In quali cottagni vai Buzova, Borodina è altri participanti di u teleprojectu "Dom-2"

Dui trentà anni u prughjettu di TV "Dom-2" ùn manca di i screni di u duminiu. Scandalous telestroyku ùn hè micca pruvatu à pruibisce, ma u presentatu di a rialtà impenite in broadcasting in l'air Russu, culligatu milioni di fanali da i TV. À u tempu, a trasfiritura di spettazione s'hè addivintata un putru putente per fà u soldi, chì porta parechji significati ùn solu per i gestiti di prughjetti, ma ancu per i participanti.

In quelli cotte facenu i participanti di u "telestroy"

Egei di "Doma-2" sò pruibbuti à vedende i so tariffi, ma sicondu l'informazioni fragmentari hè diventatu chjaru chì questu vendetta pare à qualchì sughjetti considerablementi. In più di u pagamentu ufficiale, i participanti guariscenu boni nantu à publicità, chì sò chini di i so pagine in Instagram. Hè per quessa, a ropa di a marca, u lusso di lussu è u parking di lussu "custrutturi di l'amore". Scupremu chì i carusi sò aparcerenu vicinu à u principale "tele-custruttore" di u paese.


Olga Buzova

L'ex participante, è avà u capu di u prugettu sapi assai di i carusi di lussu. Avà hà ancu accadutu à passà un Mini Cooper, Range Rover Sport è Audi Q5, è avà hè u pruprietariu di Mercedes GLE63 AMG, chì prumessa dunu un fan incestu.


Ksenia Borodina

Tutti i dui anni Ksenia tradiziunale cambia u carru. Telediva hà digià viaghjatu à Honda Civic, Volvo, AUDI, INFINITY.Most di tuttu in a so flotta era un guvernu biancu Range Rover Sport sopravance à u costu di trè millioni rubli, à u quale u chjocu era in un accident. U driver è Xenia ùn eranu micca ferulati, ma u carbu hà assai danni substanziali, perchè Borodin cambiò à un Porsche Cayenne Turbo S. À u modu, Ksyusha s'hè allughjatu à esse una persona affucatoria è spessu chjusa i numeri per salve in u parking.

Katia Zuzha

A co-presentatore è l'amica Xenia Borodina hè cunnisciuta com'è un grandore amante di autucriti stranieri, chì hà apposta da u so maritu, un millonariu. In u so garage visitava Citroen C4, BMW M6, Bentley, Maserati, Cadillac Escalade, BMW X5, è avà u pruprietariu di "Island of Love" preferia u Range Rover Evoque.

Victoria Bonya

Vika era guida di più di quindici anni, perch'ellu hà sappiutu cambià diversi "cavalli di ferra". Unu di u più luxu è amatu hè u pezzo di lussu Porsche Cayenne beige-oro. L'ultima acquistata di Bonn - un carveru Porsche Macan per più di 120 mila dolar.

Evgenia Feofilatova (Guseva)

Si hè casatu cù Anton Gusev, Zhenya hà trasladatu à a cità nantu à un novu SUV BMW X5. Dopu à u divorziu di u carru avia da lascià, è ora Eugeniu trasiu a lu mercuriculante Mercedes-Benz SKL 200. U rota di steering, coperta cù a pitone di pitone, hà digià diventata a carica di u caraghju. Hè struitu chì l'antica "telestroika" star ponu l'auto in un piroggiu vicinu à a casa, per ùn avè micca pagatu 4000 rublu per u parking.

Victoria Romanets

L'ex participante di a "Casa-2" è a passioni attuale Guseva l'annu compriu u so primu caru Mercedes-Benz CLA 200 per 2 milioni di rublime. Sembra chì i cose vanu à migliurà per ellu chì per l'ex muller d'Anton, perchè avè viaghjatu nantu à ella solu per un annu, hà acquistatu un novu "cavallu di ferru" di l'allargamentu di u 2017. Victoria ùn hà micca nome di a marca di u novu caru, ma prumetti di dedicà un post separatu per ellu in a so Instagram.

Vlad Kadoni

"Magicu Nero" Vlad Kadoni, à Olga Buzova, da una "famiglia" simplica criscinu à u presentatore. In u prugettu, ellu ghjunghjenu in un mini-convertible Mercedes'Smart Roadster. In u cuncorsu "Persunale di l'annu", Vlad Vladimanu vincìu 6, u vendita, è trasfirìu i prucessi à i zitelli oncologici. Avà in u garage à Kadoni hà tenevule di u Range RoverEvoque nìmbulu di u mità milionu di errubuli.