle nantu à i coddi, pudete aduprà a crema di branche, chì a pelle di i cuscibelli facianu a notte.

A volte ci hè una violazione di a circulazione di e mani, risultatu in russu o cianurosi. Tali problemi ponnu sviluppà da a causa di malatie cronica di cori, sistema vascular, dopu à frostbite. In casu di dichjarazioni, i bagnu di cuntrastu hè cunsigliatu quandu e mani sò immersi in acqua calda è fridda. A prucedura si deve esse realizatu durante 7 minuti 2 volte à u ghjornu, dopu chì ne fegate in a crema nutritiva. Di sicuru, duvete fà attivitati fisica, pigliate cunfitti di vitamina è manghja.

Un altru prublema cumuni chì provoca assai scontintu in a femina hè a sudazione surferente di e mani. In questa situazione, hè megliu d'avè cunsiglii da un spicializatu chì, in u pussibule, prescrive u trattamentu adattatu. In casa, pudete cunsiglià per lavà e mani cù l'acqua fresca è sapone, lavagna cun 2% d'alcol è salicylic.

Averete ancu monitorà a cundizione di i unghji. Ùn permettenu micca i danni à i unghji, ci anu da esse puliti è nutrisciute in tempu à tempu. Per lavà i ungi, utilice scolpiti speciali, è per a so nutritzazione pudete fà e banqui d'olegi (castor, almond, oli vegetale), pudete rubu u zuccadoru di limonu o a suluzione di l'acidu citrinu in i vostri unti. Avete da fà una manicura per esse e so unghje pensate è pulitu. Ùn importa micca quantu preferite unità, avete sempre monitoratu a so cundizione è a forma.